Registrar-se
Recorda contrasenya

fòrums -> Informàtica

Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Ubuntu 10.04: Una meravella...

3796 lectures   111 respostes

Estaba esperant amb candeletes la sortida de la nova versió de l'Ubuntu quan em va començar a cascar el disc fins al punt de no poder ni arrancar l'ordinador...

Faltant tants pocs dies per la sortida de la versió final (surt el dia 29) vaig decidir instal·lar la beta2 a la meva màquina de, diguem, "producció"...

Doncs bé, la veritat es que he tingut menys problemes amb aquesta beta que no pas els que vaig tenir amb les versions "finals" de la 9.10 o de la 9.04...

Amb les versions anteriors també havia tingut problemes per trovar alguns paquets de la mateixa versió, ja que normalment trigaven unes setmanes (o uns messos) a ser adaptats... aquest cop, tot i tractant-se d'una beta i tot i al fet de que jo sempre faig servir la versió de 64 bits, no he tingut cap problema...

La màquina arranca rapidíiiiiisim i va tot perfecte...

Conclusió? Es una molt bona versió i a sobre amb un "look" mes aconseguit... Al que no m'acabo d'acostumar es a que els botons de la finestra estiguin a la esquerra...  si, ja se que es poden canviar... però de moment intento adaptar-m'hi...

http://www.youtube.com/v/8MbCJIa_0jA&hl=es_ES&fs=1&;