Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Les fotos del Godó [ Fauna Upper Diagonal inside ]

__28070__ 8.083 3

Manel Torreblanca, el Conde de GodóJosep Antoni Duran i LleidaEnrique Lacalle y José Mª Xercavins.

El Village és el lloc perfecte per fer relacions públiques, veure i deixar-se veure. Allà vaig coincidir amb col · legues de la meva professió com Roser Tiana, Paco Car o Javier Escobar, importants empresaris, banquers, esportistes, periodistes, personatges famosos i personalitats de la societat barcelonina.
A l'entrada del Village em vaig trobar amb Liliana Godia, sempre molt elegant.
A l'estand del Sabadell estaven Isak Andic, president de Mango i Cala Grifoll, tresorera del Reial Club de Tennis Barcelona, on va tenir lloc aquest torneig.
Jo, durant els dies que va durar aquest torneig, vaig ser molt ben rebut en els estands de GR Rolex, La Vanguardia i Grup Peralada. I vull donar les gràcies a IMG World.

Rosa Mairal --> El chochete del Marixalar

Sol Daurella, vicepresidenta i consellera delegada de COBEGA, és l'esposa de Carles Vilarrubí, vicepresident de l'àrea institucional del FC Barcelona.

El gran periodista de les ones de ràdio Luis del Olmo i la seva esposa Mercè González.

Abraçar-se a Agatha Ruiz de la Prada i als seus potents colors, té efectes vitamínics.
El restaurante del Village estuvo a tope durante todos los días. Allí conversé con Javier Bordas, del Grupo Costa Este, que comía con las hermanas García Obregón.
Fernando Martorell, mi hermano mayor, fue entrevistado allí, en directo, en Radio Marca, pero por temas futbolísticos.
Miquel Roca Junyent, actualmente ocupado en la defensa de la Infanta Doña Cristina.

El ex-president del F.C.Barcelona Josep Lluis Nuñez.

Protegits sota un paraigua, Javier de Godó, Comte de Godó i jo vam anar a dinar al restaurant. Ens coneixem des de petits. Perquè Javier i els seus germans, i jo i els meus, vam anar a la mateixa escola.La Retaguardia.

http://elobservadorsolitario.blogspot.com.es/2013/04/rafa-nadal-truinfador-y-el-village-del.html

Respostes

Configuració

Novetats

Fòrums

• 8.507.054 missatges
  • 197.206 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Més votats

Accedeix als comentaris més votats