fòrums -> Música, cinema, art i espectacle
Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Arriba el Festaborigen: L'alternativa a l'Almadrava Rock i al Rock a la Mar, censurats
Qui s'anima?

La desaparició de l'Almadrava Rock (Els Poblets) i més tard del Rock a La Mar (Dénia) ha portat els joves de Benissa a organitzar, amb la col·laboració de la Regidoria de Joventut, de Cultura i de Normalització Lingüística de la localitat, el Festaborigen. Així, amb l'objectiu de recuperar l'esperit d'aquells festivals de música en valencià a la vora de la mar aquesta nova cita tindrà lloc a la Platja de la Fustera, a Benissa, el 25 de Juliol, a partir de les 17h (el concert a les 21:30h).
Els grups que conformen el cartell són Soul Atac, Rapsodes, Skalissai, que presentarà el seu nou disc "Mentre la terra dorm", i el grup guanyador del Concurs Aborigen, Odi. A més a més, després dels concerts hi haurà DJ's per seguir la festa. A banda de la música, hi haurà activitats, debats, tallers, passes de vídeos, un berenar i un sopar popular i, a banda de la platja a tothora, al vespre un mini-mercadet alternatiu.
HORARI:
- 16:30 - Taller de Pancartes
- 17:00 - Projecció d’Arrels de Lluita
- 18:00 - Berenar Popular (Hi haurà servei d’entrepans)
- 19:00 - Debat: La Crisi a la Marina Alta
- 21:00 - Sopar (Hi haurà servei d’entrepans)
- 21:30 - Començament del concert a l’escenari principal amb les actuacions de Odi, Skalissai, Soul Atac i Rapsodes
- 03:30 - Sessió Drum’n’Bass en l’escenari assamblea a càrrec de Jaumemon
- Per últim durant tot el dia es podrà gaudir de la platja i per la vesprada d’un mini-mercadet alternatiu.
-

Cal reconèixer les ganes de continuitat després de la desaparició dels altres dos.
-
Gràcies Òscar!
I una cosa que se m'oblidava! Hem fet un clip, o un spot, o un videoclip, no se com posar-li, del Festaborigen, i l'hem penjat al Facebook i al You Tube. El podeu veure ací (i a vore si també apareix al fòrum, que trobe que amb el nou ja van els videos):
http://www.youtube.com/v/6mzFmftAnt8
-
Jo als Rapsodes els donava un premi als proletaris de l'any...hi ha alguna festa on no hagen tocat????
Són molt cracks, prepareu-vos allà dalt que en breu els teniu en alguna festa major
-
Estic d'acord, però... baixareu o què? Va, feu comboi amb la dSka i tots els perreros de València i rodalies, que ho hem organitzat amb molta il·lu!

-
doncs Benissa i la platgeta.....no te diria que no eh, mâ que teniu un poble bonico. Ja parle amb estos i muntem un tele taxi

Edite: mèc.....l'Aplec dels Ports també....llençarem una moneda a l'aire i que siga lo que Al·là vullga
-
Al·là, evidentment, vol el Festaborigen.

-
-
Ací està la prova, Al·là en forma humana visitant la platja de la fustera un parell de dies abans dels Festaborigen.

-
La Mata és una evolució del nom antic de la Meca.
Mira, el pavelló d'actes de la Mata. On es fan els concerts.

-
Ja veus, a eixe lloc ha de fer un calor que et mors! Menys mal que ací tenim açò:

Mediterranean Beach a tope

-
A la Mata açò. Qui guanyarà?

-
És evident, però per si a cas no ho tens clar, observa que n'hi ha de normal per les nostres platges:

No m'ho poses tan fàcil!

-
Stop massficació de platges!

-
Tot el contrari Benissa és un poble de cales, sols té una platja, la de la Fustera. La massificació està més be als pobles veïns, per la part nord Xàbia, Moraira o Dénia, i per la part sud, Calp, Altea o la mateixa Benidorm...

Una retirada a temps...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hui toquen a Llíria

-
En dos setmanes els he vist 4 vegades (i encara no ens ha donat per aprendre'ns el porté
).Definitivament, peremi proletari de l'any per a Rapsodes!
-
-
Vaja cartell més ben parit
-
Ie, no oblideu que L'arrels es continua fent, i enguany a la Vall de L'aguar!!! -
Per cert, si aneu al debat, voreu una lluita acarnissada entre Endimoniat i El Líder.

