Anunci de Catalunya Acció avui diumenge al diari Avui
-
L'altre dia et vaig preguntar quina seria la propera acció de CA, i no em vas respondre, et referies a això?
-
No, això és una anunci. Tampoc t'ho podem avançar. En la reunió general de CA vam avançar quines són aquestes tres accions que estem preparant, però no les podem avançar. Ho sento.
-
-
-
no veig perquè, tenia curiositat i vaig preguntar.
-
ja, però sempre surten amb el seu secretisme
-
Tu pregunta el que vulguis i no facis cas del Joan-Karls.
El que puguem respondre t'ho respondrem.
-
i per què no ho podeu respondre?
-
A tu et sembla normal avisar de les properes accions que farem per a posar en evidència Espanya? Que vols que es preparin i ens les aturin?
-
doncs no... però el què no m'agrada de vosaltres és el vostre secretisme, que si ja sabieu el què faria Carretero, que sabeu coses sobre en Laporta que no voleu dir, que sabeu el motiu pel qual en Carretero sortí de Reagrupament... sempre sabeu coses i mai les dieu, i això als votants potencials no ens agrada. Per exemple jo quan voto a algú vull saber qui és, per exemple el putxi era un simple cambrer i en Mas va estudiar economia, en carretero és metge... però no sabem res de n'Espot! Només que és director de vendes de no se sap que.
canviant de tema, haurieu de denunciar el què diu http://www.elconfidencial.com/espana/delator-cataluna-pufos-hacienda-ayuntamiento-20100210.html
aquest diari perquè em sembla que només volen intoxicar-vos
Salutacions!!
-
Vejam. Catalunya Acció no és un projecte electoral. És un projecte polític que té com a objectiu portar el nostre país a la independència. Evidentment, dins d'aquest projecte polític hi ha d'haver un instrument electoral per a poder entrar al Parlament i utilitzar el poder institucional com a palanca i altaveu per a la nostra independència.
Qualsevol que es plantegi portar un país a la independència el primer que ha de fer és estar ben informat, en el sentit més ampli de la paraula. Si et penses que ara aquí al Racó, un fòrum anònim (saps el que vol dir anònim?) que el llegeix tot déu, començarem a explicar coses que no venen al cas, doncs t'equivoques molt amb nosaltres, i això no té res a veure amb el secretisme. A banda d'això, si t'hi has fixat, a vegades tot i explicar coses ben elementals i senzilles, la gent tampoc se les creu, per tant, quin sentit tindria explicar segons què si tampoc s'ho creuria ningú?
Nosaltres hem de saber què fa en Carretero, en Laporta, en Mas i qui sigui, però no és la nostra feina anar explicant tot això en fòrums anònims. La gent que formem part de CA ja estem informats de tot això que vols saber, i les persones que vulguin seguir despistades sobre el que està passant sempre tenen el Telenotícies de TV3 que per això es va inventar, per a tenir ben despistats els catalans.
Si haguéssim d'anar denunciant el que diuen de CA no acabaríem mai, i aquest link és només una petita part de tot el que està circulant per les Espanyes. L'altre dia el José Domingo de Ciudadanos, en el Parlament del Principat, va acusar a en Santiago Espot de ser el Milosevic de Catalunya pel tema de les denúncies. Nosaltres estem per defensar Catalunya, no Catalunya Acció, i tota la merda que ens cau i ens caurà a sobre forma part d'aquesta batalla. Per tant, comprendràs que no expliquem en un fòrum anònim quins són els nostres plans immediats.
No és tracta de secretisme; es tracte de prudència.
-
-
-
-
-
-
-
-
No està malament.
Llàstima que a darrera hi hagi un megalomen com l'Espot
-
Molt hàbil, algú com tu que escriu això quan li toquen en Carretero:
"Com us agrada calumniar.
"I després es dedica a CALUMNIAR a la resta, et deus pensar que és una bona tàctica però l'únic que fa es deixar-te com el que ets, un mentider i un hipòcrita. El que no vulguis per tu no ho vulguis per ningú, potser t'ho hauries de pensar dues vegades abans d'abocar merda.
-
Parlar de megalomania no es CALUMNIAR a ningú. Només cal veure el web de Catalunya acció i el bust de l'Espot amb el del Moragues i en Macià. Crec que és un fet evident, això per mi son ànims de grandesa o altrament dit melgalomania.
-
Tu mateix ho has dit: "crec" i "per mi". Expresses només la teva opinió, mai un fet evident i com que no pots demostrar que tens raó, i menys amb uns arguments tan febles, estàs CALUMNIANT.
-
Parlo d'un fet evident que es pot veure a la pàgina web.
Aleshores per qualificar aquest fet evident utilitzo un qualificatiu que per mi és el més encertat. Però es clar, tu pots tenir una altre impressió o qualificatiu per interpretar o qualificar aquest mateix fet evident. Ara bé en cap cas crec que es pugui qualificar de persona humil.
-
Aquest fet evident és només una simple interpretació que t'has empescat, no pots afirmar que l'objectiu real d'aquesta composició fotogràfica sigui la que tu prediques, per fer-ho hauries de fer el que no has fet: demanar explicacions als de Catalunya Acció, si volen poden aclarir-t'ho i qualsevol altra interpretació, sobretot negativa, és una calúmnia. I per què hauria de ser humil? Que ho són els polítics, els aspirants de polític o els portaveus de qualsevol organització independentista? No es pot ser humil quan es lluita contra Espanya.
-
Jo no he dic que hagi de ser humil, simplement que de aquest fet no es pot desprendre una actitud d'humilitat.
I estic d'acord amb tu, en la lluita contra Espanya no s'ha de ser humil, veus com ens podem trobar a algun punt.
Ara bé, com t'he dit la meva interpretació de la imatge, com la interpretació que n'ha fet molta gent amb la que he parlat (fins i tot abans de crear-se RCat, perquè no ho vegis des d'un punt de vista partidista) és que sembla una actitud de megalomen. I una cosa per mi és la rauxa, la voluntat de lideratge, que aprecio molt, i l'altra la megalomania que em far més por que una cerilla encesa.
Pots estar totalment en desacord amb aquesta apreciació, però si de fet conegués gent de Catalunya Acció, els recomanaria que canviessin aquesta imatge.
-
Una cosa es la rauxa, una altra la voluntat de lideratge, i una altra la megalomania.
Lògicament, aquesta imatge no esta per deixar ningú indiferent.
I normalment, a qui sol molestar mes, son aquells a qui "no els agrada molestar els espanyols, ni fer que s'enfadin, que hem d'anar fent, poc a poc, sense que s'enterin, per darrere de l'escenari". Com una punyalada trapera.
-
-
-
-
-
-
-
-
No li trobo el què. No sé què és Catalunya Acció, tot i que pels comentaris veig que hi ha l'Espot darrera, que tampoc sé qui és però em sona.
Sigui el que sigui, sembla més pròpi d'una campanya publicitària pensada per internet (on primer veus la imatge i després t'enllaça a quelcom que t'expliquen què és CA, etc.) que no pas per un diari.
Resumint: inútil

