fòrums -> Suggeriments, comentaris
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Apologia de l'assassinat i la xenofòbia al Racó. Hi ha administradors, o han dimitit?
El Racó comença a generar una forta repugnància i a mi particularment se'm comencen a inflar els ous, així ho penso dir. Des de quan el Racó tolera missatges i usuaris com els que estem veient darrerament i que en els últims fils, com el del malparit de Noruega o en fils que ells mateixos obren per seguir abonant la seva xenofòbia? Quan, en tota la història del Racó, s'havien vist missatges com els d'en Deshimaru, en veganese o en Rutger von Blum, justificant la massacre d'Utoya? Collons, a en Vibrant se'l va arribar a expulsar per menys i tot (sense comptar que no sigui un d'aquests), igual que als primers usuaris d'algunes d'aquestes escòries.
Què collons estem fotent tots? Jo començo a tenir-ho clar, si els administradors d'aquest fòrum permeten que aquest es converteixi en un altaveu del neonazisme jo plego i espero que la resta de gent normal ho faci també. Si això és el que voleu, us el quedeu solets. Si no és el que voleu, ja tardeu a prendre mesures.
I apa, ja poden venir tots els nazis identitaris a treure karma, me la sua.
-
Quan, en tota la història del Racó, s'havien vist missatges com els d'en Deshimaru, en veganese o en Rutger von Blum, justificant la massacre d'Utoya?
Mira, no et volia contestar directament, però com a al·ludit t'he d'exigir que demostris aquestes greus acusacions sobre mi, o que eliminis el meu nom del text del missatge.
Estàs jugant molt brut. Aquesta mena de coses sí que fan mal al Racó.
-
Ara vas de víctima? Quins collons. És molt fàcil fer de tu, llançar la pedra i amagar la mà i dient sense dir, però saps què? Ha arribat un punt que em sua completament la polla. I no necessito un missatge teu copiant lletra per lletra el que ha dit en veganese, com tampoc ho necessito d'en Rutger von Blum, per saber perfectament què busques quan, davant del repugnant comentari d'en veganese i la meva resposta farcida d'insults, COM ES MEREIX, la teva gran contribució és demanar el meu baneig per insults.
Et penses que a mi m'importa haver-me d'agafar a legalismes o que necessito demostrar amb proves literals que ets un nazi?
A més a més que què dimonis, si tots sabem que ets en Shin i un cibervoluntari de PxC, hauria d'haver començat per aquí i estalviar-me la resta del missatge. Ja vas ser banejat una vegada per això, i la teva presència al Racó en tot cas és només gràcies al forat normatiu que permet segons usuaris.
-
Això no és un judici formal, i no calen proves formals per saber (com sabem tots) que ets escòria racista i que has arribat a militar pel feixisme.
Que ja ens coneixem, Shin, i sabem d'on véns i de quin peu calça la teva bogeria.
-
Per a començar, tu estàs expulsat i no hauries de tornar. si et van borrar 2 voltes va ser per algun motiu.
-
El primer cop es va donar de baixa voluntària em sembla.
-
Estic gairebé segur que el van expulsar, pq quan va tornar recorde haver-ho comunicat amb el d'abusos i va durar dos dies.
-
http://www.racocatala.cat/usuari/shin
http://www.racocatala.cat/usuari/shin.
Jo tenia entès que si diu donat de baixa enlloc de banejat era que havia estat voluntari. Però potser vaig errat.
-
-
-
-
-
Que t'ha fet el CAT.N.AZ ? Per que l'insultes ?Aldalar escrigué:
com el del malparit de Noruega
-
Home el tema aleshores és, si justificar l'assassinat d'una setentena de joves per un psicòpata o comentaris indubtamblement xenòfobs no són motiu per ser banejat quan amb la major part de codis penals europeus seria punnible, que cal fer per estar banejat?
-
En veganese serà bandejat , segur que li queden poques hores. Té desenes de persones que li han votat negativament els comentaris, el sistema en teoria funciona però no és instantani. D'altre banda, els administradors quan vegin els comentaris de la gent que els hi ha escrit (secció d'abusos) s'ho miraran.
El que no pot ser és que la gent ho vulgui tot per ahir. Tingueu paciència.
-
Justificar la mort d'aquests nois és motiu de banneig, sens dubte, i està per sobre de totes les altres discussions. Dit això, baixem a les altres discussions. A mi m'insulten constantment, em persegueixen en els fòrums i en més d'una ocasió han fet amenaces contra la meva integritat física. I això gent que no ha estat bannejada i que a sobre es queixa.
-
-
Home, també s'ha tolerat que el Racó sigui la veu de Stalinistes, i seguidors de l'ultraesquerra més radical i sanguinària, així que trobo correcte que s'arribin a permetre comentaris de tot tipus tot i que jo no els comparteixi.
-
què ha passat a Utoya?
-
Deixant clar que condemn tot tipus de violència, tant de dins la nació com de fora, trob que gent com tu sobra del Racó.
Una persona que és al racó per carregar-se la gent que no pensa com ella, sobra i si no tornes MOLT MILLOR.
Ara bé, vull deixar clar que si hi ha gent que justifica l'assassinat d'altra gent ha de ser banejat, tant si es justifica Hammas, com ETA, com qualsevol tipus de violència d'extrema dreta.
-
Els escandalitzats son els que després fan acudits sobre la caserna de Vic.
-
I amb aquesta facilitat, banalitzem que un tarat o tarada justifiqui i no dic que en faci broma, sinó que explícitament defensi i justifiqui la matança d'Utoya.
<---- Sarcàstic.
-
-
No saps que no es poden obrir fils parlant d'altres raconaires?
Quan, en tota la història del Racó, s'havien vist missatges com els d'en Deshimaru, en veganese o en Rutger von Blum,
Normes del racó, saps que són això?
Aviam si pareu de passar-vos pel folre les normes, en nom de la vostra superioritat ideològica.
També et passes pel folre la norma d'insultar: sou uns subhumans, sou escòria etc etc etc.
T'haurien de fotre fora però ja.
-
Ves comptant les hores que et queden en aquest fòrum, rata feixista. Tindràs més temps per "documentar-te" en webs neonazis i recopilar més fotografies de manifestacions d'islamistes.
-
Ves-te'n a Algèria a follar-te una mora, a vore si se't passa la paranoia.
-
-
l'unic que podem fer de moment es posar el link al fil en questio perque tothom pugui valorar negativament els missatges. si no funciona, a esperar els administradors
o contactar-los directament -
Deuen estar aprenent d'en porc_senglar i en Shadovv.

