fòrums -> Suggeriments, comentaris
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Apologia de l'assassinat i la xenofòbia al Racó. Hi ha administradors, o han dimitit?
El Racó comença a generar una forta repugnància i a mi particularment se'm comencen a inflar els ous, així ho penso dir. Des de quan el Racó tolera missatges i usuaris com els que estem veient darrerament i que en els últims fils, com el del malparit de Noruega o en fils que ells mateixos obren per seguir abonant la seva xenofòbia? Quan, en tota la història del Racó, s'havien vist missatges com els d'en Deshimaru, en veganese o en Rutger von Blum, justificant la massacre d'Utoya? Collons, a en Vibrant se'l va arribar a expulsar per menys i tot (sense comptar que no sigui un d'aquests), igual que als primers usuaris d'algunes d'aquestes escòries.
Què collons estem fotent tots? Jo començo a tenir-ho clar, si els administradors d'aquest fòrum permeten que aquest es converteixi en un altaveu del neonazisme jo plego i espero que la resta de gent normal ho faci també. Si això és el que voleu, us el quedeu solets. Si no és el que voleu, ja tardeu a prendre mesures.
I apa, ja poden venir tots els nazis identitaris a treure karma, me la sua.
-
Ni he llegit el fil que dius, i si és així em sembla patètic, però bé, m'estranya que et queixis d'això i no pas dels raconaires que amenacen a altres raconaires, i segueixen al racó com si res.
Ah que uns identifuakes i els altres commies, dues vares de medir les coses teniu.
PD: Si marxes, bon vent i barca nova!
-
Em sembla que és una mica pitjor justificar una massacre que els insults o les amenaces entre anònims d'un fòrum. No ho sé, eh? Potser per tu és el mateix.
I n'estic segur que em desitjaries bon vent. Les ganes que teniu de quedar-vos els mateixos parlant de com de dolents són els immigrants i els malvats esquerranosos.
-
Em sembla que és una mica pitjor justificar una massacre que els insults o les amenaces entre anònims d'un fòrum.
Home, les dues coses són condemnables, em sembla

Com pretens banejar a la penya, si ets el primer a amenaçar i a insultar als altres foristes? Jo és que flipo.
-
Si hi ha algú que justifica una massacre, si tots els raconaires el votem negativament el sistema kàrmic el liquidarà.
Si algú vulnera les normes del racó, vas a l'apartat abusos i ho escrius als admins pq ho vegin i puguin actuar.
Si no et sents a gust al racó, si vols te les pires pq no t'obliga ningú a estar aquí.
A mi m'agrada parlar amb gent que pensi diferent que jo, el que no m'agrada és que gent com tu, em censuri les meves opinions, simplement pq no t'agraden, ja que no incompleixen pas les normes del racó. A mi als fils dels immigrants no m'hi veuràs pas, pq és un tema que em cansa i no dóna més de si.
-
-
De raconaires que amenaçen raconaires en recordo un i va ser expulsat. Estaria bé que s'entengués el missatge d'Aldalar. La gent es pregunta perquè el racó ja no és el que era mentre una colla de fatxes intoxiquen l'ambient promovent l'odi contra la diferència.
-
home, en adalar precisament no pertany al gremi dels tarats, es un paio que enraona molt be i respectuós, que si, que alguns del sector commie son uns malalts, pero no ho son per la seva ideologia, suposo que son adolescents amb problemes i es fan d'un bàndol
-
-
Uns mataríeu per que no pensen com vosaltres, i els altres matarien per que no són com ells...
Tots dos bàndols esteu ben tocats del bolet! -
L'usuari veganese ha aplaudit la matança d'adolescents del boig tarat nazi aquell.
Expulsió immediata!!
-
el de noruega es un cas de manicomi, passa per voler jutjar i voler ser mes papista que el papa. A França s'hagués suïcidat, als estats units hagués relliscat, a espanya hagués saltat per la finestra i a Catalunya estarien creant una comissió amb una dieta de 120€ diaris per decidir que fer
-
A EEUU tenen al tarat del Manson, i a no se quin caníbal que s'ha fet ric amb un llibre de receptes. xD
-
No deixa de ser curiosa la insistència de molts amb que és tan sols un cas de psiquiatria. A mi aquest paio em sembla un paio ben lúcid que sap perfectament el que es fa. Un assassí de la pitjor espècie amb un fantàstic discurs identitari al darrere per a justificar-se.
