fòrums -> Actualitat
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Anna Simó (Esquerra): "El teletac és una eina de treball, no hi volem renunciar"
-
I tant que no vida meua. ;)
Desitjaria tant qua fóssiu els polítics independentistes que ens mereixem. -
També ho podria ser per molta altra gent.
-
En aquest context s'enten. Ara, ja seria hora de fer alguna cosa!

-

No tenen res dins del cap aquests d'ERC. Què hi fa aquesta professional de la política encara dins un partit tan renovat com Esquerra?
-
Doncs clar! què us penseu oportunistes? Quan Solidaritat fa coses bones nosaltres ho diem.
/maximum trollbismut off
És que alguns us penseu que és un regal, no, és per treballar i aixercar el país. O es que ho fariau vosaltres això de governar pagant peatges?
/maximum trollberta off
-
Els dinars al 7 portes també són una eina de treball. Ep, per la independència!
-
Dietes de 1.500 a 2.000€ per transport + teletac gratuït.
La diferència de quota entre un parlamentari de l'Aran i un que viu al Barcelonès és tan sols de 500 ebros. Així que la majoria de diputats (que viuen a Barcelona o per les rodalies) s'aufeguen de diners amb aquestes mesures.
-
Si canviem els pactes amb el PP pels del PSOE, no veig cap diferència entre CiU i Esquerra. Sobiranisme/independentisme merament retòric. Paraules, paraules... cap fet. No gosen travessar ni un milímetre la legalitat espanyola. Però tots tranquils: cal votar-los, que segur que ens portaran a la independència.
-
Deú meu, i la majoria de gent que passa per l'autopista ho fa per gust o què?

-
Ningú vol que renuncieu, sinó que ho pagueu de la vostra butxaca i no li féu pagar al poble en impostos
-
Home, jo el que vull és que se sumin a la campanya del "no vull pagar".
-
El cas és que no haurien de tenir teletac perquè ja cobren dietes per transport.
-
El que han de fer és afegir-se a la campanya.
-
-
Els ciutadans de Catalunya no només hem de pagar els peatges que enriqueixen La Caixa de forma desaforada sinó que a més hem de pagar els dels 135 (ara 132) diputats del Parlament i alts càrrecs de la Generalitat que a més ja cobren una morterada en dietes per desplaçament.
I properament se'ns hi afegiran els peatges de Madrid.#novullpagar
-
és una filla de puta i no te altre nom, una eina de feina també es per moltes families catalanes que tenen que pagar més de 500 euros al mes molts cops en peatges i paga autonoms i etcètera i ja em dire-ho que queda al final del mes...
-
Caldria no personalitzar el fil en una sola diputada, hem de veure que diuen la resta de diputats.
De moment he trobat el següent:#Parlament @dolorscamats @icveuia "sobre retorn Teletac, estem en disposició de parlar-ne a la cambra, és una eina més, com el mòbil"
#Parlament @Albert_Rivera @Ciutadans_Cs "Si es pren la decisió de prescindir del Teletac, estarem encantats"
-
Com era allò? Ah, sí... #novaERC
-
Hola? Bismut? Que hi ets?
Ah no, que ara no toca.

-
N'estic tip, nosaltres quan Solidaritat fa alguna cosa bé ho diem. Prou de llançar merda.
/maximum trollbismut off
-
En bismut veu els fòrums quan es connecta al racó, cosa que no ha passat fins ara.
Mira avall i menja't les teves paraules.
Un cop ja vam parlar per missatgeria privada perquè se te'n va anar l'olla. Continues igual.
-
-
-
no marxen perquè no poden anar enlloc, no els volen enlloc. Tota la vida consagrada al partit, no saben fer res més, el partit ho és tot per ells. Com molts sociates vaja.
DEsprés de la clatellada que es van fotre si tinguessin vegonya haurien plegat i hagués entrat gent nova que no estigués cremada com aquests però aquests no se'n van de la cadira ni amb aigua bullint. On vols que vagin? No tenen on anar a caure morts! Què vols que foti en Puigcercós si li treus el partit?
és per això que s'han quedat en una segona fila però continuant cobrant com a diputats o com a càrrecs del partit pensant-se que la gent som tonta i ens oblidarem d'ells.
La Simó no té cap legimitat moral per venir a parlar de res.
-
-
I un autònom que s'ha de desplaçar? Per a ell no és una eina de treball? Bé que perd un munt de diners pagant peatges i segurament no té ni un sou com el vostre ni les dietes pagades.
Fets, no paraules. Cada vegada crec més en la regeneració democràtica de Solidaritat.

