fòrums -> Música, cinema, art i espectacle
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
The Walking Dead, sèrie de zombies
Algú ha vist aquesta sèrie o ha llegit els seus còmics¿?

Fa poc, la meva companya em va regalar els còmics de Walking Dead, una història sobre zombies brutal. M'ha enganxat molt. Per internet es poden trobar els còmics ens pdf.
Per altra banda, la cadena americana Fox va adaptar la sèrie en format televisiu i cal dir que és una passada. Aquesta setmana la comencen a fer a la Sexta però la podeu trobar per internet.
La història va d'un grup de gent que s'ajunta per sobreviure a l'apocalipsis zombie i va viatjant pels estats units.
Si no l'heu vist ja podeu començar 

-
És la primera serie/pel·lícula de zombis que he vist en que s'utilitza un cavall.
-
bueno, diguem-ne que el cavall te un paper curtet a la sèrie...

-

si, la veritat és que em pensava que el cavall seria una icona de la sèrie... però ja vaig veure que nol.
-
Fa un paper d'alló més satisfactori... Pels zombies.
-
Home, un paper important té. Perque si no fóra per ell, el protagonista no podria haver fugit i si no haguera pogut fugir, hauria mort de fam dintre del tanc, i si es mor dintre del tanc, ja no hi ha serie

-
-
-
Jo he vist la primera temporada i la veritat em sembla que està visible, moltes coses agafades amb pinces però bé, després del final de Lost ja res pot semblar pitjor

-
La tinc pendent de veure, tothom en parla molt bé. Tan sols n'he vist una escena, durant un zapping que vaig fer diumenge a la nit, que tenia insomni... surten uns d'una casa, es troben un zombi mig tirat per terra a l'entrada, el zombi s'aixeca i el paio comença a fotre-li cops amb un bat de beisbol fins que torna a caure, tot molt expeditiu

-
Una pregunta, on estava en caball se suposa que els zombis havien pasat, perque no infectaren al cavall?
Massa coses agafades amb pinces hi ha per ací

-
perquè en comptes de mossegar-lo i prou doncs se'l cruspeixen. No?

-
El cavall el treu el protagonista d'una casa de camp. I els zombies no hi han passat. Els dos morts que hi ha dins la casa s'han suïcidat (es pot deduir clarament per la posició de l'escopeta a la mà de l'home).
-
-
Aquesta sèrie sense el mestre dels efectes especials Greg Niccotero (Wishmaster, Abierto hasta el amanecer, La tierra de los muertos vivientes, La niebla, Helloween, Evil Dead, Creepshow, Phantasma, House, Depredador, Re-animator, El ejército de las tinieblas El terror llama a su puerta, Las colinas tienen ojos, Cementerio de animales, El diario de los muertos, Malditos bastardos, Arrástrame al infierno) no seria el mateix i si de director poses el gran Frank Darabont, mestre de la "Milla verde" i de "Cadena perpetua" ja tens l'èxit assegurat.
Salut!
-
jo ja l'he vist i m'ha encantat!
estic frisant perquè treguin la 2na temporada!

-
M'ha agradat força, excepte algunes pallassades del guió que no són verosimils m'ha entretingut fins el final, tot i que hi ha escenes molt ben parides de guió per plantejar certes situacions. El capítol 1 és incommensurable. El millor la producció, el pitjor els rols de certs personatges que es fan odiosos, vaja els de la gran majoria, el tema relacions humanes es basen en uns valors lamentables, jo si estés en aquell grup potser preferiria que em mengessin els zombis.
Crec que després d'haver vist l'horripilant i patètic final de temporada de Misfits aquest en surt guanyant amb escreix. Friso per veure la segona.
-
6 capítols que s'han fet molt curts

