fòrums -> Suggeriments, comentaris
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
El millor web per veure sèries de tot tipus!!
Contra la llei sinde s'ha obert series.ly una web privada de sèries i pel·lícules. Hi ha moltíssimes sèries i a més a més et pots guardar les teves preferides i marcar els capítols vistos. Hi ha també sèries en català i ja no tens el màxim de 72 minuts! Si algú li interessa li envio una invitació, ja que en necessito enviar tres per poder veure pel·lícules. Gràcies
TORNO A TENIR INVITACIONS :)
-
És normal què quan clico sobre un capítol, si després clico sibre la fletxa blava no em vagi?
en canvi si clico damunt de lo de megacideo si...

-
Algú vol invitacions que m'enviï un privat, m'han donat 10 invitacions més.
-
algú em dona una invitació?

-
Sabeu si passa alguna cosa a Series.ly? Hui he estat vegent uns capitols, i de sobte he tornat a entrar i em diu:
Oops! This page appears broken. DNS Error - Server cannot be found.
-
Tinc invitacions

-
Tinc invitacions!
-
Segons he pogut observar avui la pàgina de Facebook de Series.ly ha desaparegut. La deuen haver esborrada. Ja tenia deu mil seguidors.
-
Hi és la sèrie Coupling/Parelles de la BBC?
-
alguna anima caritativa que em ruli una invitacio...

-
I si ets un policia infiltrat?

-
Jo bull invitacions!!!!
PD: No ho ha una manera més genuïna de dir invitació?
-
Deixeu-vos de seriesnoséquè i demés mediocritats.
Per baixar-vos sèries lo millor és el sistema Torrent, sobretot en VO. Així, li pots afegir els subtítols que vulguis. Sense limitacions, sense qualitat dolenta i sense hòsties.
Els millors programes, per mi, KTorrent per Ubuntu/Kubuntu i uTorrent per Windows.
-
però t'has d'esperar!
-
uuuuuh, t'has d'esperar. Mentre veus un capítol d'alguna sèrie ja se t'han baixat 3 pelis, mentre veus una peli et baixes 6 arxius més... Jo sempre tinc quelcom per veure a l'ordinador i no m'hi he d'esperar. I com posseeixes l'arxiu pot fer el que vulguis: l'esborres, el guardes, el passes a un pen per veure-la peli a la tele o a casa d'algú, el deixes a un amic, el graves en un CD...
-
-
-
En català: EL millor web
-
Tinc invitacions, per si a algú li interessa.

-
Ajudaaaaaaa!!!
No puc registrar-me, em demana obligatòriament un imatge per l'avatar, i em diu que no és jpg, quan si ho és. He provat de carregar-la amb menys resolució però hem torna a dir el mateix, ajudeu-me si vos plau.
-
Si algú en vol, jo també tinc invitacions.

-
jo també disposo d'unes quantes invitacions.
Envia'm un privat i difonguem la bonanova!
-
Com sempre passa en aquests casos, els creadors són catalans però el web és en espanyol. En caldria una traducció però no voldrien.
-
Jo torno a tenir invitacios, si algú en vol privat!
-
Osti...doncs jo no tinc cap.

-
fòrums
Comarques o poblacions amb un percentatge més alt de catalanoparlants (22)
Inconsistències Nacionalistes (espanyoles) (26)
Presentació de la CUP d'Esplugues de Llobregat al Casal de Cultura Robert Brillas: DIJOUS 24M (8)
Tot preparat per a la Copa del Putero (35)
El FIL de la Ressaca [-.-] (107)
Fil per parlar una mica de HIMYM (654)
Assemblea Nacional Catalana - Moviment per la Independència [Fil oficial] (332)
[Imitacions] Castells xinesos (6)
Torna a desaparèixer la bandera espanyola del balcó de l'Ajuntament de Sant Pol de Mar (21)
[Rugby] TOP 14 2011-2012 / H CUP / Campionat Europeu (296)
Paul Krugman: Un boig perillós. (39)
Un 30% dels graduats en enginyeria indis no sap resoldre problemes matemàtics senzills (58)
Total de missatges: 4.344.862
Total de temes: 159.958

?

) i proves a veure què et sembla!

Interessant. Doncs cal que el lobby raconaire els faci pressió en aquest sentit.

Opina
Configuració |