fòrums -> Campanyes i projectes
Creació de "SOS Racisme Anticatalà"
Com que SOS Racisme només actua en casos d'immigrants crec imprescindible que neixi una associació paral·lela que es dediqui a defensar a mort els catalanoparlants a totes les terres de parla catalana, i això vol dir vetllar pels seus drets lingüístics i actuar legalment, fins a les darreres conseqüències, contra els seus agressors. S'hauria de convertir en una organització temuda i implacable. S'ha d'acabar la impunitat colonial.
Jo evidentment no puc perquè no tenc ni coneixements ni diners, però seria qüestió de posar-se en contacte amb diversos advocats catalanoparlants i explicar-los la idea. Per exemple, l'advocat que ha estat recentment agredit al Prat, aquest segur que estaria molt motivat per dur endavant aquest projecte.
Què us sembla? Si no us sembla una bona idea us deman humilment que actueu amb respecte, sense insultar ni emprar el karma erròniament. Gràcies.
-
Una pregunta:
No entraria aixó en les atribucions de la Plataforma per la Llengua?
Clar que compendria que hagués de ser una entitat dedicada exclusivament a la denúncia jurídica
-
No és mala idea.
Però no trobeu una mica curiós que la majoria dels que donarien suport a un "SOS racisme anticatalà" tenen sovint raonaments i arguments racistes i xenòfobs en quant a la majoria de nacionalitats, étnies, etc. que no siguin la catalana? una mica incoherent potser no?

-
Si feu això jo no faria aparèixer al nom la paraula "racisme". Ja sabem que segons alguns significats de racisme i d'ètnia es pot considerar racisme el que ens fan, però tot això ho haureu d'explicar milions de cops i no crec que tingueu ganes de portar un diccionari a sobre sempre per justificar-ho.
-
En aquest fil ja es va començar a recopilar greuges, discriminacions i agressions pel fet de ser catalans, no per motius racistes si no nacionals, per demostrar qui agredeix a qui.
Han anat sortint més noticies relacionades amb el tema, però ningú les ha penjat mai allà ni en una altre base de dades, es barregen i es perden en mig de més noticies. Durant una època vaig anar apuntant el que veia, tampoc costa tant, però es clar que no desperta cap interès ni realment la gent té intenció d'ajudar a ningú, com que tothom té coses a fer la cosa ha quedat parada.
Si tu vols fer alguna cosa (la idea SOS racisme català no m'agrada) per denunciar el maltracte i agressions per ser catalans allà ja tens una base per començar.
-
Mal del cap esteu, molt mal

-
El dia que un guàrdia civil et clavi una pallissa a l'aeroport per parlar català, m'ho tornes a dir, mesell.
-

Clar que si, i fer una organització freak per a criticar a SOS Racisme farà que això no passe.
I per cert moniato, associacions que defensen als catalanoparlants ja hi ha, des de Plataforma per la llengua, passant per Omnium/ACPV/OCB i més. No calen freaks ultradretans xovinistes per a fer res. Però una cosa està clara, com sempre sou ens virtuals, no fareu res en el món real, sols queixar-vos des del sofà de casa escrivint a l'ordinador.
-
No defensen els casos d'odi ètnic cap als catalans o no ho fan com ho haurien de fer.
-
No ho fan com tu vols que ho facen, que és diferent.
QUe ho podrien fer millor? segurament, però d'ahí a dir que cal crear (pq els freaks estos mai crearan res que no siga virtual) un SOS Racisme Anticatalà és fer l'imbècil...
-
N'hi ha que discuteixen sobre el sexe dels àngels, a d'altres els hi ha donat ara per reivindicar ètnies i races. El resultat final és el mateix...
Sort que no passen de "l'internel"...
-
I mentre tu menysprees qui ens vol defensar, al nostre país ens apallissen per parlar la nostra llengua.
-
Exacte. A tota aquesta gent tan "pulcra moralment", el dia que un Guàrdia Civil els hi trenqui la cara o els hi foti una multa de collons per ser català, que m'ho expliquin. Sort que no passen de l'internet, aquests. Mesells de boqueta.
-
Fals. Jo no menyspreu que es defensin les agressions contra els catalans i la llengua, sóc a favor de la fi, però no amb aquests mitjans.
-
-
-
-
-
-
-
-
Igual que els nazis consideraven els jueus com una raça i no una religió, els espanyols ens consideren una raça. Per això SOS RACISME ANTICATALÀ és totalment correcte.
Amunt amb la idea.
-
Pel que fa a Mallorca l'OCB està fent-hi una bona feina al respecte. És veritat que el projecte que planteges ho visualitzaria de manera més clara. El fet de ser nacional també seria molt positiu.
-
Ens cal una organització d' autodefensa del nostre poble.
No serveix de res denunciar i queixar-se. Ens prenen pel pito del sereno.
Ens fan falta gent generosa, valenta i disposada a assumir riscos personals.

