Queden 50.000 entrades per vendre
Catalunya-Argentina... De les 80.000 entrades a la venta a dos dies del partit només s'en han venut 30.000.
Es constata una decaiguda brutal dels partits de la selecció? l'afició ja no respòn!!
En part no se si es una bona noticia. La gent es mou massivament quan la cosa està fosca com en lèpoca d'Aznar, Mayor Oreja i "Basta ya". A la que l'independentisme agafa força la gent es despreocupa i deixa de mobilitzar-se.
Serà que l'independentisme està millor que mai?
-
Jo m´ho he passat genial nois al camp nou!!!
Algú ha tret fotos? Obrim un altre fil parlant del futur de la selecció, de com millorar l´ambient i penjant fotos d´avui???
-
La selecció catalana hauria de jugar a l'Estadi Lluís Companys .

-
Ha estat un gran partit, i ens ho hem passat molt bé.

ARGENTINS: A SEGUIRLA CHUPANDO!

-
Doncs jo "sort" que finalment no he vingut, perquè anava a comprar l'entrada allà al camp, i per la televisió han dit que només es podia pagar amb targeta
.-
És veritat, abans del partit una raconaire m'explicava que ha tingut el mateix problema. Jo també ho he flipat molt, que no es pogués pagar en efectiu

-
Ja, no sé com no ho han tingut en compte, no tothom té targeta de crèdit, com per exemple molta gent menor d'edat, que són una bona part de la gent que va en aquests partits.
-
Jo, jo!

Sort que han pogut comprar-les al servicaixa, que sinó ens quedem escoltant el partit per la ràdio de tornada a casa!

-
Però pel servicaixa no fa falta la targeta també???
PD: A tu m'ha semblat veure't per la tele
, però no sé... -
quasi et quedes sense entrades.... quasi perds el tren... avui ha estat un dia que tot quasi surt malament però al final tot ha sortit bé

-
No crideu el mal temps, que si algun dia em quedo sense tren per tornar...
xDD -
Buffff, recordo que fa uns anys quan jugaven més tard, cap allà a les 10, i al final sempre agafàvem l'últim tren justet, justet, fins i tot un cop que m'havia de comprar el bitllet, els meus amics van haver d'aguantar la porta perquè el tren ja se n'anavaAlex Haixix escrigué:
quasi perds el tren...
.
-
-
-
-
no se per que és, però em sona haver escoltat que en els partits del Barça també passa.
-
-
Tan de bó portin a terme aquell torneig que portaven de cap, amb un quadrangular a dos dies, amb brasil i argentina...així si que omplirien...
-
Avui, com diu haixix i en joaquim ha estat molt bé...s´ha de repetir..a veure si al raco català ho treuen de portada amb fotos i en parlen com es mereix a la secció d´actualitat..
-
Jo entenc el Cruiff i el president de la fcf però la gent està desencantada amb les possibilitats de existir la selecció sense un estat per tant pel tema reivindicatiu esta esgotat.
Com a futbol és el primer cop que m'ho paso bè veient el partit... Cruyff si que és un déu del futbol i no el farlopero dels rinxols.
-
"Oleguer escalfarà molt bé la banqueta!"
FAIL!
-
Ha estat molt bé el partit i l'ambient en general tot i que hi faltava gent...

