Registrar-se
Recorda contrasenya

fòrums -> Internacional

Anonymous destapa els amics nazis de Ron Paul

1789 lectures   95 respostes

Sí senyors, nem a obrir un fil de Ron Paul però aquest cop per despotricar.

Anonymous contra el racisme: publiquen dades del partit neonazi relacionat amb Ron Paul

Els Hackers van atacar i prendre possessió de la web de American Third Position (A3P), un partit nacionalista blanc.

Anonymous ha anunciat fa poques hores un hack al voltant de American3rdPosition, partit nacionalista nord-americà relacionat amb el moviment neonazi i organitzacions d'extrema dreta. Un hack al web que va incloure la confiscació de missatges, correus electrònics personals, notes internes, noms, números de telèfon i adreces dels membres del partit. Un atac del que afirmen haver aconseguit tot tipus de connexions amb el candidat presidencial republicà Ron Paul.

El col · lectiu va atacar i va prendre possessió de la pàgina web pertanyent a A3P, un partit nacionalista "blanc". Al costat del hack, des Anonymous s'assegura que la informació filtrada mostra com American3rdPosition tracta de mantenir una imatge pública que amaga la seva gènesi racista i xenòfoba. No només això, les dades obtingudes asseguren que mostren els vincles existents amb el candidat republicà Ron Paul. En el missatge afegeixen:

A més de trobar tot tipus de diatribes racistes i interaccions amb altres grups de força blanca, hem trobat una quantitat molt elevada de membres que estan involucrats en la campanya de Ron Paul.

D'acord amb aquests missatges, Ron Paul es va reunir periòdicament amb amb els membres de A3P i fins i tot van participar en converses telefòniques. amb el seu consell d'administració.

Un altre dels objectius de l'atac va ser el webmaster de A3P, Jamie Kelso. D'acord al col · lectiu, Kelso, cienciòleg i ex-organitzador d'esdeveniments en la campanya de Paul, és també propietari de diverses comptes actius en fòrums neonazis i de diversos llocs webs racistes.

A Kelso se li ha intervingut la targeta de crèdit i s'ha utilitzat per realitzar donacions a organitzacions antifeixistes:

Amb aquest moviment fem una crida a tots aquells que s'oposen a la supremacia blanca, perquè utilitzin aquesta informació i converteixin en un infern a aquests cabrons nacionalistes "blancs". És essencial, si volem un món lliure d'opressió, exposar i confrontar els racistes en els treballs, escoles, cases i carrers.

Aquesta última acció del col · lectiu forma part de la campanya anomenada Operació Blitzkrieg amb la que porten atacant i exposant diversos mesos les webs d'organitzacions neonazis a Europa i Estats Units.

• Good night white pride.

Caldria veure si això és veritat. El bo d'Anonymous és que al no ser una entitat ningú es pot apropiar el missatge. El dolent és que qualsevol se'n pot aprofitar pel seu benefici.

Tot i així sempre hi ha un mínim de coordinació o de conscienciació abans d'un atac, en els canals d'Anonymous habituals se'n fa ressó.

I ara per ara cap dels canals d'Anonymous a Twitter no se n'ha fet ressó o sigui que jo diria que és fake.

A més a més hackejar una web és una cosa, però la targeta de crèdit desviant donacions a organitzacions antifeixistes? Com si intervenir una targeta de crèdit fos un joc de nens. No m'ho empasso.

A més Anonymous sol fer servir pastehtml i no zone-h habitualment.

No sé què pensar, Anonymous ha fet accions contra neonazis com aquella botiga espanyola on van publicar els noms dels seus clients. Però a la que hi ha un rerefons on un polític en surt esquitxat ja comença a ser sospitós. I era diferent, va ser un atac coordinat i Anonymous se'n va fer ressó pels xats, canals del Twitter, etc.

• Curiós el que dius. Podria ser que s'ho haguéssin fet els mateixos neonazis per aconseguir ressó mediàtic? Crec que la meva hipòtesi no és gens descabellada.

Per cert. Els twittera autoanomenats anonymous ho són realment? Un dia me'ls vaig estar mirant i em sembla extrany, perqué podrien rastrejar-los i trobar-los.

• Quan publiquen captures de pantalla es veu que naveguen amb el TOR.

De totes maneres des del Twitter d'Anonymous, almenys el que té mig milió de seguidors, només publiquen notícies. Encara que el rastregin no els poden dir res.

Altra cosa són els Twitters que posen enllaços per atacs DDOS, però aquests són anonymous a nivell particular i estic segur que prenen les mesures oportunes.

Per altra banda l'atac a la botiga nazi de fa un temps no crec que fos per autopromocionar-se perquè pel mur del Facebook semblaven ben cabrejats.

Però aquest últim seria ben factible que fos així.