Registrar-se
Recorda contrasenya

fòrums -> Miscel·lània

Què us semblaria una futura trobada raconaire a Barcelona?

14400 lectures   2138 respostes

Hola xatos i xates, com per finals de l'any passat no es va fer cap trobada no estaria mal organitzar-ne alguna d'aquí poc.

Ja en un fil havia comentat que no estaria malament organitzar una trobada raconaire.

Evidentment serà després d'exàmens, quan a la gent li vagi bé, i si us plau RES D'ENTREPANS. Si algú no vol pagar vora uns 20 euros per un bon sopar que vingui als cafès o després. Ja que jo em proposo com a organitzadora de la trobada, les condicions les poso jo. :)

Si hi ha algú que necessita fer-se un lloc en algun pis per dormir, em sembla que no tindrem problema la gent que viu a la ciutat o a les rodalies espero i suposo que estarà encantada d'acollir a gent.

En fi, aneu quadrant agendes.

La trobada es farà el dia 6/03/2010.

HORA I LLOC:

Al final s'ha reservat lloc al Tasca i vins del Carrer diputació  (ja acabaré de donar més informació i el menú). A les 22'00, el menú és d'uns 18 euros.

En breu us acabaré d'informar que ara vaig una mica enfeinada.

PRIMER PLAT

Amanida "Tasca i vins"

Truuita d'alls tendres

Assortiments de formatges

Assortiments d'embotits

Una torrada de pa, tomàquet i all per persona.

SEGON PLAT

Un quart de pollastre

Un quart de conill

Dos troços de llom

Dos troços de xai

Una butifarra de carn

Una butifarra negra

Patates rosses i mongetes

ALTRES

Sangria o vi

Aigua

Gelat

Cafè o tallat

Preu per persona: 18,75 euros, IVA inclòs.

Raconaires:

1. lluita1714

2. will

3. Zaz

4. Ananké

5. RobJCole

6. Gaiato del tio canya

7. Natxoska

8. Ernest Fènix

9. Sovietcat

10. ArnauBP

11. Joaquim bcn

12. Tisana

13. Proletari Català

14. morganeta

15. Ricard_Calella_ppcc

16. kowalaski

17. Gataló

18. karnisovas

19. Sargantanna

20. Tir-fix

21. Vacomva...

22. Sanfaina

23. Bismut

24. Bartges90

25. Nowel

26. dglc

27. mar i cel

28. Aneta

29. Pablo

30. Serrallonga

31. skamarlana

32. mano!

33. Barcelonista100

34. TREE

35. poc a poc

36. emulatorQ

37. Casanova

38. Alex haxix

39. ixader

40. SkinetRB

41. Forse un giorno

42. grèmlin

41. Furti

44. Ruffles

45. atzavara II

46. Trufeta

47. malllamplll

48. Binic

49. Bernat II

• Ostres, he flipat amb la pàgina 15, com volen els ganivets!

Insulta, edicions, exèrcits de karma... burtal XD

• Bé, ara faré jo també una crònica.

Primer de tot felicitar a l'Atzavara per haver fet possible tot això, i sobretot per haver-me permés estar allà sense consumir i més veien com de pocavergonyes eren els del restaurant que per dues persones que no hi eren en un grup de 40 i més persones estaven allà tocant els collons.

Bé jo vaig començar anant a cercar a l'Ananké a l'estació de Sants que m'ho va demanar i a mi no em costava gens, i vam agafar el metro cap allà que havíem quedat abans amb altres raconaires, en el transcurs del viatge van aparèixer la Trufeta i el Ruffles que ens van anar seguint per redera sense dir-nos res els malparits , però al final ens van avançar i ja els vam veure. Després ja ens vam trobar a la Skamarlana, l'Alex haixis, el Boix, el Binic i el Tir Fix i vam anar a un bar del costat. Finalment vam tornar a la parada de metro i ja ens vam anar ajuntant un fotimer de gent, allò semblava un casament i cap al local, un local força gran per cert, i com passa sempre que es fa un sopar, només vaig xerrar amb els que tenia més a prop (excepte alguna visita que ens van fer gent de la taula sola i jo que vaig anar allà), és normal, sempre passa, molt de gust d'haver xerrat amb els que tenia al costat, no diré noms, perquè la meva memòria és molt dolenta però tot i així he de remarcar per força a la senyora Sargantanna perquè ja des del principi que anava tocada i a més em va posar més sobrenoms que en tota la meva vida junta .