-
Al final 60.000 especatadors. Ja li agradaria a Espanya congregar a la meitat de gent.
-
Jo porto anant a tots els partits de la selecció desde qu vem començar a jugar 1 per any,sino em falla la memòria sobre el 1997 a Montjuic.
Crec que avui ser 53.000 està força be,comparant-ho per exemple amb l´últim Catalunya-Argentina del maig de l´any passat que crec que vem ser uns 47.000.
Per dos motius bàsicament,el primer perquè avui era entre setmana,i l´altre va ser cap de setmana,cosa que pot fer restar perfctament uns 10.000 espectadors.I segon motiu que l´altre estaba PLE d´argentins,uns 15.000 sense exagerar,avui hi habia molts menys,jo diria que uns 3.000 i gràcies..per tant crec que la xifra es força positiva,i més amb els dies de pluja que hi havien.
Vull fer però una reflexió sobre "l´animació".Jo tradicionalment fins farà uns 4 anys em ficaba sempre al Gol Sud,amb EECC,fa 4 anys ja vaig passar d´anar,m´encanta animar,però m´agobiaba molt ja els dos últims anys la caça de 33 o tot el que s´assembles que hi habia al gol sud,tots els skins i punkis comunistes que es pensaven els kies del món,etc etc...,tant a montjuic com els primers anys del camp del barça a gol sud per la majoria de la gent que hi habia la selecció era una MODA. el gol sud estaba a PETAR de gent,era una passada,amb gen pels passadissos i tots,bengales,avalantxes,tot genial...mica en mica la majoria d´aquesta gent ha desaparegut misteriosament del camp,es veu que la moda ha passat,potser s´han fet internacionalistes,o ara el futbol no interessa,però avui l´aspecte del Gol Sud era lamentable,unes 50 persones de peu animant,això és el que queda de tota l´animacio del passat???quant molts pelats comunistes es van volguer apropiar de l´animació del gol sud,i quan es van cansar han desaparegut el 90%,és alucinant tots els skins que veies fa 5-10 anys aquests partits i ara en veus 20 com a molt...
A veure si tots els que estimem la selecció i ens agrada animar tornem a montar alguna cosa amb cara i ulls,i aquest cop quan començem a ser més gent,no es començen a acoplar per moda tots els que venen a fer política comunista com feien abans...però per desgràcia crec que ja no podrem montar l´ambient d´animació rere una porteria que hi habia al principi de tot.
-
Sobre lo del Gol Sud només venien entrades per a grups superiors a 50 persones, nosaltres voliem anar, a sota del tot ja que els colegues que són socis són sempre allà i molta penya li ha passat lo mateix. Per a molts a sigut el primer partit que veiem "asseguts"
-
Home,serà veritat,et crec,però estaràs amb mi que de fa 2 o 3 anys ha desaparegut moltíssima gent amb estètica molt radical que abans sempre estaven..l´any passat per nadal,al gol sud,de penya que animés de peu poquíssima poquíssima...fa anys petavem el gol sud amb 500 o 800 persones en peus animant,moltes de diversos grups que ara ja ni es veuen.
-
És que l'any passat passava lo mateix, no sé perquè collons ho fan però al servicaixa posava que les entrades del gol sud, estaven esgotades, uns colegues hi van anar i quan van veure que al gol sud no hi havia ni déu van intentar colar-se a un el van fotre fora... I aquest any és quan hem sapigut el motiu, que només venen entrades a grups de més de 50

