fòrums -> Esports i oci
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Entres, aplaudeixes el Vila-real, i te'n vas.

Vila-real 1 - Madrid 1
Ens posem a 6 punts en dues jornades 
-

Mireu els percentatges.

No l'he manipulat. Ho podeu veure en el vídeo http://www.youtube.com/watch?v=OFeVSOnZiAM#! (minut 9:05).
-
Jo acabo de veure tot el programa sencer ara mateix! I al final de la nit ha guanyat el No per 55%!

-
Finalment guanyà el NO!

Siro intentant manipular amb dues suposades roges a Marco Ruben, que finalment no eren per a ell. Quasi tot el programa dient-li de tot a l'arbitre, i finalment no tenien cap raó. Quin ridícul van fer!
-
Pedrerol i el seu gest...un clàssic
-
-
gràcies Casillas tants anys jugant i encara no has aprés a col·locar la tanca en una falta davant de l'àrea, Cazorla i Senna o saben!

-
L'equip senyor

Els millors jugadors del món i els més ben pagats , per acabar caient a un nivell tant baix
-
Si continuen així millor, perque realment ahir el madrid va jugar malament i si no ho volen veure millor per nosaltres. Al as ja he vist critiques a Casillas, que ha salvat més d'un partit aquesta temporada, de veritat que semblen ximples com es tiren merda.
-
Les coses de moment van millor del que em pensava. Quan penso que al Madrid encara li ha d'arrivar lo més dur l'optimisme em creix i creix.
El partit d'ahir no el vaig veure, però les reaccions madridistes després de l'empat em semblen molt exagerades. És ben bé com si ja donessin la lliga per perduda. Això només demostra que no les tenen totes i aquesta desconfiança és la que hem d'aprofitar posant-lis més pressió que no és cap altre cosa que anar a Mallorca a per totes, a guanyar i si pot ser per un resultat contundent. No serà fàcil, ho se, però una victòria del Barça a les illes i els jugadors del Madrid surten contra la Real amb les cames fent-lis figa.
Bé, no sé si al final guanyarem aquesta lliga però només per veure les reaccions i comentaris del món madridiste aquests últims dies ja haurà valgut la pena

Me'n oblidava... felicitats pel punt i per la lluita Vila-real

-
Diuen que a pepe li pot caure una dura sanció per dir "quin atracament fills de puta" al túnel de vestidors... En canvi trepitjar la mà d'un jugador que està al terra és gratis, spain is diferent.
-
Al Pepe no el sancionaran, té immunitat diplomàtica

-
La diferència és si l'àrbitre ho reflexa a l'acta.
Si no és així qui ha d'intervenir d'ofici és el Comitè de Competició o de disciplina esportiva i tothom sap que està plagat de merengues, aquests no mouran un dit.
En canvi si està a l'acta arbitral ja són unes lleis les que marquen quants partits de sanció per faltes de respecte greus.
-
-
Ara a natres només ens queda anar sumant i pujant, la pressió del primer estant a dalt de manera precària serà massa.
Jo també, com el gatet, sempre he pensat que n'hi havia de lliga.
-
A tot això, molt de compte amb el partit de dissabte a camp del Mallorca.
La lliga no està perduda com fa 4 dies, però encara no està guanyada.
-
A mi també em fa més por que una pedregada, és molt important guanyar aquest partit. Si el guanyem els jugadors del Madrid sortiran cagats al partit contra la Reial Societat.
Recordem que ells van tenir grans problemes per guanyar al camp del Mallorca i van necessitar ajudes arbitrals.
-
El camp del Mallorca costa molt! Jo dubto que no guanyin a casa contra la Reial Societat! O sigui que aquesta jornada més que per retallar serà per mantenir la distància.
-
I més sense laterals titulars... El Mallora ens pot fer mal per les bandes i està en un bon moment de forma, venim eufòrics, és la prèvia de partit de Champions contra el Milan...
-
Sí sí, només cal recordar fa dos anys que vam suar el que no està escrit per guanyar-hi, un solitari gol del desgraciat de l'ibrahimovic...
Esperem que enguany fem un paper semblant al de l'any passat però amb l'ambient d'eufòria que arribem i com bé dius el Milan a la cantonada... buffffff... quines ganes que començi el partit!
-
Es podria lesionar Pereira aquesta setmana...
-
-
Totalment d'acord, aquesta jornada es més perillosa per nosaltres que no pel mandril, dubto molt que punxi contra la Real al Bernabeu.
-
-
-
Ben vist.
Jo crec que ens l'hem de jugar amb un 3-4-3, tota l'artilleria al camp i que siga el que Déu vulga.
-
-
Jo he d'admetre que fins a 7 punts vaig fer un discurs optimista però quan estàvem a 10 la vaig donar gairebé per perduda.
I tal i com vaig dir no era perquè no pensés que el Barça és capaç de guanyar-ho tot sinó perquè el Madrid no perdria 10 punts.
Ara, però, ha canviat la cosa. I no perquè hagi perdut 4 punts sinó per com els ha perdut i per contra qui els ha perdut. És a dir s'ha deixat punts en partits en els quals no comptàvem que en perdria. I això és molt important perquè continua tenint visites difícils i sobretot la clau és que jugaran al Camp Nou.
I per tenir esperances en aquesta Lliga, els 3 punts al Camp Nou no es poden escapar. Cosa que significaria el Goal Average a favor.
-
Goazen Erreala!
Vinga Erreala!