A veure si comença la 2a temporada

-
Molt bona!!! A veure si comença la segona temporada!
M'agrada la sèrie tot i que si fos per mi hi hauria més acció i menys xerrameca, però ja vaig llegir una revisió de la sèrie que deia que la intenció era no només centrar-se en l'apocalipsi zombie sinó també en els sentiment i emocions de la gent en tals moments.
Però bé, m'ha agradat, estic esperant la segona temporada.
PD: Ningú coneix cap sèrie de zombies? M'estranya que s'hagin explotat tant en el cine i tan poc en format sèrie.
-
Crec que tu mateix et respons, no? Vull dir, vols dir que dóna per gaire una sèrie de zombies si només es centra amb els zombies?
-
Hi estic d'acord, sobretot perquè el guió és poc interessant. Especialment quan el que es mostra no gira al voltant dels zombies, penso sobretot en el triangle amorós, aburridíssim.
-
-
M'agrada molt, és una sèrie on no només són els zombis si no les relacions humanes en situacions límit.
No m'han acabat d'agradar els perfils d'alguns personatges, però bé, això passa en totes les sèries i pelis.
-
Just obrir un còmic em surt una finestreta amb això
.....
C C /
/< /
___ __________/_#__=o
/(- /(_________
) )_ o
/| /| |' |
| _|
/o __
/ ' |
/ / |
/_/______|
( _( <
|
________
________
/` /` o
|___ |_______|Que gran

Edito: no es veu bé del tot! Seria així

-
Jo ahir la vaig veure i em va agradar força, per no dir molt, a partir d'ara la seguiré! Algú sap d'on puc treure els primers capítols?
-
molt gran aquesta sèrie

-
La vaig mirar fa un parell de dies i està prou bé, feia bastant que no mirava una sèrie americana.
-
He mirat el capítol 6 per sobre i no sé on són
no recordo una escena semblant als còmics. Ara bé, hi ha personatges que els calven, s'assemblen molt
-
Ahir va començar la segona temporada!
-
Al series.ly hi ha enllaços d'algunes sèries subtitulades en català com la de Walking dead o Game of thrones.
-
Veig que no hi ha massa afició a la sèrie!
Algú ha vist el capítol d'avui? Què us ha semblat?
-
L'últim episodi que he vist és el de la setmana passada :S. Els miro de dissabte en dissabte :P.
-
Un final molt intrigant.
-
Ja em semblava que el vell metge/veterinari feia cara d'estar amagant alguna cosa
Molt interès en què marxin, no? -
Bé, sobretot el tio perdut al bosc i l'escena amb el seu germà, sublim.
El que trobo a faltar són aquells capítols on estaven a la ciutat i hi havia molta més acció.
-
-
Bueno bueno, sembla que després de [SPOILER] les morts dels suporífers personatges T-Dog i Lori i la vena psico-killer del Rick, juntament amb la comunitat "fosca" que acull a la rossa i l'altre [SPOILER] la cosa s'està posant molt interessant. S'obren molts interrogants i la temporada promet.
fòrums
Sony presenta la PS4, arribarà per Nadal i costarà 399 euros... (184)
Himne per a la Independència de Catalunya (10)
Declaració d'intencions de Convergència i Unió respecte la consulta sobiranista. (17)
YO ME METO TODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (41)
Fil de l'ACB (lliga i copa) i Eurolliga 2012/2013... (1065)
hissada la insígnia independentista a diverses escoles. C's rabien i ho denuncien!!!! (120)
Mooooola, Albert Rivera, reconeixent que estan perdent Catalunya a Twitter (163)
Quan el Sol de l'Imperi espanyol es va començar a enfosquir (53)
Història d'Espanya segons "El Parvulito" - Any 1958 (66)
[Enquesta Electoral] Compromís a quatre escons del PSOE (174)
L'ANC fa públic el recorregut de la "Via Catalana" (295)
RacóAteu: fil de l'ateisme del Racó català (2460)
Quina bandera consideres que has de dur a la cadena humana? (34)
Total de missatges: 4.754.202
Total de temes: 175.597

vaig anar a casa d'un amic que te la Fox.

Opina
Configuració |