Alerta! Aquest fil té més d'un any d'antiguitat, i els seus continguts podrien haver quedar obsolets.
Acomiadament sense indemnitzacio , proposta del Banc d´Espanya
No se si se m´ha escapat , pero no trobo fil sobre el tema
Com es habitual , els pijo-comunistes del Raco perden el temps amb les seves collonades i no paran atencio al que es important
Resumeixo : El gobernador del Banc d´Espanya ha defensat l´acomiadament sense indemnitzacio , amb l´argument que a llocs com Dinamarca no existeix i hi ha menys atur , segons ell la culpa de l´atur es de la teorica rigidesa del mercat laboral
Doncs be m´agradaria fer alguns aclariments
1-Donar com a causa efecte de poc atur a Dinamarca al fet que no hagi indemnitzacio per acomiadament , seria com dir que com a Dinamarca menjen moltes galetes daneses tenen poc atur . Es un argument patetic per algu que ocupa tant alt carrec
2- Aquest senyor oblida que a Dinamarca els sous son mes del doble que aqui i que a mes quan se t´acaba l´atur , tens una renda de subsistencia
3- El fet que existeixi indemnitzacio per acomiadament , sembla que no representa cap impediment perque es foti al carrer gent de manera masiva
4- Jo no se si aixo funciona als paisos d´etica protestant , pero aqui seria l´ostia . La gent de mes de 50 la fotarien al carrer de manera sistematica , s´utilitzaria l´acomiadament com amenaça perque els treballadors ho accpetessin tot , seria com tornar a l´epoca de les galeres
5- en aquests moments hi ha tota mena de contractes : D´obra i servei , per setmanes , fins i tot per dies , de rigidesa poca
PEr altre banda tambe vull recordar una cosa : el senyor gobernador del Banc d´Espanya no ha caigut del cel , es un carrec de confiança del govern , per tant es d´ilusos creure que parla sense l´aprobacio del PSOE , per molta comedia que fotin despres
Aquesta mesura no es pendra , pero el mes probable es que sigui una estrataguema del PSOE , pero ''colar'' quelcom ''fort'' pero no tant
Per exemple que els treballadors antics conservin la indemnitzacio actual i en canvi els nous contractes fossin amb indemnitzacion molt reduides
El mes curios de tot es que es sempre amb el PSOE quan el trebllador es mes putejat , el Boom salvatge de les ETT explotadores va ser tambe amb el PSOE
Amb l´excusa de que ells son d´esquerres putejan al treballador sense miraments
ah per cert el gobernador del Banc d´Espanya es podria preocupar de gentusa com el gerent de Metrovacesa ( gran responsable del daltabaix de l´empresa ) que plega amb una indemnitzacio de 3 milions d´euros , mentre els pobres treballdors que no tenen culpa de res s´enduran 20 o 30 mil euros si tenen sort
Quin malparit 
-
És una vergonya. El primer que van demanar les patronals quan es va començar a parlar de crisi va ser "flexibilitzar el mercat laboral". Ara, bé que corren a parar la mà als diners públics quan van mal dades

-
la indemnització per acomiadament, a part de ser una estafa, crea atur .
-
Evidentment sempre haura un aprofitat que en fa un abus
Pero en aquests moments i mes a un pais ''llati'' com el nostre la indemnitzacio es l´unic que evita l´acomiadament indiscriminat i arbitrari
Es molt bonic tenir a algu 30 anys pencant com un cabro a una empresa i quan en te 52 i per raons d´edat ja no pot portar el ritme anterior , al fots al carrer contractes un alte de 20 a qui pagas la meitat i pencara tant dur com trebalava l´altre quan tenia 20
Aixo si al paio de 52 ja li has dstrosat la vida
-
aixo van a fer a meu pare
40 anys treballant a la mateixa fabrica i amb 56 el volian acomadiar perque no feia la mateixa feina que amb 25 anys..