I després va venir l'odissea d'on anar, la veritat jo no m'ho vaig passar malament, al contrari perquè tot caminant anava xerrant amb la gent i a mi el que m'agrada és xerrar i més igual fer-ho assegut dins un local que tot caminant pel carrer, per tant potser soc qui més va gaudir d'aquella situació. No repetiré per on vam anar i tal perquè altre gent ja ho ha fet, simplement aniré al final de la velada, al final vam acabar anant cap al Born, jo he de reconèixer que es va acabar fent el que jo en el fons esperava, perquè jo no pensava gastar-me diners per entrar a cap lloc i tot i que la idea quan vam anar cap el Born era entrar al Màgic jo hi vaig anar amb l'esperança de que hi hauria una escissió i marxaríem algun parc o similar, ep que a ningú dels que hi vam ser li sembli malament, fet i fet jo no vaig fer res perquè això succeís així, simplement quan es va produir la escissió hi vaig donar suport. I vaja al final vam acabar esmorzant en un bar i ja tots vam marxar, jo vaig acompanyar a l'Ananké a l'estació de Sants i apa a preparar una calçotada, en la quan m'hi vaig trobar després al migdia l'Aneta, raconaire que també havia anat al sopar però que s'havia perdut pel camí de decidir on anàvem de festa.

Bé, gent, m'ho vaig passar molt bé i gràcies a tots per haver fet possible aquesta vetllada.

• Més informació sobre els primers moments de la trobada a la sortida del metro de Girona.

Eren les 21.30 quan vaig arribar: hi havia dues persones a una banda, al pas de vianants, un grupet de joves i un noi que s'esperava arrepenjat al capdemunt de la barana de l'escala.

La parelleta em va demanar foc, els vaig dir que no i vaig passar d'ells tot pensant que segur que eren del racó, però no sabiar què dir-los.

Vaig anar cap el grupet de joves, que van baixar escales avall cap al metro abans que no els pogués dir res.

Després em vaig acostar al jove, a qui li vaig dir "ets del racó?" i em va mirar desconcertat: Cagada.

Vaig voltar la boca del metro tot tornant xino-xano cap al rètol lluminós de la parada, on una noia s'estudiava el plànol. Vaig passar de dir res. La parella del pas de vianants m'observava.

Torno a girar sobre els meus passos i, premi: un paio amb escut dels PPCC d'una revolada s'asseu sobre la barana de la boca de metro, allà on hi ha la caiguda més gran.

Perdona. Ets del racó? Sí, sóc en Bushido.

En pocs segons s'apropa la parella i dos més que voltaven per allà; la precipitació raconaire ha començat. En dos minuts unes trenta persones ja s'havien aplegat al voltant del punt inicial. Tot eren salutacions en cadena, com a les recepcions reials.

• Bé,aquest missatge és...

1.Per dir que m'en alegro que us ho passessiu tant bé(m'haurie agradat poder assistir)...

2.I per dir també que després de llegir la pàgina 15 tots els que us heu enfrascat en insults i pujades/baixades de karma foteu MOLTA PENA i no teniu cap SENTIT DEL RIDÍCUL...

• Em sembla realment patètic el que passa a la pàgina 15. No m'hi fotré pel mig, però tots els que us piqueu us heu esteu rebaixant molt...

• Vaig a rellegir-me la pàgina 15

• per cert m'acaba de venir al cap una frase que el meu client binic em va deixar anar així com qui no vol la cosa mentre feiem turisme pels carrers de Barcelona decidint a on anar.... "per l'edat que tens deu n'hi l'energia que tens!"

binic, cariño mío... que estic en la flor de la vida

• En fi, ja està bé.

Tanco el fil, la cosa s'ha descontrolat massa. El meu desafortunat comentari, gent que ha vingut a provocar, discussions de gent que no ha vingut ni a la trobada ni té res a veure amb ella... En fi el racó és així.

El sopar ha estat genial, en cap moment hi va haver cap tipus de mal rotllo, ans al contrari tot era molt agradable, així que no vull que es relacionin els mals rotllos d'aquest fil amb la trobada.

Gràcies a tots els que heu vingut, i fins una altra

millors missatges