Discurs no gaire diferent del que alguns tenen per aquí.
Però clar, sempre és millor pensar que les aventures d'aquest paio són fruit d'un trastorn psicològic que d'anys adoctrinant-se en l'odi xenòfob. No fos cas que al final la causa de monstres com aquest siguin precisament aquests discursos.
-
Tots sabem que no esta boig, fer-ho es una actitud simplista, però per fer el pallasso com estan fent els noruegs es millor declarar-lo boig i oblidar-se del tema. O això ho haver-li fotut un tret quan van poder, sense explicacions com sempre s'ha fet.
Es tant evident, que estan fent exactament el que ell vol, en tot moment ell ha controlat la situació. El nivell de planificació es sorprenent i molt rar en una sola persona. Coneix la manera d'actuar de l'administració i del sistema, amb prou feines el podran condemnar a cadena perpetua.
Els Noruegs i nosaltres som tant dèbils i tant estúpids que no som capaços d'afrontar a persones com ell, som incapaços d'acceptar la pena capital o de ser expeditius. I aquí es quan el nostre sistema s'ens gira en contra.
Esta marcant el camí i la direcció
-
-
-
Quan al racó es censurava els fils que a TU no et queien be, no vaig notar que trobessis a faltar la llibertat d'expressió
Perquè t'esglaies ara???
Ja no pots imosar la teva llei i el teu gust i per tant el racó es comença a generar una forta repugnància ??????
-
La tipica condescendència de CiU amb el racisme.

-
Condescendència amb el racisme o denuncia de llàgrimes de cocodril????
-
Parlar de gent que està justificant l'assassinat de 85 persones, va molt més enllà de les teves dèries sobre els fils censurats. Aquesta vocació de justiciera dels censurats no fa gaire per tu.
Crec que el cas és de per si prou greu com per prendre cartes a l'assumpte i sí, penso com l'Aldalar, si es tolera això, a més d'estar recorrent a quelcom tipificat com un delicte en el codi penal, demostra que el Racó està molt podrit.
I no Berta, justificar la massacre d'Utoya no és llibertat d'expressió.
-
Caure a la trampa d'un provocador es infantil
El tercer usuari que us esta provocant no justifica tancar un fil....
Però es mes còmode i et fa sentir mes demòcrata poder dir de que estem autoritzats a parlar o no tenim dret a fer-ho?
-
No Berta, això no és caure en el joc de la provocació. Una persona convençuda de que el que ha fet aquest monstre és justificable, demana una resposta contundent i no el mirar cap a un altre costat "per no caure amb la seva provocació".
Defensar que s'hauria de banejar un usuari que aprova una massacre, segons tu és jugar al censurador "el que estem autoritzats a parlar o no"...
Realment ets conscient del que dius? Em costa prendre't seriosament.
-
-
-
-
-
Tu val més que callis, que ets la primera que va començar a plorar pel sistema de karma, i encara ho fas sistemàticament.
-
Recordo que et vas fotre una panxada de riure i em vas abaixar el karma per celebrar-ho
-
Diu molt de tu que posis a la mateixa alçada quedar-se sense karma al Racó i morir a trets.
-
I diu molt de la teva capacitat intel·lectual pensar que he comparat això
Aixi que, que t'ho expliqui algú perquè esta clar que no entens el que dic.
Jo he dit el que havia de dir al fil del crim de noruega i aquí he dit el que havia de dir davant una petició de censura d'una opinió criticable i fàcilment rebatible
-
-
-
-
Ara és el mateix baixar el karma a un fil que justificar matances indiscriminades?
-
A mi em vareu silenciar tres setmanes per obrir un fil sobre la desconvocatoria de la vaga del metro durant la fira dels mòbils.