-
"l'acomiadament indiscriminat i arbitrari" permet que l'atur a EUA sempre sigui de 2 punts percentuals per sota de l'europeu. Socialdemòcrata traidor!
-
I tu creus que la rao es unica i exclusivament aquesta ?
Es molt facil anar fent relacions causa -efecte , sense cap mena de rigor cientific probatori
Aixo es com dir : A USA beuen mes coca-cola que a europa i l´atur es mes baix , ergo beure coca-cola fa que l´atur sigui mes baix
-
-
-
No entenc perque dius que crea atur. Vols dir que si no hi hagués indemnització els empresaris acomiadarien menys? No té cap mena de lògica.
-
-
perquè amb indemnització per acomiadament no pots ajustar la plantilla a canvis en la demanda. Encara que només hi hagi feina per 70 has de mantenir els 100 treballadors a la força.
En comptes de passar això quan hi ha feina per 100 contractes 70 i santas crismas
-
Si que té lògica, mira, una empresa de 20 treballadors, necessita fer fora a 10 per continuar sobrevivint, total, que si ha de pagar les indemnitzacions a aquests 10 treballadors l'empresa s'enfonsa igual.
Llavors què passa? l'empresa no fa fora a ningú, aguanta fins que no li queda un cèntim, i llavors tanca amb 20 persones al carrer i sense indemnitzacions.
-
Suposo que te relació amb que sense l'espasa de Damocles -que diuen ells- de la indemnització el que farien és contractar mes gent i per tant hi hauria menys atur.
El cas és que tot empresari, de la mateixa manera que inclou les vacances, els còmputs, els dies de baixa legal etcètera dins el cost per treballador )i si no ho fan no son empresaris, son filibusteros) hi hauria d'incloure la despesa per indemnització per un determinat període d'amortització -és dur explicar-ho així però una empresa no és Càritas diocesana ni l'Intermon.
Per tant si ja ho té .o hauria- contabilitzat i feta la corresponent reserva no entenc mai perquè ploren tant.
I si fan de menys amb aixó m'imagino que ho faran amb tot el que puguin fins i tot escatimant qualitat o servei.
Qui vol empresaris així?
P.S. També tinc garrotades per repartir entre "les forces asalariades"
A ningú li han d'estranyar les crisis
Potser en diem crisis i n'hauriem de dir "guerres de bandes" com les que fan les màfies de tant en tant (amb acomiadaments inclosos
)
-
-
-
No deixa de ser una idea més, com aquella del "ministrazo" de Sebastian de tornar a l'autarquia
Podem estar tranquils el govern espanyol ja ha fet una mesura, les inversions als ajuntaments, i ara toca descansar fins l'any vinent quan en facin la segona mesura. Ara només els hi toca preocupar-se de que els sindicats no li facin vaga
-
Cremar el Banc d'Espanya, proposta de n'SkinetRB
-
Gran nivell de les teves intervencions com sempre

-
Oi?
Bé, a mi de fet ja em poden fotre al carrer sense indemnització, però bé, en aquests moments prou sort tinc de tenir feina
-
No dubto pas que el fet que tu tinguis feina sigui ''sort'' , pero aixo no te res a veure amb la crisis