-
Ara la nova "polèmica" que han trobat és dir que la falta del gol d'en Senna, en realitat era indirecta perquè l'àrbitre tenia el braç aixecat.
El tenia aixecat sí, però assenyalant cap a la porteria per indicar que que ja es podia tirar la falta. Per assenyalar que és falta indirecta, l'àrbitre ha de tenir la mà aixecada en vertical, cap al cel, cosa que no és el cas.
Subnormals, subnormals everywhere.
-
Sempre han de buscar fins al més mínim detall xDD
Fan tanta pena...
-
Sí aquesta també la van dir ahir a la caverna després de parlar de la groga fantasma! Ja no hi vaig donar ni importància, realment arriben a extrems lamentables.
També parlen d'una possible sanció a Alves per dir nosequina estupidesa a l'arbitre després de ser expulsat l'altre dia... tot per emmascarar una mica la rajada de Pepe al túnel.
Sempre fan coses d'aquestes... quin cinisme!
Ah i diuen que són líders en expulsions!

No ho seran pas de penals en contra no... -
Ja, però el cel on està... amunt o darrera la porteria? A espanya la concepció de l'espai sempre és molt relativa.

-
A més, una falta per una puntada de peu sempre és directa. Les indirectes són faltes tècniques, obstruccions, coses així menors, oi? Per cert, o sóc jo o se'n xiulen molt poques, d'indirectes.
-
-
La Reial es juga la vida, a priori hauria de ser un partit complicat pel Madrit tenint en compte que té baixes sensibles (i encara està per veure "lo de Pepe"). Però també és cert que no recordo quan va ser l'últim cop que van puntuar al Bernabéu. Acostumen a sortir d'allà força escaldats.

-
L'últim cop que van treure un punt del Bernabéu va ser en un humiliant 1-4, a l'últim partit de la lliga 2003-04, en la que van perdre l'avantatge de 8 punts respecte al València als últims partits, i van ser superats per Barça i Depor també. I l'any anterior també van empatar 0-0, quan la Real va estar apunt de guanyar la lliga.
Però bé, comparar la Real de Kovacevic, Nihat, Karpin, Xabi Alonso, De Pedro, etc, amb l'actual és bàsicament un sacrilegi.
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=pQrCyJhq4HQ
El gol d'en Senna narrat per Ona fm.
Brutal! hahahaha

PUTA MADRID I PUTA ESPANYA!!
-
Amb tanta polèmica inventada els dos darrers partits, el Madrit, que ja ha aconseguit que no li xiulin penals, ara vol que tampoc li xiulin cap falta en contra a la frontal de l'àrea.
-
-
-
hostia amb el Ronaldo l'han clavat, quan va dient aixo de 'solo robar' sembla una joguina a la que li han donat corda, per com parla i per com camina en aquell moment xDDDDD
-
bah, si Ramos al final jugarà demà
-
Jo em trobe a Ronaldo per la nit dient això de "solo robar" i em cague de por. Sembla la típica xiqueta fantasma de les pelis de terror que va vagant per la nit dient "on està la meua nina? I la meua nina?"
-
-
Si dir fill de puta al arbrit nomes son 2 partits.. jo al proxim li diria maldito hijo de puta cabron de mierda te matare.. aixo deuran ser 3 o 4 partits no? pero et desfoges..
-
Jo a la lliga de futbol sala del poble vaig dir "arbitrutxo de merda, si t'hagués de pagar jo passaries gana..." i m'en van caure 4
(tenia compromisos amb la parenta i havia de trobar la forma de no anar a jugar...)-
-
-
No podies simplement dir "no puc col·legues, tinc un compromís amb la parella, ho sento!"? És que no t'imagino fent de "Curro Jiménez"
-
La segona part era broma. Em vaig calentar durant el partit, i la sanció la vaig aprofitar força bé.
PS: mira si són rucs els organitzadors de la lliga, que som imparells, i just va coincidir la sanció amb la jornada de descans, doncs contava com a jornada de sanció, per tant només em vaig perdre 3 partits.
-
-
-
-
-
Jo faria això...
A mi em van arribar a treure targeta groga en un partit de costellada per commemorar no-se-què contra els veterans i ex-jugadors del Barça per protestar constantment a l'àrbitre

-
fòrums
Equipació patriòtica pel Barça (2014) (76)
Aznar insinua que podria tornar (22)
Luis Enrique substitut d'en Tito? (49)
Un exambaixador britànic a les Nacions Unides: "Un nou estat seria molt benvingut a l'ONU" (1)
Identifiquen una nova 'llengua' entre els joves catalans d'origen llatinoamericà (31)
Pròxim objectiu: un banc públic català (54)
1ª Canço de Vertígen, nou grup de Josep Nadal (Gossa Sorda) (19)
Qui controla la premsa estrangera (6)
TV3 explica amb pèls i senyals el consell de guerra contra Jordi Pujol (48)
Total de missatges: 4.723.315
Total de temes: 174.469

Opina
Configuració |