No recordo que et preocupes res llavors
-
La teva veu en un fòrum d'internet no val una merda en comparació amb la vida de 70 persones. És d'això que estem parlant.
-
Que creus que tens dret a censurar en nom de la lluita antifeixista, sense haver de reconèixer que censurar és feixista????
-
Que a mi m'importa una merda el karma i que et censurin o et deixen de censurar, que no em vinguis a plorar! A mi el que em repugna és que en comptes de criticar els missatges delictius que s'escriuen en aquest fòrum hi hagi gent que vingui a recordar el dia que li van baixar el karma com a excusa! Que no es tracta d'anar a favor d'uns i d'altres, es tracta de missatges clarament punibles que sobrepassen qualsevol batalleta kàrmica; que no es tracta de qui és comunista o qui és conservador, que es tracta de qui té un mínim de dignitat humana o qui és un monstre!
-
No et posis exquisit, nen que ara plores perquè qui mai ha defensat la llibertat dels demés, no te dret a demanar que li facin cas. O es que has oblidat la historia del pastor i el llop. Sempre heu pogut censurar qui us ha rotat i ara que no podeu.... calmeu perquè algu us faci la feina bruta
Jo en aquest fil que et preocupa e donat la meva opinió sense insultar i sense demanar que el tanquin. Es fàcil El que va fer el tipo aquest es un creim feixista i si una societat om se sap defensar dels crims feixistes sense feixisme.... es que és una societat malalta
-
No és això, berta: no t'he votat mai negatiu ni a ningú i tracto de no insultar però aquí estem parlant del racó, del seu prestigi i dels problemes que pugui tenir. No va de karmes o grups ideològics sinó d'il.legalitat. És un delicte flagrant i si aquests comentaris trascendissin per alguna denúncia fariem, tots plegats, un paper ben lamentable.
-
No som capaços de desautoritzar les opinions criptofeixistes amb arguments?
Que es mes feixista? escriure un llibre defensant hitler...o cremar aquest llibre?
-
El que t'hauries de preguntar és què és més perillós.
-
Et repeteixo que no he votat mai negatiu. Vaig respondre a usuaris que et votaven negatiu gratuitament i no estic a favor de cap censura però, oi que censurem a qui vol que un nen el toqui? Sembla que estarà més persseguit un qualsevol que un mossen però no se'l perseguirà per ser mossén o de cap altre ideología sinó per voler que un nen s'hi acosti. Doncs també censurem a qui ve aquí a escriure amb merda. M'és ben igual si es en favor d'un psicòpata nazi o multiculti o comunista... és un psicòpata. Una cosa són les censures del racó i l'altre, ben diferent, els DELICTES que puguin comprometre al racó. Llegeix al futur mosso que hi entén de lleis i ha dit ben clar que això és delicte.
-
evidentment cremar el llibre...perquè entre el feixisme ideològic i les practiques feixistes...sempre es pitjor la practica. Perquè les idees els podem combatre amb idees millors... però els fets es molt mes perillos
Els arguments a favor del criminal d'Utoya son nuls. son provocacions per crear malrollo.. i aquí la gent s'ha deixat portar per la necessitat censurar enlloc de desarmar arguments miserables i fàcils de rebatre.
-
Tu estas demanant que no parlem del crim d'Utoya perquè no pots controlar-lo i perquè la gent no diu el que tu vols llegir.
Al fil escriu un provocador que us ha tret de les vostres caselles.... però tu demanes prohibir parlar de política e un fòrum si la política no s'explica com tu vols
-
D'on treus aquestes coses? Crec que no ens estem entenent: es poden obrir fils del que sigui i em semblarà bé. Si un no m'agrada simplement no hi participo... què vols dir?Crec que no m'has llegit mai perquè em són sinistres totes les coses que em dius. Es pot parlar de hitler o stalin però no afirmant que ho van fer de puta mare. No se... Deixa-ho.
-
N caiguis en provocacions de trolls. En aquell fil us volen fer perdre els nervis si ho han aconseguit
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Guai, però del tema que s' està parlant tens quelcom a aportar?