-
Com pots trobar inútil una cosa que no saps ni què és? Suposo que abans de considerar una cosa inútil cal informar-se i després opinar, però fer-ho admetent que no es té ni idea de res és un pèl estrany, no trobes?
-
Inútil en el sentit propagandístic. No anuncia res, no informa de res, no convenç de res... la publicitat és això... convèncer, persuadir, etc. Si no fa cap de les funcions que podem entendre que té la publicitat, és un anunci inútil.
Com ja he dit, si anés acompanyat d'una altra pàgina més explicativa, o una web, enllaç, etc. Trobaria l'anuncia més coherent, "complet".
-
-
-
"Si tu no hi vas, ells tornen".
S'argument que tant criticau en es PSC sembla que no os fa gens de noça si es partit es independentista.Coherencia per favor.

Això sense comptar que llençar 4000€ en una cosa així em sembla una barbaritat, pero això ja es cosa vostra, aqui no tinc res a dir.
-
Què divertit ! Algú al Racó ha dit que ens hem gastat 4.000 euros amb l'anunci i tothom s'ho va creient.
-
Lord_Imra escrigué:
S'argument que tant criticau en es PSC sembla que no os fa gens de noça si es partit es independentista.Doncs jo diria que se n'enfoten directament dels espanyols posant l'slogan sociata...
-
jo penso el mateix.
-
Aquesta és una altra funció de l'anunci. Ja en portem dues.
-
Sí, però com pots comprovar, hi ha gent poc lúcida per entendre els eslògans, fins i tot els de l'àmbit independentista. De vegades em plantejo com ens deuen veure les persones que estan menys introduïdes en aquest àmbit els eslògans independentistes, perquè si ni nosaltres mateixos els entenem...
-
-
Lord_Imra escrigué:
S'argument que tant criticau en es PSC sembla que no os fa gens de noça si es partit es independentista.Coherencia per favor.

