Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

[Escola Multimedia al Racó de Gralla]

http://www.vri.unmsm.edu.pe/?123-student-essay 123 Student Essay.
Hola, estic aprenent a tocar la gralla, i segur que molta gent també, aleshores estaria bé que creessim aquí un espai on els que en saben donessiu consells, i ens passessiu les notes de cançons xules per tocar amb la gralla, cançons populars, o també acompanyaments d'obrint pas o la gossa sorda, etc ... . . També crec que molta gent (com jo) que estem aprenent no hem fet mai solfeig ni res d'això, i estaria bé que ens escrivissiu com fare jo ara:. . Començo jo:. . Il'nana:  . . MI    LA    LA. MI    RE    RE. MI    DO    DO    . MI    RE    MI. . MI    LA    LA    . MI    RE    RE. MI    DO    DO. SI    LA. LA    SI    DO. RE    MI    LA. SI    DO    DO    . SI    LA. .
Senyor Ramon / No volem ser:. . re si do re mi do do do mi re si. . re si do re mi do do do re si. . sol mi mi mi mi mi mi mi sol' fa mi mi re. . si re re re re re mi re do si la sol. . Marxa Baridana (som d'aquí som d'alla som la gent del baridà...). . re si sol re si sol re si sol si sol si la la si do do si re do si la si do si la sol. . re re re re re (rapid) mi re do si la la si do re do si la si do si la si la sol. . Ja se que si no et saps el ritme de la canço no la pots tocar, però si posem cançons conegudes, amb el que he donat jo ja et treus alguna coseta... . . Va artistes de la gralla, animeu-vos i passeu les cançons traduides en notes! . . PER CERT: . . Pels que esteu aprenent, aquí us passo un link que us diu com fer les notes principals, està de conya de veritat:. . http://www.solis.com.br/?write-a-descriptive-essay-about-my-school Write A Descriptive Essay About My School. . . . . Amunt i música popular!.

Respostes

Configuració

Fòrums

• 8.484.735 missatges
  • 196.677 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Més votats

Accedeix als comentaris més votats