-
-
-
-
Jo m'ho he passat de collons. Potser el partit on m'ho he passat millor de la selecció. A la zona on era hi havia uns quants argentins però molt bon rotllo. Excepte un patan que ha complert la part de tòpics amb una samarreta "Bingo Morón" que ho protestava tot i regalava petons a l'Higuaín (que s'ha endut la seva part d'insults). Ens hem desfogat prou amb en Montilla i l'Hereu. I per favor lapidació inmediata dels dos speakers. Quin ridícul mare meva. Semblaven monitors d'esplai.
-
Algú sap què signifiquen les sigles C I N S que hi havia en una creu de Sant Jordi? Hem començat a especular amb uns amics i no n'ha sortit res de bo...
-
crec que aquesta bandera estaba al gol sud entre els 50 que estaven drets animant,per tant crec que és impossible que signifiqués això.
-
llavors impossible,al gol sud es fiquen els colectius comunistes,d fet hi habia una bandera comunista al costat de la que dieu.
-
Acabo d' arribar, Impressionant, un gran partit!!!!
-
Aprofito el missatge que he escrit en un altre fil.
A veure campions, és un partit repetit i molt recent, cosa que resta molts espectadors, a banda que ja estem cansats del partit de costellada (per cert, petètic el president dient que no era una costellada, sinó un torneig internacional). El primer partit contra el Brasil, hi va haver 96.000 espectadors sí, però sabeu quants en va haver al següent partit contra Brasil l'any següent? 83.000. O sigui 13.000 menys, tot i que ambdues siguin entrades brutals. Jo crec que arribem a jugar contra Itàlia o Alemanya, i hi haguèssim anat més gent (jo per començar).
I una cosa que comentava el Xavi Bosch ahir al Tu diràs. L'última jornada de Champions, amb equips jugant-se coses, va tenir un mitjana d'entre 25.000 i 30.000 espectadors, o sigui que doblem l'afluència a un partit oficial i decisiu en molts casos.
D'altra banda té collons que els venuts de la Federació Catalana vagin donant lliçons, i encara més el seleccionador català que no parla català.
-
Què va passar ahir al Gol Sud? vaig veure que Almogàvers es van possar a 1a Graderia just al costat de Lateral i què al principi del partit la peixera era gairebé buida fins que gent es va començar a colar davant dels segurates i els Mossos que en un principi van fer els ulls grossos però desprès ja no van deixar passar més gent. El que més em va sobtar és que gent 'normal' amb algun nen i tot entrava tranquilament a través de l'accès...d'on van treure les entrades si en teoria no eren a la venda?
-
Catalunya demostra que costa dir-nos que no i desplega tot el seu potencial futbolístic contra una potència.
Catalunya desplega tot el seu potencial futbolístic contra una potència.
Cruyff, el dia del seu debut, demostra al món quin nivell té aquesta selecció.
El públic al final va respondre i 53.000 persones van viure el partit.
El primer Trofeu Catalunya Internacional demana ara un pas endavant.
Notícies relacionades- Les bones idees triomfen
- Que tremoli l'estadi
- ADN Barça en l'equip de Catalunya
- Messi no va jugar per unes molèsties al turmell dret
- L'ofensiva continua d'en Cruyff derrota l'Argentina (4-2)
- «Ha estat un gran espectacle»
- Bojan, reivindicant-se amb la selecció
- Moisés, un debut amb Catalunya incloent-hi el gol
- Cruyff: «Amb l'esforç dels jugadors, el camp s'hauria d'omplir»
Canals relacionatsNotícies de ...Si Joseph Blatter (FIFA) i Michel Platini (UEFA) van veure el partit d'ahir des de casa seva devien pensar: «I jo ara com els dic, a aquests catalans, que no poden jugar un mundial i Corea del Nord sí?», doncs només per motius polítics, mai esportius, és clar. Ahir Catalunya, amb un onze inicial espectacular, en el qual només va faltar Cesc Fàbregas, va ser capaç de vèncer una selecció com l'argentina (campiona del món dos cops), a la qual li faltaven molts bons jugadors –començant per Messi–, però que no coneix la paraula amistós en cap cas. I és que el partit va ser tan entretingut, amb gols i espectacle, que ningú va recordar que Messi no hi era, ni que Maradona no s'havia pogut fer la foto amb Johan Cruyff fent una encaixada de mans.
El partit d'ahir és un magnífic vídeo de presentació per a qualsevol delegació catalana, encapçalada per Johan Cruyff, que vagi a entrevistar-se algun dia amb Blatter per convèncer-lo d'una cosa tan òbvia que cau pel seu propi pes. Encara que tots sabem que fins que a Espanya no canviïn segons quines mentalitats, serà molt complicat avançar més en el camí cap a l'oficialitat.
Canvi d'escenari.
L'únic que potser s'hauria de canviar per als pròxims partits és l'escenari. Ja fa temps que la selecció no omple el Camp Nou, de fet, només el va omplir fa set anys contra el Brasil, i si ni aquesta vegada l'hem pogut omplir, és perquè el sostre de públic són aquestes 50.000 persones (màxim 60.000), que són moltes. Quantes seleccions nacionals d'arreu del món no posaran mai 50.000 persones en una mateix estadi en un partit oficial? Tal com deia Jordi Casals en una entrevista a aquest diari, caldria estudiar la possibilitat de jugar a Montjuïc un altre cop o, fins i tot, a Cornellà-el Prat, i omplir l'estadi de gom a gom. Si ajuntem en un mateix vídeo un partit de la qualitat futbolística del d'ahir i un estadi de capacitat per a 50.000 persones sense cap seient buit, pocs dirigents que només pensin en l'esport ens podrien tancar la porta als morros.Serà per l'efecte Cruyff o no, però segurament tardarem força temps a poder tornar a veure un equip de la qualitat del d'ahir, ja que si la federació vol sortir de la cotilla dels partits de Nadal i buscar altres dates –com es va fer en època de Jordi Roche i algun cop amb Jaume Roura–, la majoria dels jugadors catalans titulars ahir no podran tornar a venir perquè estaran concentrats amb la selecció estatal, de la qual en són el pal de paller. És per aquest motiu que des de la federació catalana es lamentava tant que el públic no hagués acabat de respondre com ells esperaven, perquè eren conscients que costarà molt tornar a repetir els ingredients d'aquest partit, inclòs un rival del nivell de l'Argentina. Tot i que potser des de la federació es lamentarà que el partit hagi acabat amb pèrdues, han de recordar que la gent no ha donat l'esquena a la selecció.