-
A mi em va afusellar gent que no sabia que existia i que mai va dignar-se en participar en cap fil que jo hagués obert
No recordo que et preocupes llavors si la gent participava en el fons del fil....o no
-
Jo t' he votat fins i tot positiu en fils on estava discutint amb tu perquè t' estaven masacrant. Potser fins i tot t' he votat més cops positius que negatius (que no recordo si ho he fet algun cop excepte cap a INUITCAT).
Et dic això pel que el teu missatge ha donat la imatge de que vols minimitzar les declaracions de la gent de la qual s' està parlant a aquest fil.
PD: Si fos per mí eliminaria això del Karma sempre i quan els moderadors fossin gent activa
-
No minimitzo res....
El rei de la censura no te dret demanar que es censuri mes i mes intensament els que pensen diferent que ell....el que ha de fer es votar negativament si creu que es vulneren les normes del Racó i respondre al fil amb idees i no amenaces.
és molt fàcil es qualificar la gent que defensa matar els demés....molt fàcil
Però, es mes fàcil lluitar contra el feixisme amb mètodes feixistes no?
Crec recordar que algun cop m'has ajudat si, malgrat discrepar de mi
Però al final se'm censurava o no??? doncs ara , els censors que debatin que aixo es un fòrum...
-
-
-
-
-
a veure, ja hi ha un sistema de moderació, no?
-
Certament, estem parlant de qüestions serioses. I a més a més el racó ha de mantenir mínimament la salubritat perquè sinó fot fàstig.
-
No t'alarmis , passa a les millors families

-
Estic en contra de limitar la llibertat d'expressió.
-
Estaria bé posar vincles als fets que denuncies per als qui no sabem a que et refereixes exactament. La xenofòbia és una realitat al nostre país que s'ha accentuat amb el context econòmic i laboral actual, censurant-la no canviarem res, en tot cas penso que és millor assenyalar els comentaris, veure si es tracta d'un troll o no i en tot cas prendre les mesures oportunes: debat, censura...
Salut
-
No havia vist aquest teu... escric el que he posat en un altre fil que havia obert:
Realment estic horroritzat al contemplar com en cert fil alguns estan intentant justificar l'assassinat de 70 joves en mans d'aquell feixista noruec. Per a més inri, i per treure'ns una mica més la careta cap dels famosos raconservadors habituals ha sigut capaç, ni que sigui per vergonya, de votar negativament els molts comentaris on es justifiquen i on inclús s'aplaudeix l'assassinat indiscriminat.
Ja es diu amb raó que moltes vegades diem més pel que callem o pel que no fem que pel que diem o pel que fem... alguns moltes vegades es prenen com un joc la dicotomia existent entre els dos grups més sorollosos enfrontats al Racó, però que sapigueu, que quan alimenteu la xenofòbia, l'odi al ètnicament diferent i criminalitzeu a col·lectius humans sencers aneu del bracet amb feixistes purs i durs que no dubten en aplaudir l'assassinat de 70 nois.
Qui més i qui menys hem tingut al Racó algun moment on algun tema, per escalfament, se'ns ha escapat de les mans i hem pogut dir autèntiques barbaritats. Jo en sóc un d'ells i no em congratula haver-ho fet. Però sincerament és la primera vegada que veig una apologia tan directa i tan mancada de qualsevol rastre d'humanisme entorn a un acte criminal com el que es produí a Noruega. Realment dantesc els aplaudiments i les justificacions d'alguns i igualment vomitiu el silenci de molts altres.
Fa temps que el Racó necessita una bona escombrada d'elements que a partir de la criminalització constant a l'immigrant amb tot tipus de notícies, moltes d'elles de premsa groga, intenten crear un clima de rebuig contra tot allò que no sigui ètnicament català. I així poc a poc convertiran aquest portal en un fòrum propi de feixistes i neo-nazis... Però aquí com en el carrer NO PASSAREU!
-
mostra el comentari de Deshimaru
-
I no només això, si no que també atacs continus contra altres usuaris, o creant conspiracions, continues faltes de respecte, etc... bé, que t'he de dir a tu ...