-
De fet per l'autonom ho és i per ella no pas.
-
Quin exercici de politiqueig i hipocresia més flagrant. Davant de SI tenim dos personatges lamentables, prototip de la política professional, es va fundar amb el Berlusconi com a líder en una situació de la qual no en coneixem aigua clara i que va provocar el cisma en el partit. Regeneració democràtica? Fa riure. A més, de què coi serveix que a través d'una jugada publicitària ERC perdi 5 diputats i els guanyi SI?
-
-
No poso aquí les despeses de mon pare autònom en autopistes + transport perquè us farien mal als ulls.
I això que agafa camins de cabres sempre que pot.
Que li donin a ell un teletac gratuït com a eina de treball.
O més aviat que no ens facien pagar més quan el cost de les infraestructures està més que assolit.
-
Ton pare s'ho desgrava, i si no s'ho desgrava que s'ho miri.
-
Es desgrava el que pot, no té sindrome de down, però s'està aufegant en deutes per jugar net i anar amb totes les normatives en regla.
I només ho fa pel país, perquè se'l estima i vol ser un autònom normal i corrent.
Però és que no és possible, no el deixen, del que guanya més de la meitat marxa en despeses. És totalment surrealista.
Després a esperar 5 mesos per una operació urgent de fetge. Ja veiem quines cures d'espera tenen als CAPs i centres mèdics de Castella...
Mon pare està malvivint per viure a Catalunya, al igual que tots els catalans.
-
Jo també sóc autònom, sé el pa que s'hi dóna. Però si la despesa és justificable per raó de feina se l'ha de poder desgravar, fins i tot si vas a Acesa et preparen la factura tota bonica ella.
-
Ja et dic jo que mon pare porta 8 anys pencant d'autonom i es desgrava tot el que pot, eh.
Però no és el mateix desgravar les despeses d'un paio que penca a un restaurant que les d'una persona que està tot el dia conduint.

Si prefereixes pensar que perquè estigui sofrint és perquè és subnormal endavant, però arriba a fer el negoci al Regne Unit ara estaria visquent amb normalitat.

-
Ja et dic que sóc autònom i sé el que és patir certes normatives, però pel que expliques s'ho hauria de poder desgravar.
-
Fas d'intermediari per vendre finques i propietats rurals i desgraves totes les teues despeses de transport?
Uau Sants, uau.
-
És difícil parlar sense conèixer el cas concret del teu pare, però a priori hauria de poder (totes no, les de feina). Mira't això, per exemple.
-
-
-
-
-
I només ho fa pel país, perquè se'l estima i vol ser un autònom normal i corrent.