-
A veure, a veure, Miquelet
No fiquis el mussell allà on no ho has de fer, jo mai m'he posat amb la teva vida privada o laboral, així que no parlis sense tenir-ne ni puta idea
I si tinc feina és per que cada dia em trenco l'esquena a la fàbrica, mentre tu mames del mugró dels pares o de l'Estat
-
-
-
-
-
-
A risc d'emportar-me la crítica de tothom, crec que el mercat laboral ha de flexibilitzar-se... però no només en la qüestió de l'acomiadament, com volen alguns que sempre representen a les grans empreses i no pas al teixit productiu català, representant del 97% de l'empresariat. En realitat, a l'emrpesari (per norma general) li emprenya haver d'acomiadar gent bona, perquè és símptoma que no té feina. En canvi li emprenya més no poder fer fora gratuïtament els penques. Això provoca el típic dilema dels 'justos per pecadors' que jo (modèstia a part) resoldria així:
- Fer desaparèixer els contractes temporals definitivament: excepte formació i pràctiques, que es controlarien amb les escoles respectives.
- Aplicar una indemnització màxima progressiva en funció de l'antiguitat: per exemple (i que ningú s'agafi a les dades), un treballador que portés menys d'un any, l'acomiadament gratuït i un que en portés 20, acomiadament de 45 dies per any, com fins ara. Així premiaríem al treballador vàlid front al penques i l'empresari no tindria por de contractar. això provocaria molts acomiadaments? Segur, però també incentivaria l'ocupació ja que al bon empresari li encantaria que els terballadors es jubilessin a l'empresa.
- Aquesta indemnització, sense fer esment a establir de manera clara i transparent quan un acomiadament és disciplinari, quan objectiu i quan improcedent, ja que la jurisprudència actual deixa els acomiadaments objectius en paper mullat (excepte per a les grans empreses) i els disciplinaris com a tasca impossible. Un marc transparent permetria que el treballador i l'empresari no es trobessin en una situació d'indefensió.
- Rebaixar les cotitzacions a la seguretat social (actualment el cost d'un terballador per a una empresa és al voltant d'un 40% per sobre del salari brut del treballador (és a dir que un mileurista li costa a l'empresa 1400 euros).
- Retirar el subsidi d'atur a qui no accepti una feina a menys de 40km de casa (la distància es podria discutir).
- Inspeccionar de debò i d'ofici les baixes laborals, sense esperar que ho denunciï l'empresa o la mútua. Una altra vegada, hi ha molts penques que embruten la imatge dels treballadors realment malalts.
- Ampliar el límit de les bonificacions per formació del personal per a les PIMES. Actualment, el límit està en 600€ i jo pregunto: quina formació pot donar una empresa amb aquests diners? I no només això, sinó premiar les empreses que apliquin tota la bonificació, perquè voldrà que hi inverteixen.
- Incrementar (i no disminuir com fins ara) les deduccions per formació del personal a l'Impsot sobre Societats.
- Fomentar la flexibilització horària, mitjançant bonificacions a les empreses que facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar.
Ja sé que no tot és acceptable per tothom i que les xifres poden ser discutibles, però hem d'adonar-no que el nostre país necessitsa l'actualització d'unes normes laborals que, excepte petits maquillatges, no han variat des de l'època d'en Franco.
Per últim i, tot iq ue ja ho he deixat caure abans: simplificar la legislació laboral: és millor poca normativa, que sigui clara i es compleixi que no pas grans convenis col·lectius amb els que patronals i sindicats tornen contents a casa per a fardar davant la parròquia respectiva.
-
Jo estaria d´acord amb part del que dius si per acomiadar a algu s´hagues obligatoriament de donar causes objectives
Pero no oblidem que l´atur a Espanya es LLIURE , sense idemnitzacio aixo seria can pixa i com he dit abans els majors de 50 anys serian acomiadats masivament i sense contemplacions si no hagues alguna ''trava''
-
zep escrigué:
- Aplicar una indemnització màxima progressiva en funció de l'antiguitat: per exemple (i que ningú s'agafi a les dades), un treballador que portés menys d'un any, l'acomiadament gratuït i un que en portés 20, acomiadament de 45 dies per any, com fins ara. Així premiaríem al treballador vàlid front al penques i l'empresari no tindria por de contractar. això provocaria molts acomiadaments? Segur, però també incentivaria l'ocupació ja que al bon empresari li encantaria que els terballadors es jubilessin a l'empresa.
amb aquest punt..tens a tots els treballador acomadiats als 9 mesos de començar a una empres..i si es bo..contratat 3 mesos mes tard..i de nou acomadiat als 9 mesos i aixi fins que no tingui la força que tenia als 20 i al atur definitiu als 50..sense antiguetat, indemnitzacio i atur
-
Miquel Badia escrigué:
Com es habitual , els pijo-comunistes del Raco perden el temps amb les seves collonades i no paran atencio al que es important
Badia, t'ho dic sempre.... ets un bronqueeeeeeees!

El tema per sí sol és de prou entitat per generar respostes sense necessitat de buscar brega amb alguns

PS: pels despistats: no sóc comunista
-
Pero es cert o no es cert ?
el Raco esta ple de pijo-comunistes i he hagut de ser jo el teoric perfid ultraliberal qui ha hagut d´obrir un fil per criticar un tema tant important
Pero no es el primer cop , en un altre fil , em vaig trobar sol defensant l´impost de succesions contra fins i tot els comunistes

Per molt borrego es veu que ser d´esquerres es simplement ser antiyankee i babejar amb Chavez
-
Definitivament: ets un bronques.
I a sobre aprofites que t'ho esmento per seguir fotent canya al marge del tema del fil, que repeteixo, per sí sol ja dóna per moltes intervencions sense necessitat buscar brega, ets la polla

-
Potser es un tema colateral , pero tambe important
Es perd el temps amb collonades i de les coses realment importants es passa olimpicament
PErque si a l´ acomiadament lliure que ja tenim ara , li afegim una reduccio o eliminacio de les indemnitzacions per acomiadament , aixo es gravissim i pot provocar una precarietat economica-social i personal inmensa
-
no siguis malpensat

a mes si ho fa el PSOE sera per el be del treballadors.....

