Registrar-se
Recorda contrasenya

fòrums -> Miscel·lània

Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

M'he inventat una notícia

13210 lectures   662 respostes

M'he inspirat en el fil que avui torna a passejar-se per aquí de "m'he inventat una bandera". He pensat en un fil on anem penjant aquells titulars de notícies inventades que ens agradaria llegir al diari. Si esteu molt animats, a més del titular podeu posar subtítol, entradeta o la notícia sencera, com us vingui de gust! Aquí us en deixo una!

______________________________________________________________________________________

Esportistes Sobiranistes Catalans: "n'estem farts, a partir d'avui l'espanyola és una selecció estrangera"

Un grup de jugadors ha creat l'associació "Esportistes Sobiranistes Catalans" (ESC), que es dedicarà a fer pedagogia perquè els jugadors catalans no vagin amb "la roja" ni li donin suport i a favor de la secessió de Catalunya de l'Estat Espanyol. De moment ja en formen part, entre d'altres, jugadors de renom com Xavi, Piqué, Puyol i Valdés. En declaracions al Racó Català, Xavi Hernández ha dit que "hem creat ESC per ajudar el nostre país a sortir d'aquest estat opressor, i qui no s'uneixi a nosaltres i vagi a jugar amb la selecció espanyola serà considerat un traïdor.