-
-
'You're black' said the crow to the raven.
-
Els admins fa temps que sembla que han deixat això de la ma de Déu. No acabo de tenir clar si són conscients del que està passant aquí.
-
mostra el comentari de Quercus
-
-
Estic 100% amb el que dius tu i Sovietcat.
No m'agrada venir al racó per acabar discutint sobre els prejudicis xenòfobs d'alguns inadaptats al món que els ha tocat viure. Quina pèrdua de temps. I quina imatge per a l'independentisme! A vegades penso que precisament és això el que busquen: mostrar el catalanisme com un cau de rates xenòfobes.
-
A veure, si ja no ve d'aquí. Fa uns dies uns nens indepes van pegar a uns altres nens indepes, i encara hi havia gent justificant-ho.
Tot el que et puguis imaginar, per estrany o atroç que sigui, hi ha penya en aquest web que ho justifica.
-
Poses al mateix nivell una bretolada estúpida a aplaudir la mort de 70 persones innocents?
-
Poso al mateix nivell a 1 paio que probablement està boig pq aplaudeix la mort de 70 persones, i que serà bandejat pels admins o pel sistema en poques hores, a una bona colla de raconaires que dia si, dia també justifiquen dictadures, pallisses a persones, insulten, censuren comentaris d'altres raconaires simplement pq no els hi agrada la opinió (no pas pq incompleixi cap norma del racó), i fins hi tot algún amenaça a altres raconaires.
-
Poses al mateix nivell les atrocitats de l'URSS d'Stalin a la mort de 70 persones innocents?
I així podríem seguir fins la fi dels temps, de tot se n'ha fet apologia aquí al racó.
-
O de les escoles de les amèriques, o de l'operació Còndor, de les dictadures orquestrades per la CIA a Àsia i Sudàmerica, de les segregació etc... però en això es pot tenir un debat historiogràfic. En aquest cas és un fet recent on hi ha poc a discutir i encara menys a justificar... si és que no ets un tarat, clar.
-
I així podríem seguir fins la fi dels temps.
Ell bannat, altres bannats.
Però n'hi ha alguns que sembla que us penseu que tenim puta amnèsia selectiva i no hem llegit certs comentaris justificant obertament atrocitats majors.
Però no és qüestió de magnitud (i ho dic honestament), és qüestió d'hipocresia.
Abans en altres comentaris has admès que a tu la llengua (o els dits) a vegades se te'n han anat a Toledo, i això t'honra.
Però no comenceu ara tots a plorar des del púlpit com si mai us haguereu emmerdat fins al fons, va, per favor.
-
PS: No comencis amb les insults velats que ningú t'ha interpel·lat perquè em faltis el respecte.
-
Lo de tarat no ho deia per tu, ho deia pel perla aquell de l'altra fil. Mira, jo vaig tenir una època obscura i vaig demanar el meu propi baneig
En tot cas, com et dic, crec que parlem de coses diferents. De baralles entre usuaris sempre n'hi hagut i sempre n'hi haurà. De discussions sobre sistemes polítics en els que hi ha morts pel mig també sempre n'hi hagut i n'hi haurà... de fet passa la tele, al tren, a la ràdio o a la cafeteria. Però crec que justificar la matança aquella, com fer-ho de l'integrista tarat que fa uns dies també va matar a gent innocent, crec que és bastant o molt diferent. I no és qüestió d'hipocresia, és de simple trellat. -
Lamento no poder discernir en que es diferencien totes les atrocitats que hem esmentat abans més enllà del temps que ha passat o la magnitud.
Missatge d'en Lucius que és una arma de doble fil, per exemple:
Però no tinc ganes de compartir res amb usuaris que justifiquen l'assassinat massiu i covard d'innocents desarmats com si fos la cosa més normal del món ja que eren opositors al sistema, reaccionaris, servidors del capital, forces d'ocupació, o el que sigui.
Si algú vol fer teràpia fent-se l'stalinista ortodox que ho faci a casa seva al seu blog, si ho fa aquí i els administradors li ho permeten doncs ja s'ho faran, tampoc no seria la primera web d'extrema esquerra de l'inernet, però que no comptin amb mi per fer d'sparring d'aprenents de rojos, tinc entreteniments millors i més productius.