Montilla, escridassat.
Tot i que el president de la Generalitat, José Montilla, no sempre ha vingut als partits de la selecció, ahir sí que hi va ser. Va cantar al costat del president de la FCF, Jordi Casals, Els segadors com no ho van fer la majoria de jugadors catalans, però al final del partit va rebre una sonora escridassada. Montilla va ser l'encarregat d'entregar el Trofeu Catalunya Internacional al capità de la selecció, Sergio González, i quan la megafonia el va anunciar, el públic el va xiular de valent, i posteriorment va dedicar-li un càntic prou explícit: «In-inde-independència!» Com deia aquell alemany, no cal dir res més.El salt de la selecció
A.SLa festa prèvia que havia preparat la federació catalana va començar amb cert retard. Tot i que alguns dels actes previstos es van haver de cancel·lar, la nova idea va ser prou reeixida. Per començar, es van apagar els llums del Camp Nou i va començar a sonar la famosa música de la pel·lícula Gladiator mentre uns nens brandaven fluorescents de colors al centre del camp i una veu profunda des de la megafonia explicava el desig de Catalunya de ser un país normalitzat amb un to èpic que posava els pèls de punta. Tot seguit, van començar a sonar les famoses notes de clarinet de La presó del rei de França, i Joan Fortuny va saltar a la gespa amb una estelada penjada del coll, i després van aparèixer la resta de components de la Companyia Elèctrica Dharma. Posteriorment, la veu del Camp Nou, Manel Vich, va anomenar els jugadors de la selecció catalana d'un en un, i aquests anaven sortint a la gespa enfocats amb un focus potent i saludant el públic, que els rebia com es mereixen. Quan els jugadors catalans van tornar als vestidors, des de la megafonia es va recordar un jugador català molt estimat que va morir, per desgràcia, l'estiu passat, Daniel Jarque.
I a l'hora dels himnes nacionals (el de l'Argentina va sonar sencer durant gairebé tres minuts), Els segadors el va interpretar un cor format per set dones des de la gespa mateix.
Oleguer, estimat i ovacionat pel Camp Nou
El central de Sabadell, que no està passant una bona època a l'Ajax d'Amsterdam, en el qual gairebé no juga, va estar sobre la gespa els 90 minuts i va firmar una actuació fantàstica. El mateix Cruyff va afirmar a la fi del partit que el defensa havia estat «perfecte». Jugador compromès amb la selecció catalana com cap altre, Oleguer va notar l'escalf de l'afició, que en diversos moments va corejar el seu nom, tant quan va ser presentat, com quan va protagonitzar alguna acció defensiva de mèrit. Inicialment, el sabadellenc va formar parella de centrals amb Puyol, i més endavant va canviar de parella de ball, jugant al costat de Moisés Hurtado. Oleguer va renunciar a jugar un partit de copa amb l'Ajax per ser ahir a Barcelona.
EL PUNT.
Joan Carretero: "Catalunya catatònica" (Article Avui) (24)
Us heu Llegit Harry Potter? (219)
Marxisme-Leninisme,,, desfasat en alguns aspectes? (41)
[enquesta] Estàs d'acord amb l'esborrany de Rcat? (41)
Continua la gota malaia d'en Laporta... (93)
[enquesta] A quina edat vas perdre la virginitat? (0)
Com descriurieu els Raconaires de manera general? (15)
Vídeo dels crits de dolor d'un toro travessat per una espasa (82)
Quant carda un/a català/na? (69)
Quin és el sentit de la vida? (77)
Desigualtat econòmica, desigualtat de gènere, a l’Índia (6)
[EI] Crítica: Quaranta anys al peu del canó, però... (129)
Crea el teu partit polític (50)
Total de missatges: 3.327.036
Total de temes: 120.573
-
#3740197 escrit per fedayn el 20/03/10 del fil L’esborrany del programa electoral de Carretero reivindica un...
-
#3737782 escrit per Lesttatt el 19/03/10 del fil Atac espanyolista a la seu d'Esquerra de Sant Fruitós de Bages
-
#3739586 escrit per larsson el 20/03/10 del fil L’esborrany del programa electoral de Carretero reivindica un...
-
#3739672 escrit per baró el 20/03/10 del fil L’esborrany del programa electoral de Carretero reivindica un...
-
#3739217 escrit per Marc_Catalunya el 20/03/10 del fil Reportatge: "Victimas del Catalán"
-
#3738611 escrit per larri el 19/03/10 del fil Un 70% dels escolars de California són castellano-parlants
-
#3736535 escrit per Alex Haixix el 19/03/10 del fil Organitzant el nostre futur lliure: L'aportació definitiva de...
-
#3740754 escrit per Kuelap el 20/03/10 del fil [enquesta] Estàs d'acord amb l'esborrany de Rcat?
-
#3738373 escrit per fedayn el 19/03/10 del fil [còmic] La meva (1a) mala experiència amb la poli
-
#3739366 escrit per garrulator2 el 20/03/10 del fil Joan Carretero: exèrcit català (El Periódico de Catalunya)
-
#3739948 escrit per TREE el 20/03/10 del fil Crea el teu partit polític
-
#3739035 escrit per Kuelap el 20/03/10 del fil "Spanglish", o sobre com tasta l'espanyol la seva pròpia...

Opina
Configuració |