-
-
-
-
Atenció que a Rac1 ara parlen del moviment "no vull pagar".
-
Ben dit Simó. TAmbé hagués estat molt bé deixar clar que ets una inútil i que si no fos per la mamella de la política noi podries treballar enlloc. Tants anys (i m'atreviria a dir que tota la vida) vivint de la política costa perdre els "bons hàbits". Com si no hi hagués treballadors, autònoms, comercials... que també han de passar per l'autopista i paguen religiosament...
Simó, Amorós, Puigmerdós i d'altres paràsits d'ERC, si tinguessiu vergonya haurieu dimitit tots i haurieu fotut el camp de la política després de les eleccions del 2010 per deixar el pas a gent nova, però com que no podeu anar enlloc perquè no us volen enlloc i no sabeu fer res més, us heu d'aferrar a la política per continuar xupant sou. Foteu pena! A esperar que ERC pugi a 15 diputats i tot el mal que vau fer amb el tripartit quedarà oblidat no? Doncs no! Busuque-vos la vida, que ja heu viscut molt de la política! Són masses anys!
-
SIMÓ FOT EL CAMP! VIVIDORA! PARÀSITA!
SI TINGUESSIU DIGNITAT I VEGONYA, TU, L'AMORÓS I ELS QUI PORTEU TANTS ANYS XUPANT JA HAURIEU PLEGAT
-
Quina imbècil, ERC ha de desapareixer, és el millor per l'independentisme.
-
Com es nota que La Caixa té agafats pels collons a tots els poltronistes d'ERC... Molt trist!
-
-
Se'n sap res de Ciutadans? Perquè ahir el Rivera en va deixar anar una que em vaig haver d'aixecar i aplaudir-lo.
-
Abans que res, fixa't si l'ha tornat o no.
Si diu coses de l'estil de "l'hauriem de tornar" però no el torna, és comèdia.
-
No, el Rivera no va dir res ni del teletac ni dels peatges. Simplement li va fotre una hòstia al Mas quan li va dir que ni amb mentides pot ocultar-nos que estem amb un peu dins la intervenció gràcies a governs tripartits i governs dels millors. Li va deixar anar una que vaig flipar i a casa tots em miraven estranyats quan van veure que aplaudia al Rivera.
Però bé, no estaria de més saber també la situació financera de C's.
-
-
-
-
-
Hola E!!
Hola Bismut!!!!!

<- Els parlamentaris de SI -
Que algú em digui que aquests d' ERC no tenen assesors si no, no entenc com algú pot fer unes declaracions tan desafortunades. I tot i que la resposta fos "No, no tenen" em faria creus de com algú pot ser tan imbècil de fer aquestes declaracions amb la que està caient...
-
L'història d'ERC amb els peatges és repugnant.
Quan el Cólom i la Rahola van deixar el partit arruinat, la nova executiva (Carod and Puigi) van anar a negociar el deute astronòmic que tenien en aquells moment amb la Caixa. Com que en aquells temps eren una merda, els hi van dir que res de re-negociar, que tenien que pagar trinco a trinco.
A partir d'aquí ERC va decidir que per tocar els collons a la Caixa començaria una campanya contra els peatges (Abertis - la Caixa) que va tenir molt de suport i impacte popular, fins el punt de que al 1999, la fi dels peatges era un punt principal en el programa d'ERC.
El final és el que tothom sap, ERC treu uns grans resultats entra el Govern, i la Caixa decideix perdonar gairebé 3 milions d'euros.
I dels peatges? Qui recorda els peatges?

-
Per no parlar de tots els cops que han ampliat la concessió, que de fet fa anys que s'hauria d'haver acabat.
-
i la Caixa decideix perdonar gairebé 3 milions d'euros
Alguna font, siusplau ?
-
-
És a dir, cap perdó del capital principal, sinó renegociació dels interessos:
Per la seva banda, el deute d'ERC amb La Caixa és ara de prop d'1,3 milions d'euros i està previst que el partit l'acabi de pagar el 23 de maig del 2014, segons fonts de la formació republicana. ERC va informar en el seu moment que els 2,7 milions d'euros en interessos que va deixar d'abonar a l'entitat van ser fruit d'una renegociació del deute davant uns interessos que considerava abusius i no a causa d'una condonació.
-
-
-
-
Estic emprenyat per les reaccions i crítiques dels diputats del parlament a SI per renunciar a pagar els peatges i tornar el teletac, deixeu-me parlar clar:
S'ha de tenir barra i poca vergonya per no renunciar a tenir peatges gratis pagats pels ciutadans quan els diputats cobren entre 21.000-30.000 € l'any nets i lliures d'impostos per desplaçament (dietes abusives, aquestes i totes les altres, de les que fa més d'un any que SI n'ha demanat la supressió!)
#novullpagar @proupeatges -
No ho trobo pas tan escandalós
Hi ha moltes feines on et donen el cotxe, o el portàtil, o et paguen dietes i transport... Estaria bé un país on els diputats tinguessin una austeritat franciscana, però això no és així pràcticament enlloc del món. Moltes coses de la política catalana em sorprenen, però que el parlament pagui els desplaçaments dels diputats no n'és una 
-
Espot dir més ALT però no més clar.
-
Les empreses privades que donin el que vulguin als seus treballadors. El Parlament no ho és, una empresa privada.
-
visigot escrigué:
Les empreses privades que donin el que vulguin als seus treballadors. El Parlament no ho és, una empresa privada.
Aquest és fixar-se en l'estètica de les coses. Els diputats del parlament estan a sou de l'administració pública i per tant, dius, la Generalitat no els pot donar el que és habitual en feines per tot el món. Però com que suposo que estàs d'acord que els diputats rebin un sou, què passaria si es fes una mitjana del que costen les dietes i els teletacs i s'afegís al sou? Llavors ja no passaria res? Tan difícil és veure-ho com una part del que cobres, encara que en lloc d'anar-te al compte corrent sigui en una altra forma?
Un altre tema és l'escàndol dels sous de càrrecs públics, tot i que gran part d'això és a nivell municipal i de diputacions.No sé si m'explico, tinc la impressió que el personal s'està escandalitzant per una cosa equivalent al reposapeus d'en Benach...
-
La Generalitat els pot donar el que és habitual en feines per tot el món, i això no inclou el Teletac gratis.

