fòrums -> Miscel·lània
37 persones denunciades a Barcelona per no dur samarreta des de l'entrada en vigor de la normativa de civisme...
Barcelona
La Guàrdia Urbana denuncia 37 persones per anar sense samarreta per Barcelona

Actualitzat a les 13:40 h 02/08/2011
L'Ajuntament de Barcelona ha posat 37 denúncies a persones que anaven sense samarreta des que va entrar en vigor l'ordenança que prohibeix la nuesa. L'Ajuntament assegura que la Guàrdia Urbana primer alerta els infractors i, si no els fan cas, llavors els denuncien. Nou de cada deu persones a qui s'alerta que cal posar-se la samarreta se la posen immediatament, sobretot els turistes. De fet, pràcticament totes les denúncies s'han posat a persones que viuen a Barcelona. La multa per no dur samarreta pot arribar als 500 euros.
Perquè la normativa municipal pogués tirar endavant, es va modificar l'ordenança del civisme. La prohibició, que s'aplica des del 29 de maig, va obtenir el suport dels grups municipals del PSC i CiU. El Partit Popular es va abstenir, i Iniciativa i Esquerra Republicana hi van votar en contra.
Les multes previstes van dels 300 als 500 euros per als que vagin despullats o gairebé despullats, i de 120 a 300 per als que només portin banyador o una peça de roba semblant.
-
Estic d'acord en multar aquestes pràctiques.
Ara, també és necessari habilitar zones on la gent es pugui treure la roba sense por a que seran multats.
-
I les ties amb escot provocador que ensenyen mig pit superior les molt marranes què??? No els hi diuen res?
-
I tant! ens diuen GUAPAAAAAAAAAAA!
-
Això és pitjor que ensenyar els nostres pectorals!
-
Noi, la prohibició no té res a veure amb el tema sexual...
-
Ah no? Doncs explica-m'ho.
-
Tu quan surts de marxa no vas sense camisa, oi? per què? perquè vols anar ben vestit, tenir bona presència.
Per què no et deixen entrar a la discoteca amb samarreta i bambes?
Quan estàs a casa teva no vas igual que quan vas a treballar, o sí?
Hi ha un tipus de roba para cada ocasió. Per exemple jo trobo extremadament vulgar anar a treballar amb xancles d'aquestes:
potser a tu i a mig racó li sembli allò de lo més elegant, però pel que a mi respecta, haurien d'estar prohibides a les oficines, llocs d'atenció directa al públic i llocs de restauració com a mínim.
Doncs el mateix passa amb la forma d'anar pel carrer, és simplement això. Els escots els pots trobar tant a samarretes com a vestits d'etiqueta, que a tu et faci pujar els colors mirar una regatera no vol dir que sigui vulgar per descomptat.
-
Ah, és un tema de vulgaritat?
Gràcies a Déu l'Ajuntament de Barcelona té bon sentit de la moda, ja era hora de que multaren a aquells que no saben vestir-se bé. Però es queden curts, també deurien multar als que no saben combinar colors.
-
Ah, és que per a tu el no ser vulgar és anar de passarel·la?
-
A mi em dóna igual com vagen els demés, no sóc ningú per dir-los si van bé o mal vestits, i molt menys per multar-los.
-
Amb aquesta coherència de raonament només em queda considerar per acabada la conversa

-

Ha parlat Déu, calleu tots i escolteu...
-
no sóc ningú per dir-los si van bé o mal vestits, i molt menys per multar-los.
El fil parla de no anar vestits... -
Zoe, el fil parla també d'anar vestit però sense samarreta (¿o anar amb sandàlies i pantalons curts és anar despullat?), i pots llegir els comentaris d'alguns usuaris en aquest fil on queda clar que per a molts anar sense samarreta és anar mal vestit.
-
, sense samarreta no és anar vestit.Si vas només amb pantalons vas o mig despullat, o mig vestit, com més t'agradi.
-
-
-
I a les dones que es pinten.
-
-
-
-
-
-
-
merda, no se perquè et baixen el karme

-
Merda! et volia votar positiu per recuperar-te una mica i t'ho he empitjorat.

Ho sento.
-
A mi ja em va bé que les dones ensenyin la seva bellesa, alegra força el paisatge quan surts a passejar.
La contradicció és que hi ha un sector que si són guarres, que van expressament provocatives, però quan es senten observades posen una cara de mala llet.... això si, a vegades quan es posen així també ens excita

-
tots les floretes hagudes i per haver
I que continui així 
-
-
No acabo d'entendre la finalitat d'això. Quin mal hi ha en anar sense samarreta a l'estiu perquè fa calor?
Tothom és lliure d'anar amb samarreta o sense. Altra cosa és anar despullat que es considera moralment incorrecte, però sense samarreta?
-
Al final, no podrem ni sortir al carrer..... ens ho prohibeixen tot!

