Publicitat
Atenció: Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.

Fòrum

Què visitar a Brusel.les?

cathalà (17802 missatges)

Doncs això. Els raconaires que hagin estat a la ciutat de Brusel.les què recomanen de la capital de Bèlgica? Quins són els seus principals atractius turístics i monuments?

Respostes

Configuració
  • Ayreon Usuari sumador (9034 missatges)

Què? Ens vols refregar que vas a Brussel·les tu també?

• elXurrascuValent (4795 missatges)

Jo vaig ser-hi de petit i me'n recordo només dels principals monuments turístics:

La Plaça del centre, no sé com es diu però segur que te'la trobaràs. És de visita obligatòria.

El Maneken piss. La coneguda estatueta del nen pixant. Es troba al centre no molt lluny de la Plaça. És força decepcionant perquè és la típica imatge de la ciutat que un té en ment però és petitíssim.

L'Atomium. Està lluny del centre, és una construcció en forma d'àtom que acull un museu si no m'equivoco, i val la pena veure'l. Al costat hi ha algo així com una "Europa en miniatura", és a dir una reproducció del continent amb els principals monuments de cada ciutat que té força gràcia.

El Museu de la xocolata, o directament compra xocolata belga.

La ciutat és enrome, és recomenable fer un tour turística amb autocar, així a part del centre pots veure el barri de les institucions europees, el palau reial,...

I si hi ha temps no estaria de més voltar per Bèlgica, país petit i prou maco.

• Desfici (890 missatges)

A banda del que ja t'han dit, jo no em perdria el Museu de Belles Arts (amb nombrosos pintors flamencs o el quadre de "Marat assassinat") i els edificis modernistes de Victor Horta i el palau Stoclet.

• agmes (662 missatges)

A mi em va agradar molt el museu de la música, està a la mateixa plaça on hi ha dos o  tres museus, si no vols pagar l'entrada, pots dir que vas al restaurant, és a l'última planta i té una terrassa i unes vistes maques, pots pendre alguna cosa...  les postres fantàstiques i baixant pot veure l'edifici que és uns antics grans magatzems Old England.

També d'estil modernista, el museu de la BD, la bande designé, jo no vaig entrar però vaig xafardejar per la botiga i vaig comprar algun còmic.

A la plaça de la Borsa hi havia una Grand Café i algun altre lloc interessant...

Depén molt del què t'interesse, però més que el que té és una ciutat agradable per estar-hi, prendre alguna cosa, fa molt de fred...

• CATALAN FOR EVER (1180 missatges)

JO acabo d'arribar fa poc d'allà! sincerament aquella ciutat té poc a visitar... i a la nit no vaig trobar res d'ambient, però clar no vaig estari amb cap de setmana...

Et recomano Amberes (si s'escriu aixi:S) o també Bruixes 

Però es molt diferent a aquí allà tot es net! jaja

• Baccus Usuari sumador (5698 missatges)

A mi em va impressionar molt l'Atomium...

Però si al final la gent no vol allunyar-se massa del centre, el lloc ideal és el Cafè Delirium, on disposen d'un catàleg de més de 1000 cerveses diferents. T'asseguro que el lloc val la pena!

• Beti aizkolari Usuari sumador (21774 missatges)

Unes altres que no heu dit, el parc del cinquantenari on hi ha un arc del triomf bastant bonic, el parc leopold (on és el parlament europeu) el parc de brussel·les, la fira de brussel·les (que sembla feta pels nazis) i... no sé, per a eixir de marxa el barri on està la borsa si us poseu a mirar al mcdonalds d'enfront camineu com si caminàreu cap a ell i travesseu els carrers dels costats, hi ha molts llocs on sopar de luxe, encvara que són carets (thailandesos, asiàtics, africans i de tot) i també hi ha algún lloc bo per a eixir allí, el que passa és que no m'enrecorde del nom del barri... saint-gilles o saint-gervais, o alguna cosa així...

• yagooar Usuari sumador (15188 missatges)

Doncs a la ciutat en sí no hi ha massa coses, llevat de la plaça major i la xocolataaaaa.

De fet ja t'han informat per ahí dalt, el que més paga la pena és l'atòmium, Bruixes i la minieurope. Jo no vaig poder visiter molt més perquè em vaig posar malalta.

Espero que et serveixi d'ajuda!

• Pages (6725 missatges)

Emporta't unes pinces pel nas, que aquella ciutat fot una pudor de la hòstia.

• Txedos (3801 missatges)

Brussel·les té una gran virtut: és una gran ciutat que encara no ha estat devorada pel turisme i no ha hagut de crear una marca-aparador que falsegés la seva realitat. Tan al casc antic com a molts altres barris es conserva aquell encant magnífic de la autenticitat popular.

No és per fer boicot ni per fer-me l'interessant, però ara mateix no recordo els noms de les desennes de bars i restaurants divertidíssims i boníssims on he estat. Passejant pels molts carrers no turístics trobareu un munt de tavernes populars on gaudir, per exemple, de bon menjar a preus relativament barats (a preu belga, clar). Al costat de la plaça on fan el mercat de les puces (traducció directe) n'hi ha un munt, per exemple. En tot cas no deixeu de provar la Carbonnade (una mena d'estofat a la cervesa  , un plat tipícament flamenc) i un aperitiu que fan amb formatge, pebre, vi blanc i cava (ara no recordo el nom).

A més, si voleu fer l'alternatiu sempre podeu fer-vos la foto amb la Jeanneke pis (la nena que pixa), enlloc de amb el Manneke . També està al centre de la ciutat, al costat de Grotte Markt (Grande Place), en un carreró sense sortida de la zona de restaurants turístics.

Ací una foto:

Publicitat
Publicitat

Novetats

Fòrums

• 5.105.993 missatges
  • 189.971 temes
Fixa la barra dreta
Accedeix als fòrums Normes dels fòrums

Publicitat