-
Ah no? Pagar el transport mentre treballes no és una cosa habitual en feines de diputat?
Per no parlar de l'empresa privada...-
Parlo de l'empresa privada. Pagar el Teletac no és cosa habitual.
-
A la teva balança, donar un cotxe pesa menys que el teletac?

-
En l'empresa privada, donar un cotxe no és cosa habitual. En l'empresa privada, la cosa habitual és donar un sou de merda sense dret a res més.
-
Natualment no estic parlant de qualsevol feina en el sector privat, sinó de feines més valoritzades, o competitives, o qualificades, o com se'n vulgui dir. De la mateixa manera que ser diputat no és una feina al sector públic comparable a la resta de places de funcionari (i compte: jo parlo de com són les coses, no de com voldria que fossin en la societat que jo voldria).
Com que comencem a donar voltes sobre una banalitat, i em penso que tots dos sabem què volem dir, pel que fa a mi la discussió pot acabar aquí

-
-
-
-
El problema és que ja cobren una morterada en concepte de dietes i desplaçaments. O una cosa o l'altra.
-
-
-
-
-
Amb 3000 euros l'any en dietes de transport ja s'ho poden pagar ells no?
-
El que t'hauria de sorprendre és que ERC no estigui al costat del ciutadà en aquesta qüestió. Per l'amor de Déu.
-
En aquest cas per descomptat que ERC s'hauria de posicionara favor dels ciutadans. El que no tinc tan clar és que la millor manera de fer-ho sigui actuant com els "civils" que se sumen a la protesta... D'una banda, sovint s'acusa els partits d'apropiar-se d'un moviment ciutadà quan fan coses així, i em fa por que els mitjans no acabin donant molta més importància al fet que els polítics es mobilitzin i que la cosa com a iniciativa ciutadana acabi punxant.
I d'altra banda, millor que protestar de manera anecdòtica en un peatge, el grup parlamentari d'ERC s'hauria de posar les piles per tornar a motivar CiU amb el tema de reduir o eliminar peatges. Això sí que seria estar al costat dels catalans. Ara bé, dubto que ho veiguem :(
-
-
-
Anna Simó o "antes muerta que sin silla"