-
val. Llavors, les dones, també anirien sense res al pit... Què en pensaries?

.Montsetes.
-
Per mi perfecte, però llavors ja són temes de moralitat. Els homes sense samarreta també hi van a la platja. I a les dones en bikini també se les multa?
-
Si és home ho aprova, si és dona, criticarà la resta de les dones.

-
VicMon escrigué:

.Montsetes.

-

Ara sense fer conya, el que passaria és que les violacions augmentarien un 150%, i més aquí que som un país receptor de turisme...
-
-
-
encara en són poques, això no és una república bananera, Barcelona és la capital d'un país d'europa.
-
No ho trobo prioritari però hi estic d'acord.
-
Que es deixin d'eufemismes i caretes i es posin a lo nazi: guiris i italoguais marcats amb signes identificatius, i a la primera que se'n vagin de la línia marcada, tret al genoll.
-

Ben fet, Barcelona no pot continuar sent un camp de degenerats malvestits.
-
penso el mateix que ha dit en Trinxant:
Trinxant escrigué:
No ho trobo prioritari però hi estic d'acord.

.Montsetes.
-
Ho trobo una collonada, però bé ja es veu que totes les tietes convergents esteu contentíssimes.
-
Ho trobo lamentable. No ho comprenc.
-
M'ho sembla a mi o el de la foto es el germa petit de l'Alberto Fernandez Diaz?
-
I dur hiyab segueix sent perfectament legal oi?
-
Em sembla molt bé, vivim en societat, no en una cort de porcs. Molt curiós que els comunistes del racó, tan poc individualistes ells, aprovin que cadascú faci el que li surti de les pilotes.
Ara toca prohibir el mocador musulmà.
-
VISCA EL CIVISME!!!
VISCAAAAA! -
Una pregunta, després de fer tantes lleis a Barcelona, almenys multeu a la gent que tira xiclets al terra, pipes, bosses de pelotassos i merdes d'aquestes industrials, llaunes de begudes, ampolles, etc?
-
Per cert, aquestes multes són cap aquells que després de dir-los que es posin la samarreta s'hi segueixen negant.
-
Em sembla perfecte que això es faci. No ha de ser l'única cosa a fer, però cal combatre la manca d'ordre.
Ja n'hi ha prou de que Barcelona sigui la ciutat del "faig el què em surt dels collons". Cal mà dura com l'aire que respirem, de debò. En tots els àmbits.
Molta mala hòstia falta en aquest país.
-
putus guiris que ens venen a prendre a les noies. a la presó tots! i també demanem igualtat per les noies! més noies sense samarreta pel carrer si us plau!!
-
Es deuen pensar que és la Ciutat del Vaticà, això.
-
El món s'ha tornat gilipolles. Quanta tonteria tenen alguns.
-
Al segle XXI ens trobem que al final els governs d'esquerres són més repressors encara que la dreta. La llei del tabac, els 80 km., ara això... Pffff!!
-
fcim escrigué:
Al segle XXI ens trobem que al final els governs d'esquerres són més repressors encara que la dreta. La llei del tabac, els 80 km., ara això... Pffff!!
Ui si, 37 persones multades en dos messos en una ciutat de les dimensions de Barcelona...
una repressió que t'hi cagues!!!

-
Ja se'n fan un gra massa...
Trobo que ho fan per recaptar, recaptar, recaptar, recaptar... Quins collons!!

.Montsetes.
-
-
Em sembla bé que es multi a les persones que porten auriculars anant en bicicleta ja que poden patir accidents o els poden produïr.
-
Quines ganes de tocar el collons, que cadascú vagi com vulgui i més pel carrer que és un espai públic de tothom, no és la casa de ningú perquè imposi una manera d'anar vestit.
fòrums
Fil per parlar una mica de HIMYM (655)
Un 30% dels graduats en enginyeria indis no sap resoldre problemes matemàtics senzills (60)
Comarques o poblacions amb un percentatge més alt de catalanoparlants (24)
Paul Krugman: Un boig perillós. (40)
Presentació de la CUP d'Esplugues de Llobregat al Casal de Cultura Robert Brillas: DIJOUS 24M (9)
Inconsistències Nacionalistes (espanyoles) (26)
Tot preparat per a la Copa del Putero (35)
El FIL de la Ressaca [-.-] (107)
Assemblea Nacional Catalana - Moviment per la Independència [Fil oficial] (332)
[Imitacions] Castells xinesos (6)
Torna a desaparèixer la bandera espanyola del balcó de l'Ajuntament de Sant Pol de Mar (21)
Total de missatges: 4.344.865
Total de temes: 159.958

Opina
Configuració |