Reflexiona-hi.
-
-
-
-
I què hem de fer, deixar de fer-ne o justificar qui la fa?
-
Llegeix el meu comentari, més aviat el que irrita són les formes, la prepotència i l'afectació que gasten alguns usuaris que tenen l'insult, l'agressivitat i l'apologia a la violència (i a sistemes totalitaris aberrants) que ara ploren.
Senzillament fots clic a reportar a moderació com he fotut jo i no entres a fer fils de superioritat moral, perquè jo tinc clar que he expressat al racó que algunes persones les suprimiria i ara no seré tan refotudament hipòcrita com per anar amb les maneres que han anat altres.
I això va per tot i tots, les justificacions de la resistència colonial i de grups com ETA també són justificacions d'atrocitats i violència. El que passa és que com que som tots de la mateixa corda (nacional) no ho veiem.
Per això demano el ban i xapo boca.
-
Doncs amb altres coses no, però davant de fets com aquest sí que em considero amb superioritat moral per demanar banejos. Faltaria més. No et diré que no m'he fet farts d'insultar, però d'apologies a lluites armades, dictadures i atemptats ni una; encara que alguns simplement per denunciar l'ultradreta que campa pel fòrum em fiquin sistemàticament dins el sac dels comunistes totalitaris que sempre parlen. Un insult o una baixada de karma són foteses al cantó dels comentaris d'aquell fil, i alguns s'entesten en posar-ho a la mateixa altura.
-
-
-
-
-
Estic disposat a assumir discussions frikis sobre si un li va donar una pallissa a no sé qui o si tal partit és la polla en bicicleta i el del costat que és 99,9% idèntic són uns putos botiflers.
Però no tinc ganes de compartir res amb usuaris que justifiquen l'assassinat massiu i covard d'innocents desarmats com si fos la cosa més normal del món ja que eren multicultis, moros, cristians, jueus, espanyols o el que sigui.
Si algú vol fer teràpia fent-se el xenòfob dolentot que ho faci a casa seva al seu blog, si ho fa aquí i els administradors li ho permeten doncs ja s'ho faran, tampoc no seria la primera web xenòfoba d'inernet, però que no comptin amb mi per fer d'sparring d'aprenents de nazis, tinc entreteniments millors i més productius.
-
Els admins no ho permeten, simplement han de ser avisats mitjançant l'apartat d'abusos, segur que quan ho vegin actuaran.
De totes maneres, abans d'obrir fils d'aquestes característiques, si simplement molts usuaris li baixen el karma a la persona que ha fet aquests comentaris, segur que en poques hores serà bandejat pel sistema. Jo ja li he baixat el karma.
El que se'm fa estrany és que hi hagi usuaris que omplen de merda el racó, es queixin d'altres usuaris que omplen de merda el racó. I no ho dic per tu.
-
-
-
-
No m'extranyaria pas que aquests usuaris fóssin infiltrats espanyolistes d'alguns mitjans de comunicació per donar una mala imatge de l'independentisme associan't-lo a postures xenòfobes...
-
O militants de pxc, partit que mai critiquen, que han arribat a enllaçar ( recordo un fil recent que enllaçava amb el blog d'un agressor d'independentistes de la pxc per dir que una mora tenia tres fills i el pirmi o una parida semblant) i que compta amb regidors relacionats amb la lluita armada anti-independentista. Tenim l'enemic a casa?
-
-
El racisme i el feixisme d'alguns raconaires s'ha destapat i les seues declaracions han arribat a extrems que no em podia imaginar.
Això no es pot consentir.
-
A tu també t'haurien d'ensenyar la targeta groga o vermella per vincular altra gent amb els comentaris d'una sola persona.

-
La qüestió és que la norma pau no se la creu ningú perquè a la vida real no existeix. L'únic que canvia és la ideologia que defensa la persona a gust d'un o d'un altre.
-
Però heu denunciat el missatge mitjançant el formulari d'abusos o directament has obert el fil?