si no els votes..els altres tornan

-
Evidentment no tinc la mes minima simpatia pel PP , pero objectivament el puto PSOE amb l´excusa que es d´esquerres es mes fill de puta amb els treballadors que el mateix PP
-
jo encara no entenc com no s'adonan els molts tarugos

-
Perque en aquest pais sembla que per ser d´esquerras n´hi ha prou en autoqualificar-te aixi i deixa anar un parell d´slogans demagogics de tant en tant
-
aixo sembla

jo encara no se perque el PP no ha dit que es d'esquerra.centre-dreta.....aixi agafa garibee tot el espectre...al fi i al cap amb dir que ets d'esquerra ja val per a que et votin 8 milions de persones
-
aviso: vaig a fer d'advocat del diable.
Esteu parlant com si ja haguessin instaurat l'acomiadament lliure, quan tan sols ho proposat es el banc d'espanya, ho ha proposat, res més

-
ara parlavem ..de qui si ho fa el PSOE no hi ha cap problema...pero si ho fa el PP anem a la huelga revolucionaria

-
aviso: torno a fer de l'advocat del diable
sí, ja... però és que el PSOE no ha fet res d'això de l'acomiadament lliure que esteu dient

-
coi ..que lo he entes a la primera

nomes parlem de que sempre han fotut mes als treballadors els del PSOE....i no tornis a fer d'advocat del diable en aquest fil...que pensare en aixo de la pluja fina

-
protesto! el meu representat, sr. Llucifer
, té dret a una defensa i un judici just! 
-
Soposo que saps que el Gobernador del Banc d´Espanya es un carrerc de confiança del govern no ?

-
torno (de nou) a fer d'advocat del diable:
ja, sí... però qui fa les reformes laborals és el govern de l'estat, no el banc d'espanya...
-
I de debo ets tant inocent com per creure que el gobernador del Banc d´Espanya ha parlat per passar l´estona ?

-
Aquí tothom parla de les seves receptes per la crisi per a passar l'estona: el govern, la patronal, els sindicats, el governador del banc d'espanya i la virgen de la macarena. De bajanades en forma de recepta n'hem sentit per donar i vendre, i més que en sentirem.
-
Si es el que vols creure alla tu
-
Et vols jugar alguna cosa a que no veurem l'acomiadament lliure?
-
L´acomiadament lliure ja existeix ara
soposo que et refereixes a acomiadament sense indemnitzacio . si has lleguit les meves intervencions veuras que jo tyambe estic segur que no hi haura acomiadament lliure
Pero et jugues alguna cosa que aviat haura un contracte indefinit pels nous contractats amb condicions pitjors a les actuals ?
Et plantegen lo de SENSE indemnitzacio , perque quan despres treguin el nou contracte amnb pocs dies d´indemnitzacio , no sembli tant dolent .
es una estrateguia elemental i que al llarg del temps ha estat utilitzada un munt de cops
-
.... pots intervenir..pero nomes perque soc admirador de la feina de teu client

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Completament en la línia de TOTES les reformes laborals que s'han fet al'estat espanyol des de la democràcia lliberal aquesta (amb l'aplaudiment de Psoes, pps, patronals, ugeterus i cocus).
A qui sorprèn?
-
Potser si , pero aquesta esta un grao per sobre
-
o un altre escaló a recòrrer pel capital assalvatjat.
De totes maneres, crec que els tirus van en la direcció d'un "glòbus sonda" tipus 65 hores.
no tardarem gaire en saber-ho. si veus algun dels grossos de CCOO/UGT a les notícies posa't a tremolar.
-
-
-
Per a que l´Estat espanyol arribi ni de lluny a la categoria de cagalló d´un cul danés, primer caldria que passessin per una reforma protestant, una millora exagerada de les condicions de vida i desenvolupament massiu, més autocrítica per part dels polítics i responsables empresarials, més cultura de l´estalvi i l´esforç entre la gent del carrer.... Aquest espanyol vol fer la casa per la teulada: vol aconseguir allò que han fet els danesos, però sense segui el full de ruta (històric, econòmic i mental) danés. És la típica mentalitat llatina: vull tenir tant o més que els altres, però sense treballar ni posar-hi les bases que ho facin possible; vull els beneficis, però sense assumir sacrificis. La típica mentalitat sociata, vaja. Si no estic equivocat, a Alaska, tots els ciutadans tenen una mena de subsidi de per vida, mentre no treballin, provinent dels beneficis del petroli; a Suïssa, pens que quelcom de semblant. A l´estat espanyol, tenim molta mentalitat mafiosa, molt aprenent de Pablo Escobar i de la Camorra: viure millor que ningú, fent menys que qualsevol.
-
-
Qui són els pijo-comunistes del racó?
-
Unes persones molt agradables i respectables amb ideas molt interesants