-
dic el mateix que en el fil de sovietcat que ha tancat:
a veure, quan al racó s'han tolerat, pel motiu que sigui, insults i manques de respecte entre els raconaires, sense que els administradors facin res, que per això ens van donar el karma i ens van dir que ens espavilessim com a nens grans, i ha servit més per desencadenar guerres kàrmiques entre les diverses faccions del racó que com a mesura de control, la gent creu que es pot dir el que es vol, amb tota la "impunitat" que et dona l'anonimat d'un nick.
no es qüestió de fer neteja, ni de marxar ni de..., es tracta de pensar una mica abans d'escriure el primer que et passa per la barretina. i reflexionar sembla ser que comença a ser una funció del cervell que està en vies d'extinció.
-
Hola,
Tot i que és positiu que hi hagi debat, a les normes del Racó s'hi especifica molt clarament que:
No estan permesos fils o missatges relacionats amb el tancament de fils, banneig d'usuaris i/o similars
Si detecteu incompliments de les normes, us agrairem que ens ho comuniqueu a través del formulari d'abusos. No som omnipresents i de vegades se'ns escapen algunes coses.
La norma pot semblar estúpida, però potser veieu en aquest fil que parlar sobre altres usuaris només porta a més desqualificacions i atacs.
Moltes gràcies

Aquest fil està tancat. No s'admeten més comentaris.
fòrums
Quin és l'origen i el significat dels vostres nicks i avatars? (326)
Duran podria plegar (rumors a twitter) (55)
El Prat ja pràcticament ha atrapat Barajas (86)
L'escòria espanyolista Rivera de Ciudadanos compara nazisme amb posar una estelada a una escola (8)
A la cadena humana, hi hauriem de portar la bandera espanyola? (21)
Equips classificats pel mundial Brasil 2014 (20)
¿Van jugar junts Hitler i Lenin als escacs? (66)
Fil random [permanent] (10420)
“Es tontísimo que usted escriba en catalán” (63)
hissada la insígnia independentista a diverses escoles. C's rabien i ho denuncien!!!! (100)
S'ajorna fer pública la data i pregunta de la Consulta 6 mesos. (74)
Busco pis per compartir a Barcelona (65)
Total de missatges: 4.753.086
Total de temes: 175.548

Configuració