Jo crec que no és dediquen a inspeccionar d'ofici els centenars de missatges diaris que es fan al Racó i actuaran quan rebin les queixes pertinents. Ni tampoc tenen per què estar 24/7 esperant a veure si els arriba alguna cosa, així que potser simplement encara no ho han vist.
PS: Em sembla lamentable la gent que fins i tot davant unes paraules com les que s'han pogut llegir en aquell fil hi hagi gent que sigui incapaç de sortir de la picabaralla entre comunistes-anticomunistes.
-
Això segur, i és més, entenc que no estiguin tot el sant dia patrullant. El que es podria fer és un pont entre les dues fórmules ja existents. Per un cantó el karma i per altra moderadors que els hi arribin les queixes i puguin actuar en conseqüència a les normes si l'incompliment és greu. I en última instància que siguin els admins, si volen, que facin o desfacin la decisió del moderador en qüestió. Total, tribunal superior i tribunal suprem xD
PS
I no, ara no discutirem sobre el tema atenuants i agreujants

-
-
No et preocupes que anirà al carrer. Els insults entre habitants d'un fòrum són tonteretes, però quan a un se li'n va dels mans el banegen. Jo quan vaig soltar l'animalada que vaig soltar va passar el que va passar, que vaig anar-hi al puto carrer per uns mesos, fins que em van deixar tornar a entrar baix sagrat jurament de no tornar a pertorbar la pau de lo racó.
-
Aquesta gent ha trencat les normes i se'ls pot bandejar, espereu que els administradors ja faran la seva feina. No sigueu tant impacients.
Ara bé, també espero que els que ara demaneu el bandeig d'aquesta gent també el demaneu de la gent que defensa règims dictatorials que han assassinat gent, dels que se'n foten de les morts americanes o de quaslevol país, etc. Que n'hi ha més de quatre aquí que fan el que critiquen i pretenen passar per humanistes.
-
99% d'acord però...l'Arkaitz? On vas veure cap missatge seu en favor d'aquell especímen i de l'etnodiferencialisme socialbolxevic o com collons es digui?
-
Links als suposats missatges als que fas referència o això no té credibilitat.

Edito, ara els he vist.

-
Au va, com si ningú llegís ni participés al fil que fa hores que no es mou d'entre els 10 amb més participació recent.
-
Més amunt, un post meu.
-
És impossible, els xenòfobs dels quals rieu les gracietes mai farien quelcom així.
-
Home no els havia vist i pensava que s'havien tret de context, però realment són lamentables.
El que no entenc és la finalitat del fil. Aquests comentaris han estat correctament enterrats i massacrats a karma, per tant el Racó funciona no? Més no podem fer els usuaris.
-
-
-
Primera notícia!
El que he vist, que n'hi ha un augment de fils parlant de la immigració com si fos un problema, etc.
I he respost clar.
Pel que fa a això, sí és cert, s'hauria de treure aquesta gent perquè no es pot fer apologia del nazisme, etc.
fòrums
A la cadena humana, hi hauriem de portar la bandera francesa? (268)
hissada la insígnia independentista a diverses escoles. C's rabien i ho denuncien!!!! (111)
S'inicia una campanya de micromecenatge contra la independència (18)
A la cadena humana, hi hauriem de portar la bandera espanyola? (23)
L'escòria espanyolista Rivera de Ciudadanos compara nazisme amb posar una estelada a una escola (13)
Batman apareix a Tarragona (0)
Fotos de la Trobada Raconaire de Març a Sentmenat (309)
Pere Navarro cerca federalistes espanyols i no els troba (23)
RacóAteu: fil de l'ateisme del Racó català (2438)
¿Van jugar junts Hitler i Lenin als escacs? (72)
El PNB es desentendrà d'Espanya si se suprimeix el concert econòmic... (104)
La cadena humana hauria d'arribar només a Portbou pel nord i a Alcanar pel sud? (3)
El Parlament Europeu reconeix el català com a llengua en perill de desaparició (43)
Total de missatges: 4.753.158
Total de temes: 175.552

Configuració