fòrums -> Miscel·lània
LOS FEYTS DE LES GUERRES SENGLÀRIQUES IL·LUSTRATS
Advertencia, això és un fil d'humor per la Racopedia, no cal pendres res a la valenta eh:
LOS FEYTS DE LES GUERRES SENGLÀRIQUES IL·LUSTRTAS
CAPÍTOL I- LO RACONORUM DE L’ANNUS MMXLE
Madonna Tehys, d’antich llintage de Racó, e son fidel serf Eixader dit lo Cararobot, obrieren, arbitraren e recomptaren, los vots per conaixer lo raconaire de lo aquest annus MMXLE. Mes lo Senyor Fosch de Sió, homen de Badia (de Vallès), no donà la sua gràcia e benedicció, e llicencia a la muller ne a lo Cararobot, doncs los recomunistes acabdillats per Porc, lo Garrí de Senglar,un vulgar pagès de remensa, animal croel i sanchguinari, anava ser lo raconaires de l’annus, lo més virtuós reconaire sota, Mam lo rei del Karma.
E així los vassalls edentichfuakes de les terres de Badia feren estralls e vileses a lo Racó. Mes la resposta del Garri de Senglar ne fou petita e feu entrar tot lo Racó en una gran Revolutio per la coachtió e amenaces de mort e pecat a los reconaires no recomunistes. E lo rei del Karma, en Mam I, lo uníc sobirà de lo gran Racó, no ho pogué permetre. E així caça, destruí, e cuina a Porc, lo Garrí de Senglar.

Porc, lo Garrí de Senglar
CAPÍTOL II –LA VENJANÇA RACOMUNISTA E LO NOVA CROADA DE BANEJAMENT
Mort lo predit Porc, excitant los soviets i movent-los a les armes, los cabdills recomaunistes, vesteren pell de garrí e volgueren fer la més gran Revolutio de lo Racó. Les hosts edentichfuakes, ordonades per lo sanyor fosch de Sió, los feeren front, mes les suas forces eren poch vers la vermella fúria que recordava lo antich poder de los mitics temps cromnòrdics. E axí la venjança racomunista estigué a punt de triomf, fins que fou arribat lo rei del Karma, al front de Croada banejadora.
Veritat és que se feu lo silenci, e lo senyor rei de lo Mam, ab la gràcia de Nech, ordonà ab aquestos mots:
Nos en Mam, senyor e rei de lo semper fidelis Principatus Raconarum e de tot lo Karma, declaram, sentenciam, e arbitram que a tots los comdats e terres de lo meu Racó, sian defenestrats, abolits, extingit, aniquilats e banejats, tots los vils trolls servils de lo enemich de la fé, Crom del Nord, entre los que se recompten los vermells cabdills Albertum XCIII, KominGot, Unitat_Ghotolana e tots los seus homens de les hosts d’almogaveria de les terres de lo roig color.
Mes los recomunistes no foren los unichs queiguts, puix també fou desterrat de lo senyor infant Anonimus X, ultima forma d’homen, de lo gran dux de Poliseria, senyor troll de Lizondo-Blue-Valentia, regne separat, escindit e arrencat de lo Principatus Raconarum de Gotholonia. Mes es cosa del saber vulgar e de la xusma raconaire, de poch Karma, que no es esser de la natura ne fill de Nech, i que no romadrà molt a foraRacó.
EPÍLEG
Cal registrar que les gents de Racó no romanen foraperill ne pecat mortal, puix que les forces de lo noble rei de lo Mam, nostro senyor del Karma, no banejaren encara lo Senyor Fosch de Sió, puix no ressembla una amenassa. Ans lo contrari, podrien restar en error? Ço és lo nostre humil parer, criteri e opinió, ja que aquix qui nom és Miquel·lot dit “lo inbanejable”, eixí com lo més gran vil troll de les terres de Racó, després de lo finiment de lo Llop, antich e més poderós herald de Crom. E aquest predit Miquel·lot, jau a lo seu fosch tron, allà a la sua Terra de Badia, on s'estenen los identichfuaques. E nit e dia machina plans per dominar a tot lo Karma. Concep plans per trobar-lo, machinacions per reunir-lo e argúcies per tenir tot lligat a les Tenebres virtuals, allà a la sua Terra de Badia, on s’estenen los edentichfuakes.

Miquel·lot, senyor fosch de Sió, sobirà de les terres de Badia on s'estenen los edentichfuakes.
-
Sort, que has avisat de que no que ja que prendre res a la valenta!-
Francesc Bonastre escrigué:
Sort, que has avisat de que no que ja que prendre res a la valenta!Tywyll approves.
-
-

El de l'última foto és el Doctor Gero?

-
A les llunyanes terres de Badia, on campen en llibertat els idetifuaks, el senyor fosc de Sió llegeix la gran notícia i s'assabentant que els racomunistes bandejats tornen. Un vil somriure es dibuixa sota el seu súperpoblat bigoti blanc, mentrestant comença a sonar l'himme identifuaka: http://www.youtube.com/watch?v=rPky2y6rpEo&feature=related
Que vinguin...

BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
-
Aquest fil va directe a estelats!
-
Osti, però per què no deixeu de parlar del porc aquell?

-
M'he equivocat en votar-te negatiu per error. Val a dir que dins la lamentable parida descomunal de tot aquest afer del bandejament d'un tanoca, en aquest cas, has tingut molta gràcia!

-
M'encanten los feyts raconaires en bell catalanesch.

-
Que boníssim XDD
-
Encara estic rient

-
M'encanta aquest estil d'escriptura

-

Honor i glòria per l'escrivà!! Dels millors fils que he llegit en la meua humil vida raconaire. Déu us guarde! Bec en son honor

-
Molt bo el catalanesch que gastes!
M'he fet un tip de riure!

-
Vinga, i ara, un poch de músicha per a il.lustrar tan epics e tenebrosos feyts que se succeiren en la terra mitjana:
http://www.youtube.com/watch?v=kgNoadKcIWg
http://www.youtube.com/watch?v=3gXHzya52No&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=M_fA5Zqkq24&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=U_pwSGAUBxw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=IPGOejN3riY

-
bah! jo només surto un cop!
No ho aprovo

molt bo! i quina feinada escrivint així! 

-

Quina ownejada al senyor dels edentifuachs, mare meva!!

-
-
De moment, el millor fil d'humor del Racó que he vist mai.

-
Ne soc molt pagat de llegir llur historia mes no trobe cap referència a lo meu resultat victoriós on flamegen senye res en blau e sense en lo meu nom e racomunistes plebeus s'occiren davant la meua gesta
-
Veig que Paleografia ha servit d'alguna cosa.
-
Cal_Vibra, exigim nos que sa mercè parles a los Feyts de lo Segon Conclave dels Blaus Infants de lo nostre cavalleresch e blavós Lizondo, ahon en feren magna reunió de ciutadans e vilatans decisió de llur accions en costat dels esthols racomunistes o de les troperies edenthifuakes.
Reproduim lo moment en que sa flama de inspiració de la deitat de Nostre Senyor Blau Polisero, dit Anonimus.X, tambe conegut per hom com lo cavaller de nació valenciana Indevalencianesch, posseix lo cos i boca de l'orador i virtuos pebre, amb Sa Gran i Nostra Senyera amb lo Blau sempre present.

-
Nos en Mam, senyor e rei de lo semper fidelis Principatus Raconarum e de tot lo Karma, declaram, sentenciam, e arbitram que a tots los comdats e terres de lo meu Racó, sian defenestrats, abolits, extingit, aniquilats e banejats, tots los vils trolls servils de lo enemich de la fé, Crom del Nord, entre los que se recompten los vermells cabdills Albertum XCIII, KominGot, Unitat_Ghotolana e tots los seus homens de les hosts d’almogaveria de les terres de lo roig color.
Aquest paràgraf és veritablement delirant!

-
s'agraeix el fil. els ultims dies he estat desconectat del raco i avui en obrir-lo em trobo amb el fil de raconaire de l'any tancat i en porc banejat.
deu ser el primer any que banejen el guanyador abans de rebre el premi

-
Com mola aquest llenguatge!

-

no t'enyoroo Rààcoo..
-
Racó News - nº 0, amb totes les informacions que se'ns van passar per alt els darrers dies

-

Només ho poso per dir: missatge 4000 al Racó!!!

-
Sublim i molt treballat, et felicito.

-
Que gran, Cal_Vibra!!

Cal_Vibra escrigué:
edentichfuakesM'ha encantat això.

-
nano, ara que han tornat a cardar-se al senglar, se't gira feina.
-
Cròniques imprescindibles per l'antologia universal dels fòrums.

Bravo, cal vibra!E així los vassalls edentichfuakes de les terres de Badia feren estralls e vileses a lo Racó.
E aquest predit Miquel·lot, jau a lo seu fosch tron, allà a la sua Terra de Badia, on s'estenen los identichfuaques. E nit e dia machina plans per dominar a tot lo Karma. Concep plans per trobar-lo, machinacions per reunir-lo e argúcies per tenir tot lligat a les Tenebres virtuals, allà a la sua Terra de Badia, on s’estenen los edentichfuakes.
fòrums
Un 30% dels graduats en enginyeria indis no sap resoldre problemes matemàtics senzills (61)
Paul Krugman: Un boig perillós. (41)
Fil per parlar una mica de HIMYM (655)
Comarques o poblacions amb un percentatge més alt de catalanoparlants (24)
Presentació de la CUP d'Esplugues de Llobregat al Casal de Cultura Robert Brillas: DIJOUS 24M (9)
Inconsistències Nacionalistes (espanyoles) (26)
Tot preparat per a la Copa del Putero (35)
El FIL de la Ressaca [-.-] (107)
Assemblea Nacional Catalana - Moviment per la Independència [Fil oficial] (332)
Total de missatges: 4.344.868
Total de temes: 159.959

Opina
Configuració |