-
M'apetix molt anar, pero no podré per compromisos familiars.
Espero que us vagi bé i ja ens veurem l'any que ve

-
Sí senyor recuperant les essències del Rock a la Mar, això si que és un festival, llàstima que sols siga un dia.
-
edite: havia tornat a posar que allà estarem perqué determinada persona va escriure sense jo adonar-me'n i va confirmar la meva assistència. Ara acabe de llegir que més amunt ja ho havia ficat

-
OpB, el 2 de juliol, va escriure: Hòstia, l'Arrels de Lluita encara va pel món? Jo em pensava que s'havien destruït tots els exemplars! Aquest que projecteu és pirata segur

El que projecteu és pirata?
-
no sé si hi podré anar, els pobles perduts enmig de la Marina, si no tens transport propi, no hi pots arribar sense deixar-te una pasta
si hi ha algun comboi des de València potser m'ho pense -
-
Tinc concert amb el meu grup!

-
Va, que açò gelat no val res!!!
-
Ai! I no hem dit una cosa molt important! Amàlia Garrigós, presentadora del "Jardí de les delicies" de Ràdio 9, entrevistarà a Ivan Ivars, portaveu improvisat del Festaborigen. Serà en directe aquest Dissabte, just unes hores abans de començar el festival a la mar de referència de la Marina dins del seu programa especial per a la ocasió.
Horari: Dissabte de 10.00 a 13.00. Busca la teua freqüència per poder escoltar el programa ací: http://www.radionou.com/frequencies.asp -
Graaan! Molt gran! Ens veure'm per allí!

Sols falta Orxata al cartell i això ja seria grandiós! (més encara xD)
-
El Rock a la Mar censurat? Segons tinc entés, fa 2 anys (l'última vegada que es va fer), sí que hi hagué problemes amb els permisos per al recinte o alguna cosa així. L'any passat trobe que no es va fer perquè els organitzadors estaven molt liats i no podien encarregar-se de tot a temps, per tant al final no es va fer. Està clar que el motiu siga la censura del PP? Si no és així, tampoc cal inventar-se les coses.
-
El Rock a la Mar no es fa per motius polítics, l'ajuntament de Dénia, actualment, no és favorable. A més a més, a aquestes adversitats li se suma que el port és competència de la Generalitat Valenciana, no favorables a un concert a Dénia d'aquestes dimensions.
Expressament no està censurat, però si tàcitament al no donar els permisos corresponents la Generalitat, i l'ajuntament per no donar les ajudes econòmiques pertinents per poder realitzar aquest concert. -
T'explique: com que Ports és competència de la GV, l'últim any que es va fer (tot just abans del colp d'estat que va posar al PP a l'alcaldia), i el Rock a la mar era iniciativa de l'anterior equip de govern PSPV - Bloc, els hi van negar el permís a última hora, amb tot ja organitzat perquè, segons ells entenien, "el festival no tenia relació amb el port i congestionava l'accés al moll", (la fira d'estiu que posen allí cada any de manera pràcticament alegal forma part, és necessària, segurament, perquè els pescadors puguen pescar allí peixets amb imant i facilita l'entrada al port una barbaritat). L'anterior equip de govern es va oposar fins a l'últim moment i va fer força per obtenir el permís, però la GV no va cedir, així que finalment es van plantar i van celebrar el Rock a la mar igualment, sense permís i desobeïnt l'odre de la Generalitat. A l'any següent, però, amb el PP ja a la poltrona, no es van plantejar ni per un moment celebrar el que per a ells és un "niu de catalanistes", de manera que van fer una espècie d'event cutre ja amb grups en castellà que va ser un complet fracàs, no recorde ni el nom del festival. I enguany, ja directament no s'ha fet RES. Mira, coses que passen.
-
-
Xicons! El primer Festaborigen ja s'ha acabat! Prompte farem una valoració i penjarem moltes fotos! Vos pregunte:
Vos va agradar, que canviarieu o afegirieu?
Teniu fotos?
fòrums
Un 30% dels graduats en enginyeria indis no sap resoldre problemes matemàtics senzills (57)
Comarques o poblacions amb un percentatge més alt de catalanoparlants (18)
El Chelsea, campió d'Europa (282)
Presentació de la CUP d'Esplugues de Llobregat al Casal de Cultura Robert Brillas: DIJOUS 24M (3)
[Imitacions] Castells xinos (3)
Felicitats al Girona i al Sabadell (80)
Anticorrupció investigarà la gestió de les caixes i bancs, això si, excloent-ne Bankia (26)
Torna a desaparèixer la bandera espanyola del balcó de l'Ajuntament de Sant Pol de Mar (20)
[Abertis-CiU] Autopistes: el gran negoci de la burgesia catalana (61)
Tot preparat per a la Copa del Putero (29)
Gossos i musulmans [fil ximple i identifuaka] (282)
Botiguers del barri Gòtic barceloní demanen poder obrir en diumenge... (54)
Tarotista de confiança a Barcelona (198)
El millor Hard Rock i Heavy Metal (1901)
Assemblea Nacional Catalana - Moviment per la Independència [Fil oficial] (331)
Total de missatges: 4.344.846
Total de temes: 159.958

Doncs presiona i fes convoi amb gent de València que de ben segur que baixen cotxaes!!!!

Opina
Configuració |