-
-

el que hauriem de fer es concienciar a tot el jovent independentista per a que s' apunti a la Nova Xarxa de Centres d' Entrenament Fisic, Mental i Militar , que en forma de gimnassos s' anirà estenent properament per tot el territori, amb l 'objectiu de corretgir els estralls que els sistema educatiu alienant espanyol ha produït sobre els nostres joves .
-
Físic, mental i militar?
Apuntat al D.I.R Disciplina Independentment Rabiosa! (sonant de fons rabiosa de Shakira) XDDDD

-
robertg escrigué:
Nova Xarxa de Centres d' Entrenament Fisic, Mental i Militar , que en forma de gimnassos s' anirà estenent properament per tot el territori,
Pot concretar això dels gimnassos que s'aniran estenent properament? És quelcom impactant.
-
-
T'anava a dir que en robertg volia dir una altra cosa, però veient la resposta que et dóna, millor callo. Només un incís sobre els links d'EPOCA i TLL que has posat: mirat pel damunt, no em semblen la versió més ajustada i objectiva sobre aquestes dues organitzacions.
-
Bueno, he posat dos exemples, però básicament el que vull dir que és molt fàcil anar a la banda més agressiva i acabar fent terrorisme i no estic gens a favor. Sobre la resta, estic de conya i he pensat que el robertg també!

-
SadSong escrigué:
Sobre la resta, estic de conya i he pensat que el robertg també!

Espero que el robertg no estigui fent conya; això del gimnàs per a patriotes em convé, estic criant panxa física i mentalment i tenir-ne un a prop de casa em vindria molt bé.
-
De conya o no de conya. Ja és hora que ens comencem a plantejar les coses d' un altra manera.
No esitic a favor de cap organització terrorista, si és això el que et preocupa.
Però si de que els joves catalans tinguin un minim de preparació fisica-mental, que els permeti, en un moment donat poder-la fer servir si les coses van per altres camins , tant de bó que no.
Preparar-se fisica i mentalment per exercir el dret a la legitima defensa no és res delictiu.
-
Hahaha Val, doncs jo continuaré fent Taekwondo per preparar-me, però en comptes de cridar KYA, cridaré CAT!

-
Prent-ho en conya, si vols. Jo només ho deixo caure per que la gent ho maduri.
El que sembla una animalada avui demà pot ser una necessitat.
-
La guerra, batalles i demés, em semblan una animalada, especialment quan hi ha en joc la vida, ahir, avui i demà.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Va, Tywyll, organitza alguna cosa.
-
Ho vaig penjar a este fil: http://www.racocatala.cat/forums/fil/154698/estudie-dret-responc-vostres-preguntes però vos informe també ací:
Iniciativa de defensa dels nostres drets: l'Oficina Valencianista d'Assessorament Legal

http://valencianisme.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2614&Itemid=86

-
I si deixeu de fer-vos palles mentals per internet i feu alguna cosa real.
la independència no arribarà pel Twitter eh? ja n'estic fart del ciberactivisme inútil.
Hi ha gent que currem cada setmana per la independència del nostre poble, dedicant hores, diners, esforç i treball mentre alguns perden el temps amb l'internet... tots sabem que aquest projecte no es materialitzarà mai. -
Jo evidentment no puc perquè no tenc ni coneixements ni diners
Que no tens coneixement ja fa temps que ho sabíem...

fòrums
Un 30% dels graduats en enginyeria indis no sap resoldre problemes matemàtics senzills (61)
Paul Krugman: Un boig perillós. (41)
Fil per parlar una mica de HIMYM (655)
Comarques o poblacions amb un percentatge més alt de catalanoparlants (24)
Presentació de la CUP d'Esplugues de Llobregat al Casal de Cultura Robert Brillas: DIJOUS 24M (9)
Inconsistències Nacionalistes (espanyoles) (26)
Tot preparat per a la Copa del Putero (35)
El FIL de la Ressaca [-.-] (107)
Assemblea Nacional Catalana - Moviment per la Independència [Fil oficial] (332)
Total de missatges: 4.344.868
Total de temes: 159.959

Opina
Configuració |