Et feia més intel·ligent.
-
Et feia capaç d'argumentar els teus insults, encara que siguès feblement.
-
Jo no t'he insultat, m'ha sorprès que no captessis tu sol l'evident ironia que hi ha a aquest "si tu no hi vas ells tornen". Si t'has sentit insultat disculpes, no era pas la meva intenció.
-
-
-
-
osti... ja veig que heu arreplegat prou cales com per presentar-vos a les eleccions...

-
La megalomania de CA els porta a creure que pagant un anunci a l'Avui i sortint un dia a l'Immundo per haver-se autoinculpat de quelcom que potser ni han fet arribaran a la Generalitat.
Ja us ho vaig dir, no teniu cap opció. En Laporta no és imbècil, i ja us ha clissat, ja li han parlat de vosaltres. Vosaltres que voleu fer creure que aneu tan informats sou ben transparents. Per cert, el que us en fa és el vostre líder Espot, haver-se presentat a unes eleccions amb el Partit Espinaltià fa que s'investigui el personatge, i fa defugir a qualsevol incaut. Reagrupament òbviament també us té ben clissats. El millor que podríeu fer és no llençar els diners ni amb anuncis ni amb grans declaracions (de fet ni mantenint la associació, el projecte només serveix perquè en Castany visqui molt bé)
-
L'enveja t'està matant. Quanta mentida escampada !
-
-
Tu disfrutes creant merder entre independentistes oi?
-
Jo passo de capelletes oportunistes, no em van ni aquests ni els reagrupats ni els laportistes. Ara, això de "En Laporta no és imbècil, i ja us ha clissat, ja li han parlat de vosaltres" us deixa als laportistes com a uns flipats que us creieu indepes i en realitat ocupeu l'últim estadi evolutiu d'una secta sobiranista.
-
Ara ja no és l'Espot el dolent, ara ja és en Castany. Cada comentari nou que fas, supera l'anterior, què inventaràs la propera vegada? Qui serà el nou culpable? Realment, a vegades em fas llàstima i tot.

-
-
FORÇACATALUNYA
Si tu no hi vas, ells tornen
PSC v2.0 xDDDDDDDDDDDD ara si que no em fio, això sembla un satèl·lit del PSC xD
-
Us heu avançat, però aquí el teniu, sé que ho desitgeu:

