fòrums -> Actualitat
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Paquito Caja ha elaborat un document que demostra que Catalunya aporta menys del que rep. Però no ho vol ensenyar.
-
Ara també es dedica a l'economia aquest dropo?
Deu tenir molt temps lliure.
-
Què cony ha de saber aquest indigent col·lonitzador sobre economia.

-
I es s'anomenen Convivència Cívica Catalana

-
-
Anem bé nois, aquesta gent comença a embogir
en veure que la independència és qüestió de temps! -
no ho vol ensenyar
ni la punteta?
-
Jo tinc unes fotos que el vinculen com a pedòfil i distribuidor de crack, però també m'ho reservo per un millor moment

-
Com li donen veu a aquest individu a Catalunya Ràdio?
Paguem una ràdio entre tots els catalans perquè llavors hi portin personatges així, que destil·len catalanofòbia?
Fem-nos-ho mirar, senyors.
-
A mi ja m'està bé. Cada cop que un d'aquests sonats parlen a un mitjà de comunicació català, uns quants independentistes més al sarró.
-
Si és per deixar-los en ridícul com va ser el cas, a mi ja m'està bé.
-
Una de les millors polítiques de sempre de la CCMA és donar veu a tothom i deixar que es retratin sols. És un bé preciós que cal conservar i ja està prou fet malbé pels ressentiments entre polítics i censures de pa sucat amb oli.
-
-
Segur que ha inclòs a tothom que té ascendència andalusa o extremenya com a coses que rep Catalunya
-

L'entrevista que li han fet a Catalunya ràdio, que és on es basa l'ara, és impagable:
http://www.catradio.cat/audio/623656/Entrevista-del-dia-II
audios.catradio.cat/multimedia/mp3/1/6/1332923231461/Entrevista-del-dia-II.mp3
-
Jo crec que la barba li comença a afectar les neurones, si és que encara n'hi quedava alguna. Quin paio més pesat, antipàtic, ronyós i caspós. -
És un pallasso, he escoltat l'entrevista aquest mati, el porten allà perquè pugui dir d'on ha sortit l'informe del dèficit alemany que ell s'ha tret de la butxaca, ja que Germà Bel ha dit que era fals, i ell diu que no el pensa donar ni deixar fotocopiar res, amb l'excusa de que facin els altres la feina o li paguin. Quina feina si tot es tant fals i ridícul com ell?
-
Don't feed the troll...
-
Boníssim aquest comentari:
Jo he fet un estudi propi que diu que el KKK, perdò, la CCC, esta finançada per un contuberni d'entitats judeomasòniques, Thin Lizzy i una agrupació de socis del Moscardó FC.
I que part d'aquests diners els han destinat a comprar una Play per fer tornejos del Fifa a la seva seu social.
I encara més: tenen el joc configurat en anglès per no haver d'escoltar la veu de Manolo Lama ja que troben que esta fet un tros de sociata. Com que cap d'ells sap anglès no saben configurar el joc i només poden fer amistosos Barça vs Madrid. Però clar, tenen poca gràcia, ja que al qui li toca jugar amb el Barça s'ha de deixar guanyar tal i com posa als estatuts de l'entitat.
Tinc un informe, un excel i un parell de powerpoints sobre el tema. Però no els faré públics fins que rebi fons del Vaticà.

-
I d'això què me'n diu?

-
He escoltat l'entrevista i ha estat delirant, especialment el moment en què en Fuentes li demana l'informe i l'altre li diu que no, perquè es beneficiaria gratis del seu treball. Mare meva, quin individu més esperpèntic!
Ha fotut un ridícul espantós, i això malgrat que en Fuentes ha estat d'allò més suau (com és habitual en aquests casos). No vull ni imaginar que hagués passat només que li hagués fotut una mica de canya. Suposo que s'hauria fotut a bramar i a insultar, com acostuma a fer en els programes de l'altre Fuentes (el capellanet de Canal Català).
Tot plegat demostra el que molts ja sabem, que aquesta gent no té arguments de cap mena, i que totes aquestes merdes de la llibertat individual només serveixen per ocultar la seva voluntat política d'anar minoritzant el català. Són colons, amb totes les de la llei, i van amb tota la malícia del món.
-
És el que has dit, millor que no li hagin fotut canya i que hagi fet el ridícul tot solet.
Si li foten canya es fot a cridar i a bramar i tothom calla per vergonya aliena fent que sembli que guanya el debat.
Si es troba algú com Xavier Andreu que no s'arronsa, marxa del programa acusant-lo de racista.
-
-
"hay que saber aleman!"
-
Però amb els "efectes de la crisi neutralitzats" (sic) o no?
-
Aquests es fan ressó de lo que publica "La Gaceta"
Aquest panflet de la caverna mediàtica espanyola està dirigida pel catalanofòbic visceral Carlos Dávila. Aquest individu havia participat algunes vegades com a convidat al programa Agora del C-33; els que seguiem aquest programa el coneixem per la seva catalanofòbia a l'estil de la Curry Valenzuela, Alfonso Ussia, Amando de Miguel, etc. Per tant, ja veieu quina credibilitat pot tenir eixa noticia, provenint d'on neix i fent referència a quelcom publicat per el grup de Ciudadanos arengats pel monstre traumatitzat (així ho demostra la seva fesomia) Francisco Caja.
Combat a mort a tots ells!!! Ells ens volen fer desaparèixer i nosaltres volem sobreviure; és ben lícit que ens defensem.
-
Surt a la llum els document on es veuen els càlculs que ha utilitzat per arribar a certa conclusió:

-
El que em preocupa és que aquests colons llampats es pensen que es pot relativitzar absolutament tot.
-
D'això se'n diu llançar la pedra i amagar la mà.
I també mentir.
-
El seu cognom és molt adient. Ja m'enteneu.
-
XDDDDDDDDDDDDDDDDD, quin person.
-
Resumeixo l'entrevista
He fet l'entrevista en castellà a una ràdio radical catalanista perquè em rota
fòrums
Quan el Sol de l'Imperi espanyol es va començar a enfosquir (57)
Quina és l'última pel·lícula que heu vist? (10755)
Història d'Espanya segons "El Parvulito" - Any 1958 (67)
Les noves entrades pel "concert de la llibertat" no s'están venent. (37)
Ha mort Toni Lecha, independentista històric, militant de la CUP i de l'MDT (37)
Demà dia 20 a les 11:00, enquesta del CEO (74)
Himne per a la Independència de Catalunya (12)
Declaració d'intencions de Convergència i Unió respecte la consulta sobiranista. (18)
Sony presenta la PS4, arribarà per Nadal i costarà 399 euros... (184)
YO ME METO TODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (41)
Fil de l'ACB (lliga i copa) i Eurolliga 2012/2013... (1065)
hissada la insígnia independentista a diverses escoles. C's rabien i ho denuncien!!!! (120)
Total de missatges: 4.754.213
Total de temes: 175.597

Opina
Configuració |