-
S'ha quedat ben a gust, amb aquest raonament que regalin teletacs a tots aquells que han de pagar peatges per anar a treballar.
Això sí, una cosa a dir a favor d'ella: és un dels polítics accessibles via twitter, i això és d'agrair.
-
No barregem termes. La feina de diputat inclou desplaçar-se.
No és el mateix anar a treballar i de camí passar pe run peatge que tenir una feina que implica desplaçar-te pel territori.
Són conceptes diferents i no cal fer-ne demagògia.
Una altra cosa és que de vegades cal transgredir la llei perquè és injusta i cal renunciar a pagar els petages si la campanya és justa i s'ho val, com és el cas.
-
els diputats cobren entre 21.000-30.000 € l'any nets i lliures d'impostos per desplaçaments
-
Transportistes o comercials tenen una feina que implica desplaçar-se pel territori. No és demagògia, és denunciar privilegis. A més del teletac tenen indemnitzacions per desplaçaments i dietes pagades. Que facin la seva feina en les millors condicions possibles, però sense aquests privilegis, que com tu mateix has dit el sou de diputat pot pagar perfectament un teletac.
-
També inclou menjar i dormir, per això se'ls hi paga un sou, però no les factures de supermercats, restaurants, lloguers, hipoteques i hotels
-
-
-
Mala resposta i mal argument. Entenc que és una eina de treball, però se'n pot prescindir per donar suport a la campanya, com jo ja he fet els dos cops que he passat per un peatge.
S'hauria de prescindir del teletac, amb el sou de diputats es pot pagar perfectament els peatges.
Com ja vaig dir felicito a SI i en aquest cas, no puc felicitar a ERC.
-
Una mica de coherència, felicitats.

-
No és que amb el sou dels diputats es puguin pagar els peatges.. És que si de debò volen sumar-se a la campanya el què han de fer és no pagar-los.

Boques molt grosses veig al Parlament. Potser és de menjar molta salsitxa. -
Les teves paraules t'honoren.

-
La teva resposta t'honora. Tant de bo esbandíssiu la merda (Simó, Puigcercós, Amorós...) i a ERC hi tallés el bacallà gent com tu.
-
Tant de bo els bocamolls com tu en el seu moment no haguéssiu fugit com gallines, ara ERC estaria més canviada. I et recordo que l'uriel també hi era, a veure si ara que és a SI te n'oblides del seu passat, cosa que no fas amb la resta, que el recordes constantment. I ara resulta que jo he de tallar el bacallà? amb la de vegades que m'has atacat al racó i m'heu dit botifler? La teva obsessió amb ERC acabarà amb tu. Respon, per què SI no ha renunciat als teltacs fins ara si era qüestió de vida o mort?
-
-
T'honora aquesta resposta, de totes maneres no crec que sigui necessari renunciar al Teletac si realment s'ha de moure arreu del territori, cosa que no dubto.
-
S'han de moure, però crec que davant la campanya que hi ha renunciar-hi és un acte més que se suma a #novullpagar. I com que tot es mou per imatge avui dia, és bàsic, perquè sinó tens l'atac fàcil que estàs veient al racó.
-
Bé, entenc el què dius. De totes maneres com a diputat pots fer el gest d'un o alguns dies no pagar (aprofitant les concentracions) tot deixant clar que dones suport a la iniciativa, però d'aquí a donar el teletac quan se sap que gent com l'Anna Simó, que la segueixo, es mou molt, doncs ho trobo excessiu.
Referent a l'atac fàcil, crec que la gent ja és prou madura per destriar-lo.

-
-
-
-
I com volen assolir la independència del país si no són capaços ni de transgredir una merdeta de norma com aquesta?

-
"és una eina de treball que no utilitzem quan estem de vacances per exemple, òbviament".
EXCUSATIO NON PETITA ACUSATIO MANIFESTA
fòrums
soldat britànic decapitat al mig del carrer a Londres (291)
Pregunta per a Racomunistes (23)
Una rotonda de Tarragona convertida en zoo de rosegadors abandonats... (55)
El Polisario retreu a Mas que no defensi el procés sahrauí (7)
[J49 EN JOC] Penya Travessaire (Quiniela1X2) del Racó Català (500)
Joan Herrera i Junqueras es barallen a Twitter! (llefiscosa actuació del "verd" insaid) (74)
Periodista egípcia desafia a un imam fonamentalista (13)
Començar a crear torrents i compartir entre nosaltres (160)
Ja és quasi oficial l'incompliment del pacte per la llibertat signat entre CiU i ERC (69)
1.500 Quilòmetres: Nou rècord mundial de vol amb energia solar... (11)
[Enquesta] Qui és més d'esquerres COMPROMÍS o EUPV? (35)
Total de missatges: 4.726.250
Total de temes: 174.593

Opina
Configuració |