Jo també penso que ridiculitzen aquesta campanya.
-
Ara surt l'Espot al Canal Català.
-
Aquest comentari extret del fòrum de Catalunya Acció expressa molt bé la intenció de l'anunci:
De tots els anuncis que hem publicat, a plana sencera i en color, crec
que és el més equilibrat i potent com a imatge. No hi ha gaire texte,
queda molt contrastat, amb un negre intens, gens ala de mosca,
practicament cap transparència de les impressions de darrere, fins el
paper del diari amb una visible superfície amb un lleu ondulat de gra
de pela de taronja hi acompanya. Màgnífic des del meu punt de vista
d'impressor.Els soldats aixecant l'estelada signifiquen a l'ensems tres coses ben
clares: Lluita, Victòria i Treball i esforç d'Equip!Victòria perquè assoleixen hissar la bandera, Salvar l'illa. Assolir
un altre camp base. Avançar batalla a batalla cap a la nostra
Independència.
Lluita perquè Iwo Jima no va pas ser la darrera batalla, després
d'assolir aquella victòria la lluita va continuar, llarg temps encara.
Com ens passa a nosaltres.
Treball i esforç d'Equip perquè les batalles no les guanyen els
soldats sols sinó coordinats sota un comandament i una estratègia.
Masses vegades i mil cops al dia milers de patriotes catalans volen
anar sols i no accepten ni comandament ni estratègia. El seu esforç en
solitari no té potència de foc, no entenen que en l'equip cada membre
reforça als altres i entre tots assoleixen esdevenir un equip
guanyador com l'històric d'Iwo Jima.La sublim frase, crit de batalla, clam de fermesa, senyal d'esperança
en tots i per tots: ARA MÉS QUE MAI, NI UN PAS ENRERE!El logotip de Força Catalunya identifica el que més li cal a
Catalunya: FORÇA !!!L'estel de Catalunya Acció i l'estel de les estelades signifiquen
l'Estel de la Llibertat, la Independència de Catalunya!"Si tu no hi vas, ells tornen" Anem-hi tots perquè no tornin ni els
espanyolistes, ni els regionalistes, ni els independentistes
autonomistes. Res que faci tuf d'Espanya, res que s'agenolli i
confraternitzi amb Espanya.Salvador Molins
-
Uauh... ja em sento més lliure.
-
Si la foto original ja era un muntatge fet amb motius propagandístics, retocar-la amb fotoshop per treure-la totalment del seu context i intentar donar-li un caràcter èpic i bèl·lic a una cosa que no ho és en absolut resulta força risible. Definitivament el tal Espot no té el més mínim sentit del ridícul.
-
Doncs jo no penso que sigui llançar els diners si és una cosa puntual.
Si ho fessin cada dos per tres... però per un anunci collonut que surt a tota pàgina al diari? què collons!! de puta mare em sembla!
-
"Si tu no hi vas, ells tornen"
Mira, ja comenceu a imitar al PSOE...
-
I alguns al PP llençant maniqueismes.
La qüestió és llençar merda a companys.
-
En aquest confidencial acusen l'Espot, el titllen principalment d'estafador amb les seves empreses.
http://www.elconfidencial.com/espana/delator-cataluna-pufos-hacienda-ayuntamiento-20100210.html
-
quant ha costat aquest anunci?

-
Lo més important, algú compra els diaris del diumenge o se'ls llegeix?

-
En Jordi Canas diu al seu blog que Santiago Espot ha patit amenaces.

Us heu Llegit Harry Potter? (211)
"Spanglish", o sobre com tasta l'espanyol la seva pròpia medicina. (29)
La Generalitat diu que els suposats mebres d'ETA d'un video són bombers catalans! (1)
Declaracions de Laporta al CANAL+ francès (82)
[immigració] És que el català no em serveix per a res. (64)
Anècdotes i coses divertides que diuen els alumnes (1310)
què estàs escoltant ara? (7124)
Montilla a favor dels ''toros'' (3)
Un 70% dels escolars de California són castellano-parlants (86)
El suïcidi com a solució (337)
[Barcelona] Hereu i la reforma de la Diagonal (25)
Treball per Catalunya lliure (ajuda informàtics del racó) (116)
Total de missatges: 3.326.373
Total de temes: 120.547
-
#3737782 escrit per Lesttatt el 19/03/10 del fil Atac espanyolista a la seu d'Esquerra de Sant Fruitós de Bages
-
#3734973 escrit per Soriguer el 18/03/10 del fil CiU vota una llei de l’audiovisual que posa en perill TV3,...
-
#3735409 escrit per Komincat el 18/03/10 del fil Els joves importen per a Reagrupament?
-
#3736535 escrit per Alex Haixix el 19/03/10 del fil Organitzant el nostre futur lliure: L'aportació definitiva de...
-
#3734819 escrit per Skaw el 18/03/10 del fil Corea del Nord executa el responsable de la reforma monetària...
-
#3737301 escrit per jvv el 19/03/10 del fil Fil-Enquesta: Sorteig de Quarts de Final de la Champions League.
-
#3734539 escrit per siMF el 18/03/10 del fil La "humiliació" de José Montilla a TV3 revifa la idea de...
-
#3734717 escrit per Centfocs el 18/03/10 del fil Les Dames de Blanco a la presó...
-
#3735417 escrit per kaim el 18/03/10 del fil Els joves importen per a Reagrupament?
-
#3738612 escrit per arrancanaps el 19/03/10 del fil [immigració] És que el català no em serveix per a res.
-
#3735646 escrit per larsson el 18/03/10 del fil Els joves importen per a Reagrupament?
-
#3738074 escrit per larsson el 19/03/10 del fil Continua la gota malaia d'en Laporta...

![Mostra els vots d'aquest missatge [i]](http://rcstatic.cat/img/i/info-15.png)
Gràcies per l'aclariment!!

Opina
Configuració |