( mode conciliador )
-
Que jo sàpiga, la majoria dels pijos del racó no són pas comunistes. O sigui que no sé a que ha vingut aquesta estupidesa de comentari. Només busques provocació? Fas comentaris dignes de troll.
-
Ets tu qui m´estas provocant , si vols parlar del tema acomiadaments sense indemnitzacio , endavant , si no oblida´m
-
Si més no puc demanar-te per què fas aquesta collonada de comentari sense justificació, no? O ara et rentes les mans? És molt fàcil anar provocant sense cap tipus de justificació...Una llàstima, perquè fa que molta gent es repensi contestar al fil.
-
Si t´has sentit aludit es cosa teva , jo ja he especificat a que em referia com a pijo comunistes
perdeu el temps amb collonades i despres de temes importantissims com aquest passeu olimpicament , nomes us interessa l´aparador , per vosaltres ser d´esqeurres nomes es anar fotent slogans i consignes
-
Jo aludit?
No en tens ni puta idea de la meva vida.Com el segon paràgraf. Tu què coi saps en que perdo el temps o no. Disculpa si no perdo el temps en parlar en un fil d'internet sobre la important notícia de que han trencat uns vidres a un comerç jueu. Perdona'm Javé!!
Et recordo que internet i la realitat són dues coses distintes.
I vigila quan parles d'aparador, que t¡hi podries veure reflexat.
-

Deixa't més en ridicul, va tu pots!
Santa ignorància

-
-
El perquè és perquè no dóna per més.
És com aquest home:
-
-
-
-
-
-
El problema del raonament d'aquest talós és que a Dinamarca no hi ha espanyols.
-

aquests espanyols estan definitivament bojos ... entestats en que s'obri la crisi a catalunya i creant-hi atur i delincuència.
[JERC] Cartell 11 de setembre "Caminem cap a la independència" (11)
[11-S CAJEI i MAULETS] El jovent seguem cadenes, pel treball i per la terra! (180)
Novoa és el nostre taló d'Aquil·les (78)
El fil de les TIES BONES (1235)
És pot enterrar una bestiola al bosc? (5)
Puigcercós "fa campanya" per Montilla (56)
Cada dia menys nacionalista (36)
[Mayor Oreja] "L'auge de l'independentisme és una victòria d'ETA" (55)
[Salt-Gironès] Xerrada: anarquistes per l'alliberament nacional (3)
Una web japonesa pensa que ".cat" és un domini per gats (115)
Total de missatges: 3.521.258
Total de temes: 128.371
-
#4236753 escrit per Pius el 01/09/10 del fil Acomiadada per parlar català al Caprabo
-
#4236138 escrit per gran torino el 01/09/10 del fil Israel està disposat a cedir part de Jerusalem als palestins
-
#4233342 escrit per EmulatorQ el 31/08/10 del fil Conferència de Joan Herrera: Som una nació, tenim dret a decidir:...
-
#4239112 escrit per natura fa 4 hores del fil Una web japonesa pensa que ".cat" és un domini per gats
-
#4237616 escrit per torracollons el 01/09/10 del fil Ryanair estrena seu a l'aeroport de Barcelona
-
#4238163 escrit per Athene noctua fa 16 hores del fil Presentació neonazis MSR a Roses
-
#4239430 escrit per Tossoló fa 3 hores del fil Novoa és el nostre taló d'Aquil·les
-
#4235045 escrit per JordiS el 01/09/10 del fil Una bateria d'arguments fulmina Sala i Martin al seu propi Facebook
-
#4235323 escrit per Skaw el 01/09/10 del fil Espanyols es manifestaran l’Onze a Barcelona per reivindicar una...
-
#4238312 escrit per torracollons fa 9 hores del fil [Mayor Oreja] "L'auge de l'independentisme és una victòria...
-
#4236950 escrit per arrancanaps el 01/09/10 del fil Llena diu que la fragmentació nacionalista pot acostar el PSC...
-
#4237052 escrit per picamoixons el 01/09/10 del fil Espanyols es manifestaran l’Onze a Barcelona per reivindicar una...

Opina
Configuració |