fòrums -> Actualitat
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Eufòria independentista a Osona
-
Penjo l'article perquè sigui consultable d'aquí a un temps:
Eufòria a Osona, on ha votat un 41,7% del censLópez Tena corregeix Torres i Bages: "Catalunya serà independent o no serà". Han acudit a les urnes 49.124 persones i el 97,2% han triat la independència"Fa un segle, Torres i Bages va dir des del Palau Episcopal de Vic que Catalunya serà cristiana o no serà. S'equivocava. Catalunya serà independent o no serà." Amb aquesta frase, que mostra del seu domini de l'escena, el notari Alfons López Tena, director de l'orquestra que ha organitzat el 13-D a Osona, ha expressat l'eufòria que se sentia a Vic aquest diumenge a la nit.
Un cop superats els nervis pel retard en l'escrutini i el càlcul de les dades de participació, tot era alegria al seminari de Vic, a escassos metres de l'edifici on Torres i Bages va fer el seu vaticini suposadament equivocat. La comarca de la plana de Vic ha aconseguit assolir els objectius marcats: superar, encara que hagi estat pels pèls, el percentatge de participació de la consulta d'Arenys de Munt, la pionera. A Osona han votat 49.124 persones de les 117.932 convocades, i el percentatge arriba al 41,7%, unes dècimes més del 41,09% d'Arenys, i molt per sobre del 30% aproximat de la mitjana catalana.
A la capital, Vic, encara s'ha anat una mica més enllà: hi han votat el 42,5% dels electors convocats. En alguns pobles petits s'ha superat fins i tot el 60%. És el cas d'Alpens, amb un 69,6%, Collsuspina, amb un 62%, Malla, 64,2% i Vidrà, 63,3%.
A Orís, el vot ha arribat al 55,2%, a Taradell al 51,4% i a Prats de Lluçanès, al 39,3%. Centelles, una població més gran, s'ha quedat amb la dada més baixa, amb un 32,1%.
Segons López Tena, el percentatge assolit a Osona ha superat el 37,4% de resposta de les últimes eleccions europees i és gairebé el mateix que el 43% del referèndum de la Constitució europea, tenint en compte, a més, que el cens era més ampli –tenien accés a les urnes els nois de 16 a 18 anys i els immigrants– de manera que un percentatge més curt pot correspondre a més votants.
Els organitzadors també han comparat el resultat d'avui amb el del referèndum de l'Estatut del 2006, el que ara és al TC. En aquell moment, un 55,1% d'osonencs van anar a votar, però el percentatge de no va ser elevat i avui el del sí ha estat del 96%. Per tant, segons López Tena, "molts més osonencs han votat a favor de la independència que no pas a favor de l'Estatut".-
M'estàs tocant ja massa els nassos. T'aviso.
-
Els mitjans digitals com ara la web de l'Avui obtenen els seus ingressos gracies a la publicitat, i aquesta es basa en el nombre d'"impressions" que reben, es a dir, en el número de pàgines que la gent veu...
Si en comptes de llegir l'article a la web de l'Avui ho fem en un altre lloc on algú ha enganxat el texte resulta que el diari no percep ni un centim d'euro per aquesta feinada... i això es molt trist...
Sisplau, intentem que els mitjans catalans tinguim el màxim nombre de visites i que quedin el mes ben posicionats posibles en tots els rànkings... fem crèixer el Racó, fem crèixer l'Avui, fem crèixer el Punt... fem crèixer tots els mitjans catalans...

-
En sóc conscient, el que passa és que d'aquí un temps aquest article serà introbable perquè l'Avui l'haurà mogut de lloc o l'haurà esborrat. En canvi si en el mateix fil hi apareix, només desapareixerà si el Racó "tanca les portes".
No seria més normal posar l'article, l'enllaç i animar a la gent a entrar a la web? D'aquesta manera es pot aconseguir els avantatges de les dues maneres de fer.
Però en canvi de fer això, aquest ésser només fa que insultar-me i amenaçar-me (
).En sóc concient que tens una part molt important de raó, però has d'admetre que jo també la tinc. Perquè ja fa uns quants dies que tots plegats neveguem per la xarxa i a tothom li fa ràbia clicar un enllaç i que aquest estigui trencat.
-
No es tracta de veure qui té mes o menys raó, es tracta de veure que es mes important, i per a mi es MOLT mes important ajudar als nostres mitjans de comunicació que no pas el fet de que algú en un futur vulgui llegir un article al Racó i no el trobi...
Pensem que la premsa catalana es deficitària i que l'Avui ha estat a punt de tancar mes d'un cop...
una última cosa: si poses l'article i l'enllaç, ningú clica a l'enllaç...
-
Doncs per mi és tant important una cosa com l'altre, i difondre un article al màxim és positiu per tothom.
arrancanaps escrigué:
i per a mi es MOLT mes important ajudar als nostres mitjans de comunicació que no pas el fet de que algú en un futur vulgui llegir un article al Racó i no el trobi...
No es tracte tant de que algú al Racó no el trobi. En aquests moments la informació ens arriba molt ràpid, però tant ràpid com bé s'envà. És molt important que la informació independentista persisteixi a la xarxa tant temps com sigui possible, així ens serà molt més fàcil poder fer memòria quan ens calgui.
La informació és poder!!
arrancanaps escrigué:
una última cosa: si poses l'article i l'enllaç, ningú clica a l'enllaç...
Algú a provat mai d'escriure un paràgraf ben escrit demanant a la gent que entri al mitjà, que d'aquesta manera podrà ajudar-lo i llegir els comentaris dels seus lectors? Em sembla que no ho ha fet mai ningú i segurament d'aquesta manera es comptabilitzarien moltes entrades alhora que resoldríem els dos problemes.
-
Si entres a un fil i hi ha un article, el llegeixes, i un cop llegit ja no cal anar a l'enllaç...
Ho pots explicar tant bé com vulguis però per molt bona voluntat que s'hi posi, l'enllaç no se'l mirarà ningú..
-
Doncs es troba una manera de resoldre els dos problemes alhora o es té un o l'altre, així de simple.
-
fes el que vulguis, però en tot cas que et quedi clar que l'article es una propietat de qui el crea, no pas teva... i que si el creador volgués podria fins i tot obligar al Racó a esborrar l'article...
-
Hi ha milers d'articles d'altres mitjans al Racó i que jo sàpiga cap d'ells no ha mogut mai cap dit per intentar canviar-ho... De fet és una pràctica tant estesa a Internet que ningú no es queixa.
-
Deixa'l, és curt. No cal perdre-hi més el temps, amb morralla.
-
Noi, quan a mi se'm fica una cosa al cap...
Si haguessis dedicat cinc minuts de la teva miserable vida a raonar educadament com a fet l'arrancanaps i no m'haguessis insultat hagués passat totalment del tema, però noi, si vols anar de valent amb mi, a veure qui aguanta més.
Acabo de fer que el teu perfil sigui la meva pàgina d'inici, apartir d'ara tu ets la meva prioritat:

-
Ets púrria humana.
-
Continua insultant i vigila amb mi, i ara t'aviso jo. Internet és perillós, molt més del que et penses. Sobretot quan la persona a qui insultes contínuament sap qui ets...
Ves amb compte...
-
Per internet? I cara a cara, mocós?

-
Jo no entenc perquè carai t'has de posar així... només per l'article!
-
Ja ve de fa dies, això. I m'ha tocat el voraviu tant com ha pogut.
-
ja no m'hi fico més doncs... -
A qui li dius això, es que el fil no ho deixa gaire clar.
-
Amb el indepessimista. Perquè clar jo flipaba que el pavo es fiqués així perquè tú havies mostrat l'article. Ara bé, a nivell personal et donc les gràcies d'haver-lo penjat directament perquè així ens estalbiem enllaços i tl!

-
Això bé d'hair quan vaig enganxar la notícia com he fet avui aquí i ja de dret em va contestar això:
indepessimista escrigué:
Ves-te'n a la merda d'una vegada, tio.
Es pot llegir el fil aquí: http://www.racocatala.cat/forums/fil/116162/mikimoto-consulta-no-vinculant-pero-si-transcendent
Desprès de veure aquesta acollida tan cordial em vaig dedicar a buscar els seus fils i copiar la notícia, a on em va continuar insultant amb molta mala folla. Es pot comprovar mirant la participació als fòrums de qualsevol dels dos.
-
Tio, es pot saber què fas?
-
Però per què està picat amb tu?
-
Perquè en un fil que havia obert ell jo l'hi vaig posar el text de la notícia que esmentava i em va començar a insultar sense més.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Gràcies per penjar-lo, no em molesta seguir cap enllaç però sí, i molt, no saber on em porta. Penjar enllaços de qualsevol manera i sense donar una mínima explicació del que s'hi trobarà no és la manera més útil de fer les coses.
-
-
VISCA L'IMPERI AVSETÀ!!!!!!!
Com Osona no hi ha res

-
visca osona, les osonenques i la mare que les va parir!

-
Nens alerta que som noticia! (icona movent la bufanda)
http://www.osona.com/noticia/17685/forum/sobre/exit/referendum/osona/des/raco/catalacat
-
collons, em pensava que hi havia clàxons als carrers, com a les cel·lebracions del Barça
fòrums
Tot preparat per a la Copa del Putero (31)
[Rugby] TOP 14 2011-2012 / H CUP / Campionat Europeu (296)
[Imitacions] Castells xinos (5)
Paul Krugman: Un boig perillós. (39)
Un 30% dels graduats en enginyeria indis no sap resoldre problemes matemàtics senzills (58)
El FIL de la Ressaca [-.-] (104)
Presentació de la CUP d'Esplugues de Llobregat al Casal de Cultura Robert Brillas: DIJOUS 24M (4)
Comarques o poblacions amb un percentatge més alt de catalanoparlants (18)
El Chelsea, campió d'Europa (282)
Felicitats al Girona i al Sabadell (80)
Anticorrupció investigarà la gestió de les caixes i bancs, això si, excloent-ne Bankia (26)
Torna a desaparèixer la bandera espanyola del balcó de l'Ajuntament de Sant Pol de Mar (20)
[Abertis-CiU] Autopistes: el gran negoci de la burgesia catalana (61)
Gossos i musulmans [fil ximple i identifuaka] (282)
Total de missatges: 4.344.852
Total de temes: